Zhang Laoshi'nin Öğrencileri (1-2-3)[ FİNAL]

73 19 4
                                    

Not:Bu Final Bölümü olduğu için birbirine bağlı 3 ayrı bölümün tek bir bölümde birleştirilmesiyle oluşturulmuştur...

_______________
"Hah, sana bize yaklaşma fırsatı verir miyiz sanıyorsun?"

"Hıh!"

Zheng Yang'ın mızrağının bir yıldırım cıvatasına dönüştüğünü gören, Ejderha Kuyruğu'nu tutan üç dövüş ustası soğukça homurdandı. Zhenqi'lerini bir araya getirdiler ve o anda, birkaç düzine kilometrelik mesafedeki ruhsal enerji, oluşum tarafından temiz bir şekilde emilmiş gibi hissetti, bunun sonucunda çevredeki hava aşırı kuru ve boğucu hale geldi. Ardından, devasa Ejderha Kuyruğu inanılmaz bir hızla Zheng Yang'a doğru fırladı.

Dövüş ustalarının böyle bir şekilde karşılık vereceğini bilen Zheng Yang, yere doğru güçlü bir adım attı, altında üç cun 1'lik bir çukur yarattı ve Ejderhanın Kuyruğu'nu savuşturmak için sakin bir şekilde güçlü bir vuruş yaptı.

Tzz la!

Mızrak ve Ejderha Kuyruğu karşı karşıya geldiğinde, çarpışmadan inanılmaz bir ivmeyle çok güçlü rüzgarlar çıktı ve bu, altındaki kalabalığın kuvvetli rüzgarlar karşısında gözlerini kısmasına neden oldu.

"Defol!"

Gözlerini kocaman açan Zheng Yang, mızrağını daha da büyük bir güçle ileri doğru iterken kükredi.

Pat!

Mızrağının eşsiz gücü altında, devasa Ejderha Kuyruğu güçlü bir şekilde göğe doğru fırlatıldı.

Tek bir vuruşla üç dövüş ustasını alt etmiş ve Ejderha Kuyruğu'nu savuşturmuştu!

Pu! Pu! Pu!

Ejderhanın Kuyruğu savrulurken, üç dövüş ustası da aceleyle tek bir adım geri çekilirken ağız dolusu kan fışkırdı. Bakışlarını kaldırıp bir kez daha önlerindeki genç adama baktılar, ancak bu sefer yüzlerine inanamama ifadesi kazınmıştı.

Dövüş Ustası Zhuo'nun Zheng Yang'a rakip olamayacağını duyduklarında Zheng Yang'a rakip olamayacaklarını tahmin etmişlerdi ve diğer taraf, zorluğunu duymasına rağmen Ejderha Kapısı Formasyonu denemesinin meydan okumasını kabul ederek kendine güvenini gösterdi. Ama... kaba kuvvet çatışmasında alt edileceklerini asla hayal edemezlerdi! Diğer taraf, kaba kuvvet çatışmasında Ejderhanın Kuyruğunu savurmayı başarmıştı!

Ve daha da önemlisi... bu sadece ilk hamleydi ve zaten yaralanmışlardı!

Peki, savaşı nasıl sürdüreceklerdi?

"Ejderha Kapısı Formasyonu, Savaş Ustası Salonu karargahı tarafından denetlenir, bu yüzden hiçbir şekilde hile yapılmasına izin verilmez. Ejderhanın Kuyruğunu fırlatmış olabilir, ancak bu bölümü temizlemek istiyorsa, bizi yenmesi gerekir!" dedi savaş ustalarından biri sert bir şekilde.

Peki ya diğer taraf Ejderhanın Kuyruğunu fırlatmayı başarsaydı?

Üçü de karşılaşmada sadece hafif yaralanmıştı. Üç Yüz Adam Komutanının birleşik gücüyle, diğer tarafı durdurmaları tamamen imkansız değildi!

"Haklısın!" Başka bir dövüş ustası, duruşunu hazırlarken onaylarcasına başını salladı.

Ancak o an, üçünün en zayıfı, Chrysalis aleminin birincil kademe dövüş ustası, aniden omzuna saplanan bir mızrakla yere yığıldı.

"Mızrağı bu kadar hızlı mı?"

Diğer iki dövüş ustası şaşkınlıkla gözlerini kıstı.

Konuşuyor olabilirlerdi, ancak her zaman tetikteydiler, Zheng Yang herhangi bir şey yapmaya kalkarsa misilleme yapmaya hazırdılar. Yine de, diğer taraf savunmalarını kolayca aşmayı ve yoldaşlarından birini yenmeyi başarmıştı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin