Yüce Morkanat Canavarı inanılmaz bir hızla uçabiliyordu. Bin li'lik mesafeyi çabucak aştılar.
Kıvrımlı Hongyuan Sıra Dağlarının arasında, bulutlarla örtülü yüksek bir dağ vardı. Üzerine düşen güneş ışınları kırılarak sayısız renk oluşturuyorlardı. Yerdeki zengin ruhsal enerji ve ara sıra yükselen canavar ve kuşların çığlıklarıyla, bir cennet alemi gibi hissettiriyordu.
"Demek Sis Bulut Bayırı burası!" Luo Qiqi'nin sözlerini hatırlayan Zhang Xuan ileriye ciddi bir yüz ifadesiyle baktı.
Ulaşmadan önce bile, sanki dağa bir Ruh Toplama Düzeni kurulmuş gibi, yayılan yoğun ruhsal enerjiyi hissedebiliyordu. Hiç şüphesiz, böyle kutsanmış bir bölgede sayısız güçlü ruh canavarı ve aziz canavar olmalıydı.
"Hızlanmalıyım!"
Wei Changfeng'in tehlikede olabileceğini bilen Zhang Xuan, Yüce Morkanat Canavarını hızlanmaya zorladı. Ancak, dağın eteğine ulaştıkları anda, Yüce Morkanat Canavarı ne söylerse söylesin ilerlemek istemesine neden olan korkunç bir aura hissetmişti. Bu nedenle o dağın altında beklerken, tek başına tırmanmaktan başka çaresi kalmamıştı.
"İç Görü Gözü!"
Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımları aktifleştiren Zhang Xuan, Wei Changfeng'in izini dikkatle ararken ilerlemeye devam etti.
Sis Bulut Bayırı Hongyuan Sıra Dağlarının yalnızca bir parçası olabilirdi, ancak yine de birkaç yüz kilometre boyunca uzanıyordu. Üstüne, çevrede sürüklenen bulutlar nedeniyle görüş kısıtlıydı. Eğer Zhang Xuan rastgele arayacak olsaydı, bir yılda bile karşı tarafı bulamayabilirdi.
O zaman karşı taraf çoktan ölmüş olurdu.
"Hm? İzini bulamıyor muyum?"
Bölgeyi taradıktan sonra hiçbir şey bulamayan Zhang Xuan'in kaşları yukarı kalktı.
Mantıken, Wei Changfeng'in ondan bir gün önce yola çıktığı düşünülürse izini İç Görü Gözüyle kolaylıkla bulabilmeliydi. Ancak, hiçbir şey bulamadığına göre... burada neler oluyordu?
"Wei Changfeng izlerini bilerek silmiş olmalı..." Bir an düşündükten sonra Zhang Xuan durumu kavradı.
Aziz canavarlarla dolu bir bölgeye girdiği düşünülürse, eğer bir iz bırakacak olursa düşman onu kolaylıkla takip edebilirdi ve bu da onu son derece tehlikeli bir konuma sokardı.
Bunu bilen Wei Changfeng aziz canavarların dikkatini çekmemek için izlerini bilerek kapatmış olmalıydı.
"Peki onu nasıl bulacağım?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.
İç Görü Gözüyle karşı tarafı kolayca bulabildiğini düşünmüştü, ancak şu anki koşullar düşünüldüğünde Wei Changfeng'i nasıl kurtaracaktı?
Eğer rastgele aramaya başlayacak olursa, büyük olasılıkla Wei Changfeng'i bulamadan önce kaybolurdu.
"Doğru ya!" Tam Zhang Xuan ne yapacağını düşündüğü sırada aklına bir fikir geldi ve depolama yüzüğünden futbol topu büyüklüğünde bir nesne çıkarttı.
Sonsuz Karınca Yuvası!
Bir şeyi arama konusunda bu canavardan daha etkili bir yöntem olamazdı!
Puf!
Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi Zhang Xuan'in karşısında belirdi. Son birkaç günde çok daha incelmiş görünüyordu ve kızarmış bir hamur işi gibi yamulmuştu.
"Ne oldu sana?" Canavarın halini gören Zhang Xuan şaşırdı.
Öte yandan Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesinin gözleri öfkeyle döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...