Zhang Qingshan'ın bakımsız bir halde geri dönmesi epey zaman aldı. Yüzü morarmıştı ve eli şişmişti. Dünkü 1. Sınıf öğrencilerinin hayranlık uyandıran bir numaralı uzmanına hiç benzemiyordu!
Zhu Jian'ın hünerini bir gün önce görmüştü ve ikincisinin dövüş teknikleri inanılmaz olsa da, zhenqi'si ve fiziksel gücü ciddi şekilde eksikti. Normal şartlar altında, gücünün sadece yarısını kullansa bile, diğer tarafı kolayca ezebilirdi.
Yine de, tüm gücünü kullanmasına rağmen, yine de bir yumrukla uçup gitmişti. Daha da kötüsü, diğer taraf henüz tüm gücünü kullanmamış gibi görünüyordu.
Konuyu ne kadar çok düşünürse, o kadar boğulduğunu hissetti. Bilinçaltında gözlerini kendisinden bile genç olan Müdür Zhang'a çevirdi ve bakışlarına farkında olmadan hayranlık sızdı.
Zhu Jian'ın geçirdiği büyük dönüşümün bir gecelik dersin sonucu olduğuna şüphe yoktu. Bir bireyde sadece tek bir gecede böylesine büyük bir büyümeyi tetiklemek... Dünyada tam olarak ne dersi veriliyordu?
Zhang Qingshan böyle düşüncelere sahip olan tek kişi değildi. Diğerleri de aynı şeyi hemen fark ettiler ve Hongyuan öğrencilerine kıskançlıkla bakmaktan kendilerini alamadılar.
Yunxu, Luoqing ve Qingzhu'ya kaydolabildikleri için gurur duymuşlardı, ki bunlar en alt sıradaki Hongyuan'dan çok daha güçlüydü. Ancak, olan her şeyden sonra, o zamanlar yanlış bir karar verdiklerini hissetmekten kendilerini alamadılar.
Böylesine güçlü bir müdürün liderliği ve rehberliği altında Hongyuan öğrencileri gelecekte kesinlikle inanılmaz zirvelere ulaşacaklardı.
Kalabalığın ifadelerini görünce, Wo Tianqiong acı bir gülümsemeyle, "Dört Büyük Usta Öğretmen Akademisinin birbirinden önemli bir mesafede yer alması şanslı bir durum. Aksi takdirde, tüm öğrencilerimiz muhtemelen Hongyuan tarafından götürülürdü." demekten kendini alamadı.
"Gerçekten de öyle. Geçmişte, bir akademinin gücünün bir birey tarafından değil, öğrenciler, öğretmenler veya büyükler olsun, tüm akademinin amansız çalışkanlığı tarafından belirlendiğini düşünürdüm. Ancak, Müdür Zhang'ı gördükten sonra, bunun tamamen saçmalık olduğunu fark ettim. Sadece bir birey olarak sahip olduğu yetenekle, tüm bir Usta Öğretmen Akademisini kolayca ayakta tutabilir." Shen Pingchao çaresizce iç çekti.
"O zamanlar, insanlık Öteki Dünya Şeytani Kabilesi'nin zulmü altında acı çekerken, Kong shi tek başına insanlığın içinde bulunduğu zor durumu tersine çevirdi ve bir refah çağını başlattı. Hala niceliğin anahtar olduğu ve ne kadar çok öğretmen olursa akademilerimiz için o kadar iyi olacağı zihniyetindeydik. Yine de, diğer taraf her şeyi tek başına başarabildi. Bu muhtemelen gerçek bir dahi ile bizim gibi sıradan dahiler arasındaki farktır!" Wu Ran başını salladı.
Müdür Zhang'ın ders verme yeteneği gerçekten korkutucu olsun ya da olmasın, Zhu Jian ve diğerlerinin onun dersini dinledikten sonra dönüşümsel bir değişime uğradığı bir gerçekti. Bu, diğer tarafın itibarını artırmak için fazlasıyla yeterliydi ve ona kendilerinden çok daha öte bir prestij kazandırdı.
Zhang Xuan emir verse, öğrencilerinin akademilerinden ayrılıp Hongyuan'a katılmaları çok muhtemeldi.
Yaptıkları her şeye rağmen üç Usta Öğretmen Akademisi'nin böylesine zor bir duruma düşeceğini düşününce, içten içe bir sıkıntı hissetmelerine engel olamadılar.
"Savaş Ustası Salonu'ndan adamlar geldi..."
Üç müdür pozisyonları hakkında ağıt yakarken, kalabalığın içinde aniden fısıltılar yayıldı. Bakışlarını çevirdikleri zaman, Zhuo Qingfeng ve diğerlerinin düello platformuna doğru yürüdüğünü gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...