Not:Seride Ufak tefek değişiklikler olabilir bu yüzden kusura bakmayın (Düzeltmen ile aram açık iki işi aynı anda yapıyorum)
"Renk mi değişti?" Şaşıran Zhang Xuan aceleyle On Yapraklı Çiçeğin dikildiği alana doğru ilerledi.
On Yapraklı Çiçek bir aziz bitkisiydi. Olgunluğa eriştiğinde, on yaprağının her birinde farklı renkte bir çiçek açardı ve her çiçek, insanın üç hun yedi po'suna karşılık gelirdi. 1
Wei Ruyan'ın ruhu beslenmek için oraya yerleştirilmişti.
Onun çıkarımına göre On Yapraklı Çiçeğin renginin tedavinin ortasında değişmemesi gerekiyor, peki ne olabilir?
Kısa süre sonra Zhang Xuan avlunun ortasında On Yapraklı Çiçeği gördü. Daha önce göz kamaştıran çiçeklerinin hepsi sanki birisi üzerine bir kova mürekkep atmış gibi zifiri siyaha dönmüştü.
"Ne oldu?" Zhang Xuan'ın yüzü karardı.
On Yapraklı Çiçeğin on rengi, onun bir ruhu besleme yeteneğinin simgesiydi. Siyaha dönmeleri için bir tür aksiliğin yaşanmış olması gerektiği açıktı.
Merhum Wei Changfeng'e kızına iyi bakacağına dair söz vermişti, bu yüzden Wei Ruyan'a hiçbir şey olmasına izin verilemezdi!
"Genç Efendi, bana bu çiçeğe bakmamı söylemiştin, ben de onu her gün biraz Toprak Damar Ruhu Özüyle özenle suluyordum. İyi büyüyordu ve bu sabah sen dönmeden önce onu kontrol ettiğimde bile, bunu yapmadım." Herhangi bir anormallik fark etmedim. Ancak sadece iki saat önce, çiçeklerinin renkleri aniden zifiri siyaha döndü. Etrafı dikkatlice kontrol ettim ama kimsenin gelip onu kurcaladığına dair hiçbir iz yoktu, ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. " Sun Qiang endişeyle açıkladı.
"Birdenbire zifiri karanlığa mı dönüştü?" Zhang Xuan kaşlarını çatarak mırıldandı.
Çevredeki oluşumu serbest bıraktı ve çevreyi dikkatlice inceledi ve gerçekten de Sun Qiang'ın söylediği gibi orada başka kimse varmış gibi görünmüyordu.
Orada kimse olmadığından Sun Qiang en büyük şüpheli olabilirdi. Ancak Sun Qiang bir süredir onunla birlikteydi ve diğer tarafa derinden güveniyordu. Üstelik Sun Qiang'ın Wei Ruyan'a zarar vermek için hiçbir nedeni yoktu. Peki ne olmuş olabilir?
Şaşkına dönen Zhang Xuan, On Yapraklı Çiçeğe doğru yürüdü ve onu İçgörü Gözüyle dikkatle inceledi.
Daha önce Toprak Damarı Ruhu Özü ve Cennetin Yolu zhenqi'si ile beslenen On Yapraklı Çiçek, on gün önce Hongyuan Şehrinden ayrıldığında canlılıkla dolup taşıyordu. Ama o anda, sadece göz kamaştırıcı çiçekler siyaha dönmekle kalmadı, yapraklar bile sanki yaşam gücünü tüketen bir tür ölümcül hastalıktan muzdaripmiş gibi hafifçe solmuş gibi görünüyordu.
Bu duygu özellikle Zhang Xuan bitkinin açığa çıkan köksapındaki çürümeyi gördüğünde belirgindi.
Bu nasıl olmuş olabilir?
Ruh Toplama Formasyonundan ve Toprak Damar Ruhu Özünden gelen yoğun ruhsal enerjinin sürekli beslenmesi altında, aziz bitkisinin zamanla gelişmesi gerekirdi. Bunun yerine nasıl bu duruma düşürülebilirdi?
Zhang Xuan, On Yapraklı Çiçeğe dokunmak için elini uzattı ve "Kusurlar!" diye mırıldandı. nefesinin altında. Bir sonraki an Cennetin Yolu Kütüphanesinde bir kitap belirdi ve o aceleyle kitabı açtı.
Bir göz attığında ten rengi berbat bir hal aldı. Gerçekten zehirlenmişti!
Cennetin Yolu Kütüphanesi'nde kaydedilen ayrıntılara göre, On Yapraklı Çiçeğin şu anki durumuna getirilmesinin nedeni zehirlenmiş olmasıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...