Hongyuan kraliyet sarayında gösterişli kıyafetler giymiş iki genç adam yan yana yürüyordu.
Her ikisi de yirmili yaşlarının başında görünüyordu ve her ikisinin de uygulamaları Mükemmel Uyum seviyesindeydi.
"Beşinci Kardeş, bugün de duruşmaya çıkacak mısın?" ikilinin genç olanı gülümseyerek sordu.
"Altıncı Kız Kardeş, daha önceki atılımından sonra dört sınavı geçmeyi başardı. Ağabeyi olarak ona karşı nasıl kaybedebilirim? En azından onunla boy ölçüşemezsem, babam beni küçümsemeye başlayabilir!" Beşinci Kardeş'e hitap eden adam gözlerinde bir parıltıyla cevap verdi. Nnêw n0vel bölümleri n0v/e/(lb)i(n.)co/m adresinde yayınlanıyor
İkilinin büyüğü Hongyuan İmparatorluğunun Beşinci Prensi Yu Hong, küçüğü ise Sekizinci Prens Yu Zheng'di.
"Biz kardeşler arasında en yetenekli olanımız bile, Üçüncü Kardeşimiz, yalnızca Mükemmel Uyum alemindeyken üçüncü denemeyi geçmeyi başardı. Ancak Altıncı Kız Kardeş, dördüncü denemeyi geçmeyi başardı. O kesinlikle muhteşem! Aslında, sonra Bugün onun meselesini duyunca önceki sınırımı aşıp daha yüksek noktalara ulaşıp ulaşamayacağımı görmek için buraya geldim!" Yu Zheng başını salladı.
"Bin Temperleyen Ruh Geçidi kişinin ruhunu yumuşatmada harikalar yaratır, ama aynı zamanda onun üzerinde de muazzam bir baskı uygular. Dirençli bir zihin olmazsa, bilinç kaybına ve hatta kişinin ruhunda travmaya neden olabilir. Korumak için gönderildin. Yakın zamana kadar sınırları aştınız, bu yüzden ruhunuzu geliştirmeyeli uzun zaman olmuş olmalı. Eğer kendinizi sınırınıza ulaşırken bulursanız, devam etmek için kendinizi zorlamayın, her zaman başka bir zaman deneyebilirsiniz," diye tavsiye etti Yu Hong.
"Endişelenme Beşinci Kardeş. Sınırı koruyor olabilirim ama eğitimimi de gevşek bırakmadım. Üçüncü denemeyi geçemesem bile sanırım yine de oldukça uzağa gidebilirim. " dedi Yu Zheng kendinden emin bir şekilde.
Yu Hong başını salladı. "Bu iyi."
...
Kısa süre sonra ikili, Zhang Xuan'ın daha önce geçtiği 'sokağa' ulaştı.
"Başlayalım o zaman!"
Karşılıklı bakışan ikili, aynı anda sert ifadelerle geçide adım attı. Ancak sadece birkaç adımda, ruhlarını ezen ezici bir baskıyı zaten hissedebiliyorlardı ve bedenleri dengesiz bir şekilde sallanmaya başlıyordu. Sırtlarından soğuk terler akmaya başladı.
"Devam etmek!"
İkili, dişlerini sıkıp ilerlemeden önce bakıştılar. Geçidin derinliklerine doğru ilerledikçe vücutları giderek daha yoğun bir şekilde titremeye başladı.
Abilir!
Yu Zheng ilk pes eden kişi oldu. Ağız dolusu kan fışkırtan vücudu aniden yere düştü. Derin bir iç çekerek şöyle dedi: "Beşinci Kardeş, daha fazla devam edemem. Sanırım şimdilik hâlâ ikinci denemede takılıp kaldım... İyi şanslar!"
"Teşekkürler!" Yu Hong zorlu bir şekilde ilerlemeden önce sıktığı dişlerinin arasından sıktı.
Geçidin duvarlarında ruh yetiştirme teknikleri yazılıydı, ancak kişi bunları okumak isterse, geçidin ruhu üzerinde artan baskıya katlanmak zorunda kalacaktı. Her deneme kabaca beş metre uzunluğundaydı ve geçitte toplam dokuz deneme vardı.
Eğer Mükemmel Uyum alemi üçüncü denemeyi geçebilseydi, o zaten yetenekli bir ruh yetiştiricisi olarak kabul edilebilirdi.
Abilir!
Birkaç adım daha sonra Yu Hong'un yüzü soldu. Dizleri çöktü ve kendisi de yere düştü.
Gece gündüz özenle ruhunu geliştirmesine rağmen üçüncü sınavı geçemedi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...