"Seni onların elinden kurtarabildiğime göre, bu sadece hayatta kalmak için kendi araçlarım olduğunu gösteriyor. Bu nedenle, endişelenmene gerçekten gerek yok. En kötü senaryoda, onlardan kaçacağım!" dedi Zhang Xuan nazik bir gülümsemeyle.
"Ölümden korkmadığınızı biliyorum, ama bu hayatlarınızı böyle çöpe atmanız gerektiği anlamına gelmiyor. En azından, hayatlarınızın değerli olmasını sağlamalısınız! Önce ben gideceğim ve eğer başarısız olursam, yardım gelene kadar son savunma hattı olarak hizmet etmeniz gerekecek. Aksi takdirde, o Öteki Dünya Şeytanları Yeraltı Galerisi'nden hücum ederse, kim bilir kaç hayat kaybedilecek?"
"Ah..."
Kalabalık sustu.
Gerçekten. Ölümden korkmasalar bile, ölümlerinin anlamsız olmaması gerekir.
Her bir zerresini hesaba katmaları gerekiyordu.
"Tamam, seni dinleyip önce dinleneceğiz. Sonra, Zhang shi... sen de dikkatli olmalısın! Eğer gerçekten bizim gücümüzün ötesindeyse, merkeze rapor vereceğiz ve bu konuyla ilgilenmelerini sağlayacağız," dedi bir ihtiyar.
"Merak etme!" Zhang Xuan kendinden emin bir gülümsemeyle cevap verdi.
"Un." O anda, usta öğretmenler, önlerindeki genç adamın yarattığı çeşitli mucizeleri hatırlamaktan kendilerini alamadılar ve birdenbire, durumun düşündükleri kadar umutsuz olmadığını hissetmelerine engel olamadılar.
Diğer tarafın, bu kadar çok Öteki Dünya Şeytanı'nın kuşatmasına rağmen onları nasıl kurtardığını düşününce, onlardan çok daha öte araçlara sahip olduğu açıktı. Belki de Öteki Dünya Şeytanları ile başa çıkmanın bir yolunu bulabilirdi.
Zhang Xuan tam ayrılmak üzereyken, aniden bir şey hatırladı ve sordu, "Tamam, hepinizin elinde formasyon bayrağı veya formasyon plakası var mı? Derece ne kadar yüksekse o kadar iyi!"
"Formasyon bayrakları mı? Formasyon levhaları mı?" Herkes birbirine şaşkın bakışlar attı.
"Burada bir set 6. sınıf formasyon bayrağım var. 120 tane var; bunları Zhengyu Hayali Formasyonunu kurmak için kullanabilirsin."
"Bunlardan 81 tanesi bende var, bunları kullanarak 6. derece Katliam Formasyonu kurabilirsin!"
"Ayrılmadan önce, 6. sınıf zirve formasyon plakası satın aldım. Ancak, bu bir Beguilement Formasyonu, bu yüzden bir savaşta ne kadar faydalı olacağını bilmiyorum."
"Ayrıca burada 6. sınıf zirve formasyon plakası da var."
Zhang Xuan'ın formasyon bayraklarına ve formasyon plakalarına ihtiyacı olduğunu duyan usta öğretmenler, ellerinde ne varsa hemen çıkardılar ve çok geçmeden Zhang Xuan'ın önünde kocaman bir eşya yığını belirdi.
Bu adamlar Yeraltı Galerisi'nde büyük bir tehlikeyle karşı karşıya kalacaklarını biliyorlardı, bu yüzden tüm eşyalarını tehlikeli durumlarda işe yarayacak eserlerle takas etmişlerdi. Formasyon bayrakları ve formasyon levhaları özellikle daha güçlü düşmanlarla başa çıkmakta işe yarıyordu, bu yüzden bunlardan bol miktarda hazırlamışlardı.
Zhang Xuan önündeki formasyon bayrakları ve formasyon levhalarının oluşturduğu dağına bakarak kıkırdayarak, "Fena değil, bu fazlasıyla yeterli." dedi.
6 yıldızlı zirve usta öğretmenlerinden beklendiği gibi, yanlarında oldukça fazla iyi eşya vardı. Ürettikleri eşyaların çoğu 6. sınıf olmasına rağmen, genellikle daha yüksek seviyedeydiler.
Tek bir hızlı hareketle, yumruğunu sıkmadan önce her şeyi depolama halkasına yerleştirdi. "Elveda!"
Bu sözleri söyledikten sonra arkasını döndü ve gitti. Ama çok uzağa gidemeden, arkadan bir ses duyuldu. "Müdür Zhang, bir dakika bekleyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...