Sınava Nasıl Devam Edebiliriz?

42 9 0
                                    

Daha önce her kademeden iki muharebe ustasının tüm adayları değerlendirmek için fazlasıyla yeterli olacağını düşünmüştü.

Hongyuan'dan gelen adayların astlarını etkisiz hale getirme gücüne sahip olacağını kim tahmin edebilirdi ki? Her halükarda, testin böyle devam edebileceği gibi görünmüyordu.

Bir anlık tereddütten sonra Zhuo Qingfeng elini kaldırdı ve şöyle dedi: "Öyleyse... Xu Hong ve Ye Jun, Ünsüz Ruh aleminin zirvesine kadar olan gelişiminizi bastırın. Siz ikiniz 1. Sınıf adaylarını değerlendireceksiniz!"

"Evet!" İki genç adam yumruklarını sıkarak öne çıktılar.

İkisi de Cosmos Köprüsü aleminin zirvesindeydi ve gözlerinde, dünyayla bağlantılı bir köprü belirsiz bir şekilde görülebiliyordu. Sadece bir bakışla, kendilerini bu yetiştirme aleminin içine çok uzun bir süredir daldırdıkları ve sıradan yetiştiricilerden çok daha üstün bir güce sahip oldukları açıktı.

Zhuo Qingfeng elini kaldırdı ve vücudundan fışkıran zhenqi ikiliyi sardı.

Pilipala!

Kısa bir süre içinde ikilinin gelişimi Consonant Spirit aleminin zirvesine ulaştı.

Wo Tianqiong kaşlarını çattı. "Savaş Ustası Zhuo, bir Cosmos Bridge alemi yetiştiricisinin Consonant Spirit alemi yetiştiricilerine karşı savaşması, testin zorluğunu artırmaya eşdeğer olmayacak mı?"

İki Cosmos Bridge dövüş ustasının yetiştirilmesi mühürlenmiş olsa da, refleksleri ve savaş tekniklerine ilişkin anlayışları Consonant Spirit alemi yetiştiricilerinin eşleşebileceği bir şey değildi. Bu, testin zorluğunda önemli bir artıştı.

"Endişelenme, güçlerini kontrol etmelerini sağlayacağım. Güçlerini kontrol altında tuttukları sürece, zorluk eskisinden çok farklı olmamalı," diye güvence verdi Zhuo Qingfeng başını sallayarak.

İki yeni gözetmenin mücadele gücünün sınırlandırılmasıyla sınavın zorluğunun korunması mümkün oldu.

Wo Tianqiong, bu güven verici sözleri duyduktan sonra hala biraz tereddüt ediyordu, ama sonunda yine de başını salladı. "Un."

İki Consonant Spirit alemi yetiştiricisinin şu anki durumu göz önüne alındığında, testin başka bir şekilde devam etmesinin hiçbir yolu yoktu. İster beğensin ister beğenmesin, bunu kabul etmek zorundaydı.

Sahneye atlayan Xu Hong, etrafını tararken yüksek sesle ilan etti, "Ben Xu Hong'um ve artık 1. Sınıf testlerini gözetlemekle görevliyim. Benden üç hamleye dayanabildiğin sürece, seçimi geçmiş olacaksın."

"İzin verin!"

Kalabalığın arasından bir genç öne çıktı ve düello platformuna atladı.

Zhang Xuan genç adamı tanıdı.

Yunxu'nun iç seçiminin şampiyonuydu ve daha önceki gösteride gösterdiği yetenek de şaşırtıcıydı.

Düelloda da hayal kırıklığına uğratmadı. Xu Hong'a karşı, en baştan bastırılmasına rağmen, yine de üç hamleye dayanmayı ve seçimi temizlemeyi başardı.

Birinin başarılı olduğunu gören diğerleri de büyük bir heyecanla düello platformuna çıkıyorlardı.

Ancak, onun kadar iyi performans gösteremediler. Yunxu, Luoqing ve Qingzhu'dan beş rakip üst üste kaybetti ve durum bir kez daha çıkmaza girdi.

"Ben giderim."

Kimsenin yukarı çıkmadığını görünce Hongyuan'dan genç bir adam ayağa kalkıp öne çıktı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin