Ben de Kötüyüm

316 38 4
                                    

"Seninki mi?" Zhang Xuan şaşkınlıkla geri döndü.

Vicious'un daha önce ona söylediğine göre, o zamanlar Kong shi'ye karşı yapılan savaşta, bir damla kan dışında tamamen yok edilmişti ve düz birkaçine bin yıl dinlenmenin ardından, kan damlacığı sonunda bir kalbe dönüşmüştü.

Başka bir deyişle, savaştan sonra Vicious'ın başka hiçbir parçası kalmamalı, o zaman neden parmakla bire ortaya çıksın ki?

Zhang Xuan'ın sözlerinin ardındaki nüansların bildiği olan Vicious, "Ben de neler olup bittiğinden pek emin değilim; anılarımın çoğunun bir kısmını özlüyorum. Ancak bunun benim parmağım olduğundan eminim! O adam bunu kullanıyor." Vücudunun bir parçası!"

Usta Öğretmen Kıtasının eski bir güç merkezi olarak, sadece bir damla kanla kendini yeniden canlandırabilen, hafızasının çoğunu kaybetmiş olmasına rağmen hala vücut kısımlarını kolayca tanıyabiliyordu.

Bu parmak aslında bir parmağın falankslarından 1 ibaretti, ancak Maviboynuz Ejderha Canavarı ona sülük görünümü ustalıkla kullanılan canlılığını yuttuktan sonra kanını ve etini geri kazanmaya başladı.

"Onu geri almayı mı düşünüyorsun?" Zhang Xuan kaşlarını çatarak sordu.

"Elbette!"

Vicious'ın kalbi hızla atmaya başladı ve ezici bir okumaya niyeti hemen oradan dışarı fırladı ve havada süzülen parmağa doğru yöneldi.

"Hayır?"

Bir anının parmağını taşıyan Mavi Boynuzlu Ejderha Canavarının ruhu niyetini hemen hissetti ve korkuyla öldürmeye başladı. Delici bir çığlıkla hızla parmağa daldı ve bağırdı: "Vahşi, kurtar beni! Kurtar beni..."

Çok uzun!

Başka bir güçlü öldüren parmaktan fışkırdı ve kalpten gelen niyetle çatıştı.

İki aura çarpıştığında, katlanmış alan yoğun bir şekilde sallanmaya başladı, basınç değerlerine göre basınç altında patlamanın seviyesindeydi.

Ezici bir baskı uygulayan inanılmaz derecede güçlü bir ses parmaktan duyuldu. "Sen kimsin?"

Muazzam baskı altında, Zhang Xuan katlanmış alanın köşesine kadar geri çekilmek zorunda kaldı. O anda gözler şaşkınlıkla açıldı.

Parmağındaki politik olarak tıslayabiliyordu... ve onu şok edecek şekilde, bu Cennetin Yolu Kitabı'nda mühürlenmiş olan kalbin aynısıydı!

"Ben kimim? Ben Kötüyüm!" kalp gururla ilan etti.

"Saçma, ben kötüyüm!" parmak soğuk bir tavırla yalanladı.

"İki Kötülük mü?" Zhang Xuan boş boş gözünü kırpıştırdı.

Ne olacaktı?

Onun o kadar bilgili biri bile olup bittiğini görebiliyorta zorlanıyordu.

"Saçmalık, gerçek Vicious benim! Senin gibi cılız bir parmak nasıl Vicious olabilir?" kalp öfkeyle kükredi.

Parmak soğuk bir şekilde hırladı. "O zamanlar Vicious, Kong shi'den bile korkmadan dünyanın en tepesinde duruyordu. Oradaki delikanlı gibi önemsiz bir usta öğretmene nasıl boyun eğer ve onun emirlerini dinlerdi? İtibarımı daha fazla lekelemeyi bırak! Ben seni yutarken itaatkar bir şekilde otursan iyi olur, yoksa seni efendinle birlikte öldürürüm!"

"Beni yutmak mı istiyorsun? Hah, bakalım bunu yapabilecek yeteneğin var mı?" Öfkeli bir kükremeyle kalp, Cennetin Yolu Kitabıyla birlikte, parmağa çarpacak kadar inanılmaz bir ivmeyle öfkeyle ileri atıldı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin