7. Sınıf Formasyon Plakası

40 10 0
                                    

Zhang Xuan elindeki 7. sınıf formasyon plakasını tutarak zengin zhenqi'sini plakaya pompalamaya başladı.

Çııııııııııııııı!

Zhenqi'sinin infüzyonu altında, öncekinden farklı olarak, oluşum levhası şiddetle titremeye başladı.

Pat!

Çevreye parlak bir ışık yayıldı ve birkaç yüz metre yarıçapında bir küre oluştu.

Küre genişledikçe, içinde sis belirmeye başladı ve tamamen farklı bir dünya, son derece tuhaf bir dünya oluşturdu. Başka birini bir kenara bırakırsak, o bile içinde kolayca yön duygusunu kaybedebilirdi.

Bu 7. sınıf formasyonuydu... Lu Xu Aldatma Formasyonu mu? Zhang Xuan'ın gözleri parladı.

Formasyon plakasını etkinleştirmeden, üzerinde ne tür bir formasyonun yazılı olduğunu görmesi zor olurdu. Cennetin Yolu Kütüphanesi, formasyon plakasıyla ilgili kusurları belirtmiş olsa da, bu yalnızca malzeme ve formasyon taslağıyla sınırlıydı.

Ancak onu aktif hale getirip kendi gözleriyle gördüğünde ne tür bir oluşum olduğunu ve ne kadar güçlü olduğunu anlayabilirdi.

Lu Xu beş bin yıl önce yetenekli bir oluşum ustasıydı. O zamanlar, sisli bir dağ sırasının ortasında sıkışmışken, aniden bu Beguilement Formasyonunu yaratmak için ilham bulmuştu. Sadece 7. seviye bir orta düzey oluşum olmasına rağmen, gelişmiş veya hatta zirve bir oluşuma benzer bir güç uygulayabilirdi, böylece Saint alemi 5-dan uzmanları bile potansiyel olarak onun büyüsüne kısa bir süreliğine kapılabilirdi.

Bu aynı zamanda bu oluşumun aşırı derecede ünlü olmasının sebebiydi ve Formasyon Ustası Okulu'nun kütüphanesinde bununla ilgili bir kayıt vardı. Zhang Xuan da oradaki kayıt aracılığıyla bunu öğrenmişti.

Zhang Xuan'ın aklına bir fikir geldi. Soyadı da Lu. Lu Xu, Lu Feng'in atası olabilir mi?

Ancak Zhang Xuan, bu tür çeşitli meseleleri düşünmenin zamanı olmadığını bildiğinden, bunu hemen geçiştirdi.

Her halükarda, bu oluşumla, o Öteki Dünya Şeytanlarıyla başa çıkma şansım önemli ölçüde artacak. Yine de, önce operasyonumu dikkatlice planlamam gerekiyor...

Yetiştirmesinde bir artış ve elindeki müthiş bir formasyon plakasıyla Zhang Xuan'ın özgüveni arttı. Myriad Anthive Yuvası'ndan ayrıldı ve Yeraltı Galerisi'ne geri döndü.

Her zamanki gibi, ortalık hâlâ öldürme niyeti ve karanlıkla doluydu.

Kaslarını ve kemiklerini bükerek daha önce kaçtığı yöne doğru ilerleyen, daha önce gördüğü Öteki Dünyadan Bir Şeytan'ın formuna dönüştü.

Çok uzağa gidemeden, iki Öteki Dünya Şeytanının kendisine doğru uçtuğunu gördü.

"Sence de garip değil mi? Yaklaşık kırk taneler, peki nasıl olur da en ufak bir iz bırakmadan kuşatmamızdan kaçabilirler?"

"Ben de bunu çok garip buluyorum. Tüm zaman boyunca tetikteydim, iki gözüm de salondaki her hareketi dikkatle izliyordu. İçeriden tek bir kişinin bile çıkmadığından eminim, ancak içerideki insanlar sadece ince havaya karıştılar. Daha da önemlisi, çok uzun bir süredir arıyoruz, ancak ortada görünen tek bir kişi yok. Yakaladıklarımız usta öğretmenler değil de hayaletler olabilir mi?"

İki Öteki Dünya Şeytanı gökyüzünden yeri tararken birbirleriyle sohbet ediyorlardı.

Altın Yaprak Kralı ve Yeşil Yaprak Kralı bile Zhang Xuan ve diğer usta öğretmenlerin kaybolmasına bir anlam verememişti, geri kalanlar ise hiç anlam verememişti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin