Küçük Bizans, Açıkla Onlara! (1)

177 50 0
                                    

Misafir salonunda, Müdür Yardımcısı Zhou ve Müdür Yardımcısı Wei birbirleriyle zhenqi telepatisi yoluyla konuşuyorlardı.

"Sence kaçmaya çalışacak mı?"

İkili de neler olduğu konusunda fazla emin olmasalar da, okul müdürünün son birkaç gündür Zhang Xuan'in malikanesini izlettirmesi, ona karşı bir adım atacağını gösteriyordu.

"Eğer bizimle gelmeyi reddederse ya da kaçmaya çalışırsa, okul müdürünün emrine göre hareket edip onu ortadan kaldıracağız!" Müdür Yardımcısı Wei ciddi bir ifadeyle karşılık verdi.

"Ancak bunu yapacak olursak, Okul Müdürü Mo, Okul Müdürü Zhao ve diğerleri bu meselenin peşini kolay kolay bırakmazlar..." Müdür Yardımcısı Zhou endişeyle konuştu.

Emri ilk duyduklarında, neredeyse korkudan bayılacaklardı.

Zhang Xuan'in öğrenciler arasında sahip olduğu itibar ve bazı okul müdürleriyle ilişkisi düşünüldüğünde, eğer öldürülecek olursa... Eczacılık Okulu büyük bir belanın içinde kalırdı!

"Ben de endişeleniyorum, ancak başka yolu yok. Bu okul müdüründen gelen bir emir; itaatsizlik edemeyiz. Endişelenme, böyle bir emir verdiğine göre kendi sebepleri olmalı." Müdür Yardımcısı Wei karşılık verdi.

Lu Feng düşüncesiz bir adam değildi, bu nedenle verdiği emrin sonuçlarını biliyor olmalıydı. Buna rağmen böyle bir emir verdiğine göre iyi bir nedeni olmalıydı. Onun astları olarak, kendilerine söyleneni yapmalıydılar.


"Haklısın, çok fazla düşünmenin bir anlamı yok. Bize söyleneni yapmalıyız..." Müdür Yardımcısı Zhou başıyla onayladı.

Tam o anda, genç bir adam kapıda belirdi.

Odaya giren Zhang Xuan yumruklarını kavuşturarak onları selamladı. "Müdür Yardımcısı Zhou, Müdür Yardımcısı Wei!"

Zhou Qing'le akademinin öğrenci kabul döneminde karşılaşmıştı, bu Luo Ruoxin'in açık dersi için sahneyi hazırlamaya yardım eden kıdemliydi.

Müdür Yardımcısı Zhou ayağa kalkarak konuştu, "Usta Zhang! Bir konuyu tartışmak için seni akademiye davet etmeye geldik..."

Zhang Xuan'in kaçmaya kalkışmadığını gören ikili farkında olmadan rahat birer nefes verdiler.

"Bana konunun ne olduğunu söyleyebilir misiniz?" Zhang Xuan sordu.

"Detaylardan ben de emin değilim. Ancak bu önemli bir mesele gibi görünüyor, bu nedenle Usta Zhang'den bizi geri çevirmemesini istemek zorundayım." Müdür Yardımcısı Zhou acı bir gülümsemeyle konuştu.

Zhang Xuan başıyla onaylamadan önce bir an düşündü. "Anlıyorum. Tamam o halde, yolu gösterin!"

Lu Feng'in, malikaneyi gözetletmek, Altın Orijin Kazanını çağırmak gibi yaptığı tüm hazırlıklarla, Zhang Xuan'in kolayca kaçmasına izin vermesi mümkün değildi. Kaçınmak mümkün olmadığına göre, kaçınılmaz olanı geciktirmenin anlamı yoktu.

"Pekala, lütfen bu taraftan!" Zhang Xuan'in durumu hazır bir şekilde kabul ettiğini gören Müdür Yardımcısı Zhou, karşı tarafın fikrini değiştirmesinden korkarak aceleyle ileriyi işaret etti.

Zhang Xuan'in malikanesi Usta Hoca Akademisinden fazla uzakta değildi.

İki müdür yardımcısının eşliğinde, Kıdemli Salonuna gelmeleri uzun sürmedi.

Kapıları iterek açan Zhang Xuan içeri girdi.

Kıdemli Salonuna girer girmez fark ettiği ilk şey, odaya işlemiş kadim auraydı.

Kıdemli Salonu, Hongyuan Usta Hoca Akademisinin kuruluşundan beri oradaydı ve o zamandan beri birkaç milenyum geçmişti. Odanın tasarımı ve mimarisi Usta Hoca Akademisinin geri kalanıyla büyük bir zıtlık taşıyor, birine geçmişe adım atmış hissi veriyordu.

Odaya şöyle bir göz atan Zhang Xuan On Büyük Usta Hocanın ve Köşk Efendisi Mo'nun etrafta oturduklarını ve odanın ortasına devasa bir kazan yerleştirildiğini gördü.

Hmm? Usta Mu?

Zhang Xuan bir anda tanıdık bir figürü fark etti. Bu, kendisini büyük hocası olarak kabul eden adamdı, Mu Yuan!

Bu herif neden akademideydi ki?

Ancak Zhang Xuan şaşkınlığına rağmen, görgü kurallarına uymayı ihmal etmedi. Yumruklarını kavuşturarak Okul Müdürü Mo ve diğerlerini selamladı, ancak Lu Feng'e gelince, ellerini arkasında bağlayarak konuştu, "Astım, neyi bekliyorsun? Bana saygılarını sunmayacak mısın?"

Lu Feng bir oyun oynamaya çalıştığına göre, ona nezaket göstermeye gerek yoktu.

"Sen..." Bu sözleri duyan Lu Feng neredeyse öfkeden boğulacaktı.

Bu herif gerçekten bu kadar cesur muydu, yoksa saf numarası mı yapıyordu?

Odada çok ciddi bir ortam vardı; gerçekten en ufak korku duymuyor muydu?

Lu Feng gözlerini kısarak bileğini çevirdi. 'Grç!', kapılar kapandı ve görünüşe göre bir düzen aktifleşerek havayı biraz ağırlaştırdı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin