Usta Hoca Akademisinin müdürünün göreve başlama töreni çevredeki 1. sınıf imparatorluklar ve Usta Hoca Köşklerine büyük etkisi olan önemli bir meseleydi.
Üç gün sonra olarak belirlenmesinin nedeni tören için yeterli hazırlık süresi kazanmak ve konukları davet etmekti.
Ayrıca, önce Kıdemli Salonu ve Hoca Onay Salonunu tamir etmelilerdi. Aksi halde, başkaları Usta Hoca Akademisinin harap halini görecek olurlarsa, muhtemelen alay konusu olurlardı.
Mesele kararlaştırıldıktan sonra diğerleri hemen başlarıyla onayladılar.
Altın Orijin Kazanı bu duruma karşı çıksa da, Usta Mu'nun bile Zhang Xuan'e olan desteğini dile getirdiği düşünülürse, çoğunluğun kararına uymaktan başka çaresi kalmamıştı.
Her şekilde, müdür kim olursa olsun onun konumu değişmeyecekti, bu nedenle Zhang Xuan'e karşı çıkarken aşırıya kaçmaya gerek görmemişti.
Grubun kendisine sormadan bir karara vardığını gören Zhang Xuan'in göz kapakları kontrolsüzce seğirdi.
Benim müdür olup olmayacağımı tartışırken, en azından benim fikrimi de sormanız gerekmez miydi?
Belki de Zhang Xuan'in düşüncelerini fark ettiğinden, Bizans Helios Canavarı konuştu "Efendi, müdür olmak ağır bir sorumluluk olabilir, ancak pek çok ayrıcalığı da vardır. Öncelikle, okulun tüm tesislerine - kütüphane ve benzeri yerlere - özgürce erişebilirsin!"
Bu sözleri duyan Zhang Xuan'in gözleri aydınlandı.
Eğer akademideki tüm kitaplara özgürce erişebilirse, yeni müdür olmak gerçekten de büyütülecek bir mesele olmazdı.
Bu konuda karar verdikten sonra, grup iki saat boyunca çeşitli sorumlulukları nasıl dağıtacakları ve törenin hazırlıkları üzerine iki saat daha konuştu.
Toplantının sonuna doğru, Okul Müdürü Mo, Usta Zhang'e dönerek özür dileyen bir tonla konuştu, "Usta Zhang göreve başlama töreni sona erene kadar seni müdür konağına götüremeyiz. Bu nedenle bir süre daha malikanende kalmanı istemek zorundayız..."
Bu durum On Büyük Usta Hoca ve Usta Mu tarafından onaylanmış olsa da, göreve başlama töreni yapılmadığı sürece Zhang Xuan resmi müdür sayılamazdı. Bu nedenle henüz müdürün tüm yetkilerini kullanamazdı.
Bunu bile Zhang Xuan karşılık olarak başıyla onayladı.
Ne de olsa yalnızca üç gün bekleyecekti. Göz açıp kapayıncaya kadar geçerdi.
Toplantı sırasında Zhang Xuan'in dikkatini gelişimini yükseltmeye ve 6 yıldızlı usta hocalık sınavını geçmeye odaklaması kararlaştırılmıştı, böylece müdürlük sorumluluklarının çoğu On Büyü Usta Hoca arasında paylaştırılacaktı.
Doğal olarak, bu sözleri duyan Zhang Xuan rahat bir nefes vermişti.
O noktada birden ilgilenmesi gereken başka bir konuyu hatırlayarak sordu, "7. seviye bir hap üretmem gerek, bu nedenle Kıdemli Altın Orijin Kazanını kısa süreliğine ödünç alabilir miyim?"
Hongyuan Şehrinden ayrılalı on gün olmuştu ve henüz Wei Ruyan'ı kontrol edecek zaman bulamasa da, ruhu şimdiye kadar yeterince beslenmiş olmalıydı. Bir sonraki adıma geçme zamanı gelmişti.
Bu nedenle elindeki en acil iş Büyük Aralık Hapını üretmekti.
Gerekli şifalı otlar şimdiye toplanmış olmalıydı ve Eczacı Lu ve diğerleri, onlara verdiği hap üretim tekniklerinde belirli bir ustalık seviyesine ulaşmış olmalılardı. Şu anda eksik olan şey içinde Büyük Aralık Hapını üretebileceği uygun bir kazandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...