Sadece Bir Bakış Değildi

62 13 0
                                    

"Sana baktı mı?" Kalabalık şaşkınlıkla kaşlarını çattı.

Bu ne anlama gelir?

Size nasıl kaybettiğinizi sorduğumuzda, bilmek istediğimiz şey rakibin hangi hareketine veya yeteneğine kaybettiğinizdi. Sorumuza cevap vermeyi reddetmeniz bir şey, ama neden birdenbire bu kadar şiirsel oldunuz?

Ayrıca, 'sana baktı' mı? Büyüleyici bakışlarını asla unutamayacağını mı söyleyeceksin?

Burada sana ciddi bir soru soruyoruz! Bir kukla olarak, şarkı sözleriyle oynamak yerine sorumuzu düzgün bir şekilde cevaplamalısın...

Okul Müdürü Mo ve diğerleri başlarını salladılar.

"Ben..." Herkesin ifadesini görünce, kukla neredeyse gözyaşlarına boğulacaktı. "Dediğim şu ki, bana bir baktı... ve ben kaybettim!"

"Sana baktı ve sen mi kaybettin?" Herkes şaşkına dönmüştü.

Başkalarının rakiplerini tek bir vuruşta, muhteşem bir hareketle, güçlü bir avuç içi vuruşuyla veya derin bir kılıç sanatıyla nasıl yenebileceğini duymuşlardı... Ama hiç kimsenin bir bakışla rakibini yendiğini duymamışlardı!

Kafası karışan Xu Changqing sordu, "Dün gelen meydan okuyucunun sana elini bile sürmediğini mi kastediyorsun? Onun sadece bir bakışıyla yenilgiyi kabul etmek zorunda mı kaldın?"

"Doğru..." Birisinin ne söylediğini anladığını gören kukla o kadar duygulandı ki neredeyse sevinç gözyaşları dökecekti.

"Öyle mi?" Okul Müdürü Zhao, Okul Müdürü Mo ve diğerleri şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.

Bir kukla olarak, Mountain of Records'un meydan okuyanlarını korumanız ve test etmeniz gerekiyor. Ancak, yeni müdürden sadece bir bakışla yenilgiyi kabul etmek? Ona yaltaklanmak isteseniz bile, bunu bu kadar bariz bir şekilde yapmanız gerekmez!

Eğer durum böyle olacaksa, gelecekte bu davanın güvenilirliğine nasıl güvenilebilir?

Öte yandan Xu Changqing'in konuya farklı bir bakış açısı olduğu anlaşılıyordu ve "Savaşı bana net bir şekilde anlatabilir misin?" diye sordu.

"Evet!" Kukla aceleyle başını salladı ve önceki gün Zhang Xuan'la yaşadığı karşılaşmayı hiç tereddüt etmeden yaşadı.

O zamanlar, Zhang Xuan içeri girer girmez, hemen saldırısına başladı. Ancak, yumruğu diğer tarafa ulaşmak üzereyken, genç adam hafifçe kıkırdadı ve gözlerinde parlak bir ışıltı parladı.

O anda, derin bir korku aniden ona saldırdı ve içgüdüleri onu korkuyla hızla geri çekilmeye gönderdi. Ancak, momentumdaki ani değişiklik nedeniyle, vücudu muazzam bir baskı altına girdi ve diğer taraf bir hareket bile yapamadan, önemli bir hasar almıştı.

Diğer okul müdürleri kuklanın sözleri karşısında hâlâ şaşkınken, Göksel Tasarımcı Okulu'nun müdürü, yüzü inanmazlıkla solgunlaşarak aniden heyecandan titremeye başladı.

"Acaba kuklanın iç yapısındaki kusurlardan mı kaynaklanıyor?"

Kuklalar fiziksel görünümleri bakımından insanlara benzeseler de, sonuçta göksel tasarımcılar tarafından yaratılmış ürünlerdi ve iç yapıları da onlardan çok farklıydı.

Tahmini yanlış değilse, Müdür Zhang'ın kuklanın iç yapısındaki en büyük kusuru görmeyi başarmış olması muhtemeldi. Tam olarak o noktaya vurduğu sürece, kuklayı anında sakatlayabilir ve onu güçsüz bırakabilirdi.

Belki de tazminat bile imkânsız olabilir!

Başka bir deyişle, kuklanın saldırdığı anda, Müdür Zhang sadece diğer tarafın saldırısındaki açığı bulmakla kalmamış, kuklanın iç yapısının ardındaki temel zayıflığı bile tespit etmeyi başarmıştı!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin