Sana Üç Dakika Vereceğim

50 11 0
                                    

Zhang Xuan ve Zhao Bingxu, eğitim alanına varmadan önce bile bölgede toplanan büyük kalabalığı görebiliyordu. Akademideki neredeyse her öğrenci, etkinliği izlemek için meraklı bir şekilde toplanmıştı. Telaş, açılış töreni günündekiyle bile kıyaslanabilirdi.

Savaş Ustası Seçimi, yalnızca yüz yılda bir gerçekleşen şenlikli bir etkinlikti. Bu vesileyle, kişi kendi güç sınıfının en güçlü dövüş gücüne tanıklık edebilirdi, bu yüzden böyle bir fırsatı kaçırmaya gönüllü olacak hiçbir usta öğretmen yoktu.

Sadece Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi öğrencileri değil, Hongyuan İmparatorluğu Usta Öğretmen Köşkü'nden ve hatta çevre imparatorluklardan gelen usta öğretmenler de oradaydı ve her birinin yüzünde çok yakında gerçekleşecek etkinlik için duydukları heyecanı yansıtan bir ifade vardı.

"Savaş Ustası Salonu, Usta Öğretmen Köşkü'nün sadece bir kolu olsa da, bir savaş ustası olmak kişiye daha fazla kaynak elde etme fırsatı verir ve bu da kişinin diğerlerinden daha hızlı bir şekilde kendini geliştirmesine olanak tanır. Bu aynı zamanda birçok kişinin onların saflarına katılmayı ummasının sebebidir," dedi Zhao Bingxu.

Tipik olarak, dövüş ustaları usta öğretmenlerden daha az prestije sahipti. Sonuçta, Usta Öğretmen Köşkü'nün askeri kolu olarak, yalnızca dövüşte uzmanlaşıyorlardı, bu da destekleyici mesleklerindeki yeteneklerinin ve bilgi aktarma yeteneklerinin, yani usta öğretmenlerin dünyadaki prestijli konumunun ortaya çıkmasına neden olan faktörlerin, normal usta öğretmenlerinkinin altında kaldığı anlamına geliyordu.

Ancak, eğer birisi Savaş Ustası Salonuna katılabilirse, Usta Öğretmen Köşkü onları yetiştirmek için kaynaklar ayıracak ve böylece sıradan bir usta öğretmenden daha kolay ve hızlı büyümeleri sağlanacaktır.

Bu sebeple birçok üstat hoca onların saflarına katılmak istemiştir.

Ancak, bir dövüş ustası olma gerekliliklerinin kişinin dövüş yeteneği üzerinde çok fazla baskı yapması üzücüydü. On bin usta öğretmenden, bu hedefi tutturabilen biri bile olmayabilirdi.

Zhao Bingxu, sözlerinin ortasında müdürlerinin de sahip olduğu şaşırtıcı savaş yeteneğini hatırladı ve sormadan edemedi: "Müdür Zhang, hiç dövüş ustası olmayı düşündünüz mü?"

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ndeki öğrencilere pek güvenmiyordu belki ama eğer sınava girerse müdürlerinin yeterlilik kazanacağından hiç şüphesi yoktu.

"Ben mi? İlgilenmiyorum!" Zhang Xuan başını iki yana salladı.

Kong Shi gibi onun da planı birçok mesleği öğrenmek ve öğretilerini dünyaya yayacak gerçek bir usta öğretmen olmaktı.

Ayrıca, eğer savaştan başka bir şey bilmeyen bir dövüş ustası olsaydı, Doğuştan Cenin Zehrini nasıl çözecekti?

Bu nedenle dövüş ustası olmaya pek meraklı değildi.

"Bu rahatlatıcı..." Zhao Bingxu rahat bir nefes aldı.

Eğer müdürleri Savaş Ustası Salonuna katılırsa, Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi kesinlikle daha önce içinde bulunduğu dağınık ve kaotik duruma geri dönecektir.

Önceki müdürlerin her birinin takdirini kazanabilecek, her öğrencinin ve öğretmenin saygısını ve hayranlığını kazanabilecek başka bir müdür bulmaları mümkün değildi.

Konuşurken eğitim alanına geldiler, onları gören öğrenciler telaşla saygıyla eğildiler.

"Müdür Zhang'a saygılarımızı sunuyoruz, Okul Müdürü Zhao'ya saygılarımızı sunuyoruz!"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin