Düellonun İçeriği

249 65 4
                                    

Not: Yeni bölüm 20 Oy da gelecek..

Ancak ne kadar kasılmış olursa olsun, neredeyse bin yıl yaşamış eski bir yaratık olarak hızla kendisini toparlayıp, şu anki durumu için bir çözüm düşünmeye başladı.

Açmaz Duvarını temizlemeyi başardığına göre, zor bir hastalıkta takılması olası değildi!

Hastalık Platformunu çökertebildiğine göre, yeni hastalıklar konusunda derin bir anlayışa sahip olmalıydı!

Ataların iradelerinin utanarak kendi mezar taşlarını kırmalarına bakılırsa, bunun anlamı Şifa Sanatı konusundaki anlayışının inanılmaz bir seviyeye ulaştığıydı...


You Xu meseleyi düşündükçe yüz ifadesi daha berbat bir hal alıyordu.

Meseleye neresinden bakarsa baksın, kazanma ihtimali yok gibiydi.

Ama eğer... You Xu'nun aklına bir anda bir fikir geldi ve gözlerinin derinliklerinde acımasız bir parıltı çaktı.

Pekala, o halde karar verilmiştir!

O kararını verdiği anda, Zhang Xuan birden bakışlarını kaldırarak konuştu, "Müdür Yardımcısı You bana düello formatını belirlemeyi teklif edecek kadar cömert olduğuna göre, teklifini nezaketle kabul edeceğim. Teklif ettiğim düello formatı..."

"Orada dur bakalım!" Bir ses aniden araya girdi.

You Xu daha önce söylediklerini umursamadan, elini kaldırarak konuştu, "Bana meydan okuyan sen olduğuna göre, doğal olarak düello formatına karar veren ben olacağım!"

Düello formatına senin karar vermene izin vermek için bir aptal olmalıyım!

"Hepinizin bahsettiği yüce gönüllülük bu muydu?" Zhang Xuan alaycı bir gülümsemeyle mırıldandı.

Bu sözleri duyunca, az önce You Xu'ya tezahürat eden öğrenciler aniden sessizleştiler. Sanki suratlarına sert birer tokat yemiş gibi, yüzlerinde yakıcı bir acı hissediyorlardı.

Karşı tarafı yüce gönüllülüğü için övdükten hemen sonra, adam sözünden dönmüştü.

6 yıldızlı bir usta hoca olarak, en azından biraz utanma duygusuna sahip olup, sözlerini onurlandıramaz mısın?

"Pekala, o zaman konuş!" Zhang Xuan soğuk bir tavırla karşılık verdi.

Onun için karşı tarafın ne seçtiği önemli değildi. Tek bir şey için buradaydı ve o da Wei Changfeng'in intikamını almaktı! Karşısında duran ne olursa olsun bunu başaracaktı.

"Güzel. Doktorlar olarak, hastalarımızın hayatını kurtarabilmek için tüm konularda yetenekli olmak zorundayız."

Müdür Yardımcısı You, Zhang Xuan'i gözlerinde keskin bir parıltıyla süzerek devam etti, "Doğal olarak bu bir zehri tedavi etmeyi de içerir. Bu tüm doktorların öğrenmesi gereken temel bir beceridir. Teklif ettiğim düello formatı çok basit. Benimle Zehir Tedavisi üzerine bir düelloda yarışacak cesaretin var mı?"

"Zehir Tedavisi Düellosu mu?" Zhang Xuan kaşlarını kaldırdı.

Usta hocalar kadar çeşitli olmasa da, doktorlar arasındaki düellolar da pek çok şekilde yapılabilirdi ve zehir tedavisi de bunlardan biriydi.

Zehir ustaları ve doktorlar birbirlerinin baş düşmanlarıydılar. Biri doktor olarak daha da ilerlemek ve başkalarının saygısını kazanmak istiyorsa, Zehir Tedavisi Sanatında yetenekli olmalıydı. Aksi halde, Doktor Loncasının yüksek rütbeli bir üyesinin, bir zehir ustasının gizli saldırısına yenik düşmesi gerçekten utanç verici olurdu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin