Mazoşistler

41 10 0
                                    

"Üç dakika mı?"

"Sorunu çözmenin başka yollarını mı bulalım?"

"Ne kadar da kibirli bir adam! Tamam, o zaman bu gemide kalalım. Bu sorunu nasıl çözmeyi düşündüğünü gerçekten görmek isterim!"

Üç müdür de bir anlığına şaşkınlıklarını gizleyemediler, ancak daha sonra ten renkleri daha da koyulaştı.

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin yeni müdürünün Zhao Bingxu'ya hangi sözleri iletmesini söylediğini merak ediyorlardı, ama bunun dışında bir şey olmayacağını düşünüyorlardı!

Yeni göreve başlayan bir müdür, 7 yıldızlı usta öğretmenlerle konuşmaya cesaret edebildi mi, ne kadar kibirli, saygıdan yoksun... Bunu siz mi istediniz!

Madem ki bu kadar kibirli oynamak istiyorsun, tamam! Dört kişi de oynayabilir!

Bakalım o zaman bizim için neler yapabilirsiniz!

"Müdür Wo, Müdür Shen, Müdür Wu..." Zhao Bingxu, sözlerini bitirmeden önce üçlünün çoktan öfkeye kapıldığını görünce kendini aşırı derecede sıkıntılı hissetti.

Müdürlerinin kötü huylu olduğunu söyleyerek, bunu sadece iyi niyetten dolayı üç müdüre içten bir tavsiye olarak kastetmişti. Bu sözlerin meseleleri daha da karmaşık hale getireceğini tahmin etmemişti.

"Daha fazla konuşma. Git!" Wo Tianqiong ellerini soğukça salladı.

"Bu..."

Kararlarını verdiklerini gören Zhao Bingxu sadece başını sallayabildi. Okul Müdürü Mo ve diğerleriyle birlikte eğitim alanına geri döndüler.

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nden gelen grup ayrıldıktan kısa bir süre sonra, üç müdür birbirlerine baktılar ve başlarını salladılar.

"Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin Müdürü Zhang gerçekten ilginç birine benziyor." Shen Pingchao hafifçe kıkırdadı, yüzündeki hoşnutsuzluk ve öfke tamamen kaybolmuştu.

"Gerçekten de. Bu uçan gemiyi, bu problemi mükemmel bir şekilde çözüp çözemeyeceğini görmek için bir test olarak kullanmayı amaçlamıştık, ama görünüşe bakılırsa... kesinlikle çok sinirli bir insan!" Wo Tianqiong derin bir iç çekti.

7 yıldızlı usta öğretmenler ve kendi Usta Öğretmen Akademilerinin müdürleri olarak, davranışlarının ne kadar saygısız olduğunu bilmeleri doğaldı. Yine de bunu yapmalarının sebebi Hongyuan'a tepeden bakmaları ve onu kışkırtmak istemeleri değil, yeni atanan müdürün yeteneğini kendileri değerlendirmek ve böylesine zor bir durumla nasıl başa çıkacağını görmek istemeleriydi.

Bir anlamda, deneyimli müdürler olarak karşı tarafa yönelik bir sınav olarak da görülebilir.

Sonuçta, Dört Büyük Üstat Öğretmen Akademisi'nin müdürleri meslektaş olarak kabul ediliyorlardı ve yirmi yaşındaki birinin kendilerinden biri olmaya yeterli olup olmadığını görmek istiyorlardı.

Aslında bu sorun da çözümü zor bir sorun değildi.

Normal âdetlere göre, karşı taraf onlar için sade bir ziyafet hazırlamış ve bizzat gidip onları alçak gönüllülükle davet etmişse, karşı tarafın samimi tavrından dolayı, havalarını bırakıp uymak zorunda kalacaklardı.

Oysa o adam başını eğmeyi reddetmiş, hatta üç dakika süre vermekle tehdit etmiş, eğer inmezlerse kendi tedbirlerini alacağını söylemişti.

Gerçekten çok kibirliydi!

"Genç bir insanın ateşli ve kibirli olması aslında kötü bir şey değil, ancak bunun fazlası onun gelişimini engelleyecektir!" Wu Ran başını iki yana salladı. "Her durumda, bu onun kibirini bastırmak için iyi bir yol olmalı. Umarım bu ona yetenekli olmanın kibirli davranması için bir sebep olmaması gerektiğini öğretir!"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin