Bu gerçekten korkutucuydu. Zhang Xuan'ın geliştirdiği yetiştirme tekniği en güçlü Cennet Yolu İlahi Sanatıydı ve fiziksel bedenini ve ruhunu da geliştirmişti. Mo Liuzhen'in ona eşit bir güce sahip olması için, ruhu ve fiziksel bedeninin de eşit derecede güçlü olması mümkün müydü?
Gerçekten diğer yetiştiricileri hafife almamalıyım! diye düşündü Zhang Xuan endişeyle.
Tianxuan Krallığı'ndan yaptığı yolculukta, kendi çağındaki birçok uzmanla karşılaşmıştı ve her zaman onları kolayca alt edebilmişti. Zaman geçtikçe, içinde istemeden bir üstünlük duygusu yükselmişti. Ancak, zihnindeki böyle bir düşünceyi bastırmanın zamanı gelmiş gibi görünüyordu. Usta Öğretmen Kıtası'nda her zaman onunla eşit veya ondan daha üstün güçlü dahiler olmuştu, sadece daha önce hiç onlarla tanışmamıştı!
"Müdür Zhang rekoru sorgulamayı düşünüyor mu?" diye sordu Okul Müdürü Mo.
Dürüst olmak gerekirse, o zamanlar yeni müdür ve Müdür Mo Liuzhen arasındaki çatışmayı görmek için oldukça meraklıydı. Aynı yetiştirmeyle, hangisi üstün dövüş becerisine sahip olurdu?
"Un." Zhang Xuan başını salladı ve Okul Müdürü Mo'nun tahminini doğruladı.
Gücü 65.000.000 ding'di, bu da onu sadece bir Nascent Saint orta seviye yetiştiricisiyle aynı seviyeye getiriyordu, bu da yedinci seviyeyi geçip geçemeyeceğini şüpheli hale getiriyordu. Yine de, bu onun Usta Öğretmen Kıtası'nın en iyi dahilerine karşı nasıl durduğunu ve sınırının ne olduğunu görmek için iyi bir fırsattı.
Ayrıca, bu, 6 yıldızlı usta öğretmen sınavını mümkün olan en kısa sürede geçmek istiyorsa girmesi gereken zorunlu bir sınavdı.
"Seni oraya götürmeme izin ver!" Okul Müdürü Mo, Rekorlar Dağı'na giden yolu göstermeyi teklif ederken heyecanla gözleri parladı.
Kayıtlar Dağı, Yaşlılar Salonu'nun hemen yakınındaydı ve yapısı devasa bir dağı andırıyordu.
İkili Kayıtlar Dağı'na vardığında, Okul Müdürü Mo Kayıtlar Dağı hakkında daha fazla bilgi vermeye başladı. "Usta Öğretmen Akademisi'mizin Kayıtlar Dağı, o zamanlar Müdür Mu Kai tarafından Savaş Ustası Salonu'ndaki Savaş Ustası Kulesi temel alınarak inşa edilmişti. Her bir seviye, o belirli yetiştirme aleminin bir yetiştiricisinin en üst düzey dövüş becerisini temsil eden bir kukla tarafından korunuyor. Kayıtlar Dağı'na tırmanmak kolay olmayacak.
"Bu deneme, kişinin dövüş becerisi ve savaş duygusu açısından son derece zorlu. Ayrıca, Usta Öğretmen Akademisi'ndeki çoğu testin aksine, bu deneme oldukça tehlikeli. Müdür Zhang, içeride dikkatli bir şekilde ilerlemelisiniz!"
"Tehlikeli?"
"Doğru. Seviyeleri koruyanlar kuklalar olduğundan, güçlerini insan yetiştiricileri kadar hassas bir şekilde kontrol edemeyebilirler. En ufak bir dikkatsizlik birini kolayca ölümcül bir konuma sokabilir ve her yıl, denemede ciddi şekilde yaralanan veya ölen çok sayıda usta öğretmen oluyor!" dedi Okul Müdürü Mo sert bir şekilde.
Rekorlar Dağı, meydan okunması kolay bir dava değildi. Aksi takdirde, yeni dönemin başlamasının üzerinden bir aydan fazla zaman geçmesine rağmen meydan okunmadan kalması imkansız olurdu.
"Müdür Zhang, herhangi bir seviyede herhangi bir tehlikeyle karşı karşıya kalırsanız, lütfen yenilgiyi kabul etmekten çekinmeyin. Bunu yaptığınızda, kuklalar derhal saldırılarını durduracak ve geri çekilecekler," diye tavsiyede bulundu Okul Müdürü Mo.
Zhang Xuan'ın yeteneğine derin bir güveni vardı, ancak sonunda, ikincisinin gelişimi hala çok düşüktü. İkincisinin ciddi tehlikelerle karşılaşacağı seviyeler kesinlikle olacaktı, bu yüzden ona kuralları önceden iyice açıklamak önemliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...