Elimdeki Her Yolu Kullanabilir miyim?

144 24 0
                                    

Çeviren: StarveCleric Editör: Millman97

"Elbette, Kızılböceği Ateş Meyvelerini senden bedavaya almayı beklemiyoruz. Eğer kazanırsa, bu meyveler senden 50 yüksek seviyedeki ruh taşından fiyatına satın alırız!" dedi Yarı Aziz yetiştirici.

"50 yüksek seviye ruh taşı mı?" Zhang Xuan alay etti. "Eğer 5000 yüksek seviyede ruh taşını dağıtabilirsen, sana hemen satabilirim!"

Hu Yaoyao ve diğerlerinin Kızıl Ateş Meyvelerini elde etmek için hazırladıkları sadece birkaç şişe Köken Ağır Su ve oluşum plakaları zaten 50 yüksek seviyede ruh taşınıyordu. Böyle bir fiyata beş tane almayı teklif etmek... aslında onların aptallığı mıydı?

Eğer meyvelerden almak istiyorsanız elbette satmaya da hazırız. Beş bin yüksek seviye ruh taşı, ne fazla ne eksik!

"Sözlerine dikkat etmeyi öğrenmelisin. Genellikle bir yeteneğe sahip olabilirsin, ama benim gözümde hiçbir şey ifade etmiyorsun! Usta Öğretmen Köşkü, usta öğretmen arkadaşların arasında öldürebiliryi yasaklayabilir, ama sana bir ders veriyor... Sanırım ben bunu yapmak için yeterli yetkiye sahipsin!" Yarı Aziz, Zhang Xuan'a kısılmış gözlerle bakarken soğuk bir şekilde konuştu.

"Neden? Yeterli para olmadığı için artık beni tehdit mi edeceksin?" Zhang Xuan kahkahalara boğuldu.

"Bu bir tehdit değil; sadece gerçekleri dile getiriyorum. Yaşadığımız dünyada gerçekten önemli olan tek şey güçtür!" Yarı Aziz, keskin bir kılıcı anımsatan bir auranın kimliğini patlayarak bölgedeki tüm flora ve faunayı itaatkar bir şekilde yere eğilmeye zorlanmaya zorlanan hırıltılı bir ses çıkardı.

Bu aurayı hisseden Hu Yaoyao ve diğerlerinin yüzleri şaşkınlıkla soldu.

Zamanlarında pek çok Yarı Aziz'le tanışmışlardı ama karşı tarafın aurası başlarının üzerinde giyiniyorlar, en ufak bir direnç göstermeleri halinde başlarını kırmayla tehdit ediyordu. Bu korkunç aurayı daha önce hiç hissetmedikleri bir şeydi, hatta bir Yeni Başlayan Aziz uzmanından bile. En sevdiğin 𝒏ovels n/o(v)el/bin(.)com konumunda

Görünüşe göre diğer tarafın ezici aurasından etkilenmeyen Zhang Xuan, dudaklarında alaycı bir gülümsemeyle sordu: "Başka bir sözcük, adaletin güçlülerin elinde olduğunu mu söylüyorsun?"

"Doğru. Usta Öğretmen Köşkü'nün kendi kuralları olabilir ama gerçek güçten önce bu kuralların hiçbir anlamı yoktur! Yerinizi öğrenmenizi ve Kızıl Ateş Böceği Meyvelerini itaatkar bir şekilde teslim etmenizi öneririm; belki hâlâ anlaşabiliriz. Aksi takdirde, hepinizi Usta Öğretmen Yüzleşmesi'ne davet etmekte bir sakınca görmüyorum, hem hiç ruh taşı alamayacaksınız, hem de sizi geri götürmesi için birini çağırmanız gerekecek!" Yarı Aziz gelişimci ellerini arkasına koyarken soğuk bir şekilde alay etti ve Zhang Xuan'a bir üstünlük havasıyla baktı.

Usta öğretmenler arasında kapkaç yasaktı ama birbirlerini düelloya davet etmelerine izin veriliyordu.

Üstelik kırsal bir bölgede oldukları göz önüne alındığında, ikilinin onlara bir şey yapması durumunda herhangi bir şey söyleyecek görgü tanığı olmayacaktı.

"Yeterince adil. Zaten bu kadar çok şey söylediğine göre yapabileceğim başka bir şey yok."

Karşı tarafın meseleyi güç kullanarak çözme konusunda ısrarcı olduğunu gören Zhang Xuan içini çekerek başını salladı ve "Bizans Delikanlısı, yakalayın onu!" diye emretti.

Hu!

Kimse ne olduğunu anlayamadan, Bizans Helios Canavarı aniden vadinin aşağısından uçtu ve Yarı Aziz'in huzuruna çıktı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin