Bugünden itibaren Müdür Benim!

60 12 0
                                    

Uzun uzun!

Bu sözleri söyledikten kısa bir süre sonra, Dokuz Devrim Cennet Ağı'nın merkezindeki parlak ışık nihayet sönmeye başladı ve herkesin gözü önünde parlayan elmas benzeri bir Müdür Mührü belirdi.

Bu Müdür Mührü, güzel bir elması andıran yarı saydam bir görünüme sahipti ve görünüşü herkesin yüreğini şaşkınlıkla titretiyordu.

Okul Müdürü Mo ve Okul Müdürü Jiang'ın bedenleri bir kez daha titredi ve gördükleri şeye inanmazlığın izlerini taşıyan boğuk bir sesle, "Hayır... O Yüce Müdürün Mührü değil, ama... Kusursuz Müdürün Mührü!" diye mırıldandılar.

"Kusursuz Müdürün Mührü efsane bir şey değil miydi? Burada nasıl görünebilir?"

Gözlerinin önünde oluşan Müdür Mührü, akademi halkının en azından %80'inin içten takdirini gerektiren Yüce Müdür Mührü değil, daha da üst kademedeki Kusursuz Müdür Mührü'ydü!

Bu seviyeye ulaşmak için, Usta Öğretmen Akademisi'ndeki her bir öğrencinin ve öğretmenin saygısını ve hayranlığını kazanmak gerekiyordu!

Böyle bir kademe sadece teoride vardı çünkü başarılmasının imkansız olduğu düşünülüyordu. Kurucu Mu Kai'nin kendisi bile böyle bir Müdür Mührü oluşturmayı başaramamıştı!

Her kişinin kendi inançları ve idealleri vardı ve ne kadar çok insan varsa, hepsinin aynı anda iyiliğini kazanmak o kadar zor olurdu. Kişi bir ruh taşı olmadığı sürece, aynı anda yüz binden fazla usta öğretmenin iyiliğini kazanmak imkansız olurdu.

Sonuçta, büyük Kong Shi bile herkesi kendisine boyun eğdirmeyi başaramadı.

Oysa birileri bu imkansız gibi görünen görevi, hem de gözlerinin önünde başarmıştı!

Peki bu nasıl oldu?

Diğer tarafın Usta Öğretmen Akademisi'ne kaydolmasının üzerinden henüz bir aydan biraz fazla zaman geçmişti ve üstüne üstlük zamanının yarısını akademinin duvarlarının dışında geçirmişti... Bu gerçekten akıl almaz bir şeydi!

Hu!

Herkesin şaşkın bakışları önünde, Kusursuz Müdür'ün Mührü Zhang Xuan'a doğru düştü ve avucunun üzerine kondu.

Zhang Xuan onu eline alıp şaşkınlıkla kaşlarını çattı.

Kusursuz Müdürün mührü yalnızca bir avuç büyüklüğündeydi, ama düşen mührü yakaladığı anda mührün ağırlığından neredeyse sahneden düşecekti.

Zhenqi'sini, fiziksel bedenini ve ruh gelişimini hesaba katarsak, Zhang Xuan şu anda toplamda 65.000.000 dinglik bir güce sahipti. Böyle bir güçle, bir dağı bile kolayca kaldırabilirdi!

Bu nedenle, Kusursuz Müdürün Mührü'nün o kadar ağır olması ve onu yakalamayı neredeyse başaramaması gerçekten şaşırtıcıydı.

Başını eğip yakından incelediğinde, elindeki mührün elmas gibi saydam, son derece parlak ve güzel bir ışıltı yaydığını gördü.

Görünüşünde böyle bir ağırlık belirtisi yoktu, aksine hafif ve geçici bir izlenim veriyordu.

Merakla bilincini Kusursuz Müdür'ün Mührü'ne daldırdı ve gördükleri gözlerinin kontrol edilemez bir şekilde kısılmasına neden oldu.

Bu... sorumluluğun ağırlığı! Zhang Xuan içten içe haykırdı ve derin bir iç çekti.

İradeyle yaratılmış bir eser olarak, neredeyse ağırlıksız olmalıydı, öyle ki herhangi bir çocuk onu kolayca taşıyabilirdi. Ancak, Usta Öğretmen Akademisi'nin yüz binden fazla öğrencisi ve öğretmeninin güvenini ve inancını taşıyordu ve bu, kimsenin kolayca taşıyabileceği bir ağırlık değildi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin