Efendim, Ben Sert Bir Adamım!

36 9 0
                                    

Ancak, Aziz alemi 2-dan Öteki Dünya Şeytanı çok uzun süre şaşkına dönmedi. Diğer tarafın uyguladığı zhenqi inanılmaz derecede yoğun ve güçlüydü, yükselen bir dağı andırıyordu. Şüphesiz, diğer taraf en azından bir Kral olmalıydı.

Karşısındakinin kim olduğunu bilmese bile, kesin olan bir şey vardı; karşı tarafın konumu kendisinden çok daha yukarıdaydı.

Karşı tarafın belirsizlik içinde kekelediğini, ne olup bittiğinden emin olamadığını gören Zhang Xuan, hoşnutsuzlukla kaşlarını çattı ve öfkeyle bağırdı, "Beni tanımıyor musunuz bile? Beyler, bu aptalı aşağı sürükleyin ve idam edin!"

"Bu..."

Bu sefer, sersemleyen sadece Saint alemi 2-dan Öteki Dünya Şeytanı değildi. Bölgedeki Öteki Dünya Şeytanları da tamamen sersemlemişti.

Liderimizin başını böyle kesmekten bahseden sen kimsin ki?

Hangi sığınma evinden kaçtın?

"Acaba..."

Saint alemi 2-dan Öteki Dünya Şeytanları aşırı derecede hayal kırıklığına uğramıştı ve ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu. Ancak, tam o anda, kafasında bir düşünce belirdi ve aklında belirli bir isim belirdi ve yüzü şaşkınlıkla çarpıklaştı. "Sen... Altın Yaprak Kralı olabilir misin?"

Altın Yaprak Kralı'nın kavgacı ve gaddar bir kişi olduğu, en ufak sözlü anlaşmazlıklarda bile başkalarına saldırdığı söylenirdi.

Daha önce hiç Altınyaprak Kralı görmemişti, sadece diğer tarafın adını duymuştu. Ancak, karşısındaki kişinin yaydığı saf enerjiyi ve kibirli tavrını, sadece birkaç dakika önce tanışmış olmalarına rağmen onu öldürmekle tehdit etmesini göz önünde bulundurarak, diğer tarafın gerçekten kendisi olup olmadığını merak etmekten kendini alamadı.

"Hıh, ne kadar hızlı tepki verdiğini görünce, bu sefer seni serbest bırakacağım!" Soğuk bir şekilde homurdanan Zhang Xuan, başını kibirli bir şekilde kaldırdı.

"Yeşil Yaprak Kralı'in 214. Filosunun komutanı Tong Yue, Majestelerine saygılarını sunar!"

Diğer tarafı doğru bir şekilde tanımladığını görünce, Aziz alemi 2-dan Öteki Dünya Şeytanı Tong Yue, diğer tarafı selamlamak için aceleyle yere diz çökmeden önce rahat bir nefes aldı. Daha sonra, şüpheyle sormaktan kendini alamadı, "Kralımız yakında geleceğini söyledi ve bizden hazırlık yapmamızı istedi. Bu yüzden, mührü kırmak için gereken enerjiyi toplamak üzere haraçları hazırlamak için bu usta öğretmenleri yakaladık. Ama... haraç olmadan nasıl geldin?"

Karşısındaki saygıdeğer şahsiyetin ansızın ortaya çıkması karşısında şaşkınlığa düşmediğini söylese yalan olurdu.

Doğrudan üstleri olan Greenleaf King ve Goldenleaf King'in yetki alanları birbirinden oldukça uzaktı, bu yüzden ikisinin de birbirleriyle pek teması yoktu.

Dahası, Yeşil Yaprak Kralı onları teker teker göndermek için özel bir ritüel kullanarak ağır bir bedel ödemişti. Yeşil Yaprak Kralı, onlara usta öğretmenleri avlamaları ve mührü atlatıp gelmesine izin vermek için haraç olarak hizmet etmelerini emretmesinin üzerinden çok kısa bir süre geçti. Kendi Krallarının gelmesi için hazırlıklarını bile bitirmemişlerdi, ama Altın Yaprak Kralı çoktan buradaydı?

Neler oluyordu?

"Ne? Gerçekten benden faaliyetlerimi sana bildirmemi mi istiyorsun?" Zhang Xuan'ın kaşları havaya kalktı ve gözleri tehditkar bir şekilde kısıldı. Kışın öldürücü bir niyet yayan Zhang Xuan küçümseyici bir şekilde azarladı, "Saygısız aşağılık herif, tam burada, tam şimdi öldürülmeyi mi istiyorsun? Sadece Yeşil Yaprak Kralı'nın astı olduğun için sana dokunmaya cesaret edemeyeceğimi mi düşünüyorsun?"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin