Ejderha Kapısı Oluşumu

38 10 0
                                    

"Diğerlerinden çok daha ileri bir konuma mı yükseleceksin?"

"Az sayıdaki güçlü şirketlerden biri mi?"

Kalabalık bu sözleri duyunca kaşlarını çatmaktan kendini alamadı.

Savaş Ustası Salonu, Usta Öğretmen Köşkü'nün bir kolu olmasına rağmen gerçekten güçlüydü, ancak tüm Usta Öğretmen Kıtası'nı sarsacak tek bir deneme için bu biraz abartı değil miydi?

Başkalarının yüzlerindeki inanmaz bakışları gören Liao Song, "Bu sözleri söylerken abartmıyorum. Ejderha Kapısı Formasyonunu temizlemek hiç de kolay bir iş değil. Savaş Ustası Salonu'nda sayısız olağanüstü genç savaş ustası var, ancak son üç yüz yılda tek bir kişi bile bu sınavı geçmeyi başaramadı. Bunun ne kadar zor olduğunu göstermek için fazlasıyla yeterli olduğuna inanıyorum. Herhangi bir kişi Ejderha Kapısı Formasyonunu geçmeyi başarırsa, Savaş Ustası Salonu'nun ana karargahı onları alıp onları yetiştirmek için kaynaklarını harcayacak. Kıtanın en güçlü figürlerinden biri olması an meselesi!" diye açıkladı.

"Geçtiğimiz üç yüz yılda davadan tek bir kişi bile sağ çıkamadı mı?"

Herkes şaşkına dönmüştü.

Combat Master Hall, Master Teacher Kıtası'ndaki en büyük dövüş yeteneklerini bir araya getiren bir organizasyondu ve gücü tartışılmazdı. Yine de, sahip olduğu tüm yeteneklere rağmen, hiçbiri Dragon Gate Formasyonunu temizlemeyi başaramamıştı? Bu inanılmazdı!

Okul Müdürü Mo, "Ejderha Kapısı Formasyonu nasıl çalışıyor?" diye sormadan edemedi.

Diğerleri de bakışlarını o tarafa çevirdiler.

Ne kadar abartılı duyulduğu düşünüldüğünde, Dragon Gate Formation denemesinin aşırı zor bir şey olacağı kesindi. Aksi takdirde, bu kadar çok dövüş ustasını ayak izlerinde durduramazdı.

"Basit. Ejderha Kapısı Oluşumu üç ana bölüme ayrılmıştır: Ejderhanın Kuyruğu, Ejderhanın Sırtı ve Ejderhanın Başı. Her bölümde, meydan okuyan üç dövüş ustasıyla karşılaşmak zorunda kalacak! Ejderhanın Kuyruğu'nda meydan okuyanın karşılaşacağı üç dövüş ustasından biri meydan okuyanla eşit bir gelişime, biri meydan okuyandan daha güçlü bir gelişim aşamasına ve biri de meydan okuyandan iki gelişim aşaması daha güçlü olacak," dedi Liao Song.

"Üç dövüş ustası mı? Ve onların yetenekleri giderek yükseliyor mu?" Kalabalık kaşlarını çatmaktan kendini alamadı.

Dövüş ustaları, kendilerinden daha güçlü rakiplere meydan okuyacak gücü kullandılar ve onları kendi yetiştirme alemlerinde neredeyse yenilmez figürler haline getirdiler. Aynı anda üç rakiple karşılaşmak ve bunlardan ikisinin bir yetiştirme aşaması ve iki yetiştirme aşaması kadar meydan okuyandan daha güçlü olması... Bu gerçekten korkutucu bir sınavdı!

"Aynı şey Dragon's Back için de geçerli, sadece üç dövüş ustası Dragon's Tail'deki dövüş ustalarından üç yetiştirme aşaması daha güçlü. Başka bir deyişle, meydan okuyanın karşı karşıya geleceği üç rakip ondan üç, dört ve beş yetiştirme aşaması daha güçlü olacak!" diye açıkladı Liao Song.

"Örneğin Zheng Yang'ı ele alalım, onun yetiştirilmesi şu anda Chrysalis aleminin birincil aşamasında olduğu için, Dragon's Back'te karşılaşacağı dövüş ustaları Chrysalis aleminin zirve, Yarı Aziz birincil aşaması ve Yarı Aziz orta aşamasında olacak!"

"Bu..."

Herkesin yüzü şaşkınlıktan seğirdi, hatta Zheng Yang ve diğerleri bile yumruklarını sıkıca sıkmaktan kendilerini alamadılar.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin