İlgili Cennetin Yolu İlahi Sanatı kılavuzunu derleyen Zhang Xuan, hiç sorgulamadan Toprak Damar Ruhu Özü ile gelişmeye başladı.
Toprak Damarı Ruhu Özünün daha kolay emilebilmesi nedeniyle, onun gelişim hızı, bunun yerine ruhunu taşıyarak gelişim gösterdiği duruma göre çok daha hızlıydı, dolayısıyla normalden daha hızlı atılımlar gerçekleştirebildi.
Ancak hızlı bir şekilde atılımlar gerçekleştirmeyi başarmış olsa da, ihtiyaç duyduğu ruhsal enerji miktarını katlayarak artmıştı.
Bulut Busu Tepesi'nden devasa bir Toprak Damarı Ruhu Özü havuzu elde etmişti, ancak yalnızca bu uygulama saatinde bunun neredeyse üçte birini tüketmişti!
Uygulamam ne kadar yüksek olursa, absorbe etmem gereken ruhsal enerjiye olan değişim de o kadar sert olur. Toprak Damarı Ruhu Özü ruhsal enerji açısından zengin olsa da saflığı hala eksik... Zhang Xuan başını salladı.
Toprak Damarı Ruhu Özü, ruhsal enerji açısından zengindi ve emilebilirliği yüksekti, bu da onu paha biçilmez bir hazine haline getiriyordu. Ancak saflığı yüksek seviyeli ruh taşlarından daha düşüktü. Aziz canavarların ve diğer yetiştiricilerin kullanımı için yeterliydi ancak Cennetin Yolu İlahi Sanatını geliştirmek için Zhang Xuan hala eksikti.
Toprak Damar Ruhu Özünün yalnızca onda biri onun özümsenmesi için uygun ve geri kalan onda dokuzu bu süreçten boşa harcandı.
Artık Toprak Damarı Ruhu Özünü kullanarak gelişim yapmamam gerekiyormuş gibi görünüyor. Eğer iş gelirse, onu yüksek düzeydeki ruh arzı karşılığında satmalıyım... diye düşündüm Zhang Xuan.
Toprak Damar Ruhu Özünün etkisi azaldığından, kullanmaya devam ederse onu boşa harcamış olacak. Bu kadar değerli bir kaynağı israf etmek yerine satması daha güzel olacaktır.
Onun için bulunamayan ama başkaları için hayatta paha biçilmez bir hazineydi. Aksi takdirde Cloudmist Ridge'in aziz canavarları o zamanlar burayı bu kadar umutsuzca korumazdı.
Unut gitsin, Hongyuan Şehrine döndüğümde bunu düşüneceğim!
Konuyu aklının bir köşesine koyan Zhang Xuan, dikkatini yeni keşfettiği güce dönüştü.
Ethereal Treading ilk aşamadan Chrysalis'ten ilk aşamada ilerlemeye başladı, zhenqi özelliklerinden alabileceği güç 17.000.000 ding'den 29.000.000 ding'e yükseldi!
Sadece bununla bile, o zaten Krizalit alemindeki ileri seviye gelişimiyle aynı seviyedeydi!
(Krizal bölge başlangıç aşaması 25.000.000 ding; orta aşama 28.000.000 ding; ileri aşama 31.000.000 ding; zirve 34.000.000 ding)
Eğer ruh gelişiminden gelen 20.000.000 ding'i ve fiziksel bedeninden gelen 16.000.000 ding'i de hesaba katarsa, bu toplam 65.000.000 ding'lik inanılmaz bir kudrete tekabül ederdi ki bu da bir Başlangıç Aziz ara aşama gelişimcisiyle eşdeğerdi!
(Yeni başlayan Aziz birincil aşama 60.000.000 ding; orta aşama 65.000.000 ding; ileri aşama 70.000.000 ding; zirve 75.000.000 ding)
Başka bir deyişle, kendisinden iki alem daha güçlü bir yetişimcininkine eşdeğer bir güce sahipti!
Bu durumda o adam artık bana rakip olamaz! Zhang Xuan kendinden emin bir şekilde kıkırdadı.
Kardeş Lu'nun hiç de kolay bir oyuncu olmadığı açıktı, ancak Zhang Xuan ile karşılaştırıldığında diğer taraf hâlâ biraz eksikti.
Zhang Xuan, gözlerini açıp karşısındaki ikiliye bakmadan önce, aurasını en güçlü durumuna getirerek gelişimini güçlendirmek için orada meditasyon yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...