Hongyuan Şehrine Dönüş (2)

282 55 10
                                    

Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi taş platforma bir bakış attı ve gözlerinde heyecanlı bir parıltıyla geri dönmeden önce üzerine tırmandı. "Efendi, sanırım bu katlanmış uzayı kovanın içine alabilirim. Ancak... süreç biraz zaman alacak!"

"Ne kadar?" Zhang Xuan sordu.

Uzayla ilgili her konu karmaşıktı ve Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi yalnızca Kusursuz Uyum aleminde bir ruh canavarıydı. Uzay manipülasyonu için doğuştan bir yeteneğe sahip olsa da, katlanmış uzayları birleştirmek kolay bir iş değildi.

"Tamamen özümsemek için en az üç gün, yuvanın içine aktarmak için de birkaç ay gerekecek." Karınca Kovan Kraliçesi yanır verdi.

"Pekala, o halde sana üç gün veriyorum." Zhang Xuan konuştu.

Üç gün göze alabileceği bir süreydi.

"Emredersiniz!" Efendisinin izin verdiğini duyan Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi aceleyle taş platformun üzerine atlayıp, gözden kayboldu.

Öte yandan, Usta Kong'un bıraktığı katlanmış uzayı bile almaya çalıştığını gören Luo Ruoxin kafasını salladı.

Diğer usta hocalar Usta Kong'un bıraktığı her şeyi kutsal emanetler olarak görür, en azından onlara zarar vermeye cesaret edemezlerdi. Ancak bu herif... kendi evcil canavarına Usta Kong'un azizliğe yükseldiği katlanmış uzayı özümsetmeye çalışıyordu... Gerçekten, kafandan neler geçiyor?

...

Üç gün sabırla bekledikten sonra, ikili sonunda Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesinin katlanmış uzaydan solgun bir yüzle çıktığını gördüler. Kafası iki katına çıkmıştı ve karnında nahoş görünümlü bir şişkinlik vardı.

İçindeki alanı büyütmesi için onu yuvaya geri gönderdikten sonra, Zhang Xuan, Luo Ruoxin'le birlikte Yüce Morkanat Canavarının sırtına atlayarak Usta Hoca Akademisine geri döndü.

Aziz Yükseliş Platformuna yaptıkları seyahat işe yaramıştı.

Rehberin Kaligrafisinin Ruhu İşlemesi sayesinde ruhsal derinliği 21.1'e ulaşmıştı ve bu 7 yıldızlı bir usta hocaya denkti. Aynı zamanda Usta Kong'un el yazmasını elde etmişti ve hala ne işe yaradığı hakkında hiçbir fikri olmasa da, sayısız usta hocanın uğruna kavga ettiği düşünülürse, paha biçilemez olmalıydı. Ve son olarak, Sonsuz Karınca Kovanını genişletmenin bir yolunu bulmuştu.

Böyle büyük bir katlanmış uzayı yuttuktan sonra, Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi katlanmış uzayı yuvasına aktardığında kovan kesinlikle pek çok kat büyüyecekti. O zaman, Bizans Helios Canavarını, Yüce Morkanat Canavarını, klonu ve hatta öğrencilerini bile içine alabilirdi. O zaman onları rahatsız edici yerlere götürme konusunda endişelenmek zorunda kalmayacaktı.

Günler bir üstat için rüzgar kadar hızlı geçerdi ve geçen üç günün ardından, Hongyuan Şehri karşılarında göründü.

Bu sürede Sonsuz Karınca Kovanı yaklaşık on metre genişliğe ulaşmıştı ve büyük Yüce Morkanat Canavarı bile sorunsuzca içine girebiliyordu.

Zhang Xuan de boş durmamıştı. Ruhsal Derinliğindeki artışla, analiz yetenekleri güçlenmişti ve bu ona gelişim tekniği konusunda daha derin bir iç görü sağlamış, sonuç olarak eskisinden daha hızlı eğitim yapmasına olanak vermişti.

Gelişimini bu seviyenin Semavi Yolun İlahi Sanatını bulana kadar baskılamaya karar vermişti, ancak kim daha ilk günde, uykusunda fark etmeden Semavi Yükseliş alemi temel kademeye atlayacağını bilebilirdi. Bu nedenle tüm gün boyunca canı sıkılmıştı.

Çoktan zhenqisini iyice işleyip, gelişimini ilerletmeden önce sağlam bir temel kurmaya kararlıydı, ancak... görünüşe göre kader buna izin vermeyecekti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin