"Eczacı okuluna mı geldi?" Okul Müdürü Lu gözlerini kısmadan önce bir anlığına şaşırmıştı. "O artık akademinin öğrencisi değil, neden kimse onu durdurmadı?"
Zhang Xuan'in artık akademi öğrencisi olmadığı düşünülürse, nasıl istediği gibi akademiye girmesine izin verilebilirdi?
"Okul Müdürü Mo, Okul Müdürü Zhao ve Okul Müdürü Wei'nin kişisel nişanlarına sahip. Üstüne, misafir kıdemlilerin hocası, bu nedenle kıdemi hocamızdan bile yüksek... Onu durduramadık!" Genç adamın yüzü kızardı.
Usta Hoca Akademisi yalnızca öğrencilere ve hocalara özel bir yasak bölge değildi. Dahası, karşı taraf üç okul müdürünün kişisel nişanlarına sahipken, onu nasıl durdurabilirlerdi?
"Eczacılık Okulunda ne yapıyor?" Lu Feng berbat bir yüz ifadesiyle sordu.
Karşı tarafın sözleri doğruydu. Öğrenciler bir yana, kendisi bile Zhang Xuan'in Eczacılık Okuluna girişini engelleyecek resmi otoriteye sahip değildi.
"Ben de çok emin değilim. Eczacılık Okuluna gelir gelmez, doğruca kütüphaneye yöneldi." Genç adam karşılık verdi.
"Kütüphane mi?" Lu Feng kaşlarını çattı. "Ancak bir öğrenci nişanı yok, orada ne yapıyor ki?"
Kütüphaneye girmek isteyen biri iki şeye sahip olmalıydı - bir öğrenci nişanı ve Akademik Kredi. Zhang Xuan Açmaz Duvarını temizledikten sonra Akademik Kredi sıkıntısı çekmiyordu. Ancak, bir öğrenci nişanı olmadan akademinin öğrencisi sayılamazdı, yani doğal olarak tesisleri kullanmasına izin verilemezdi!
"Kütüphanenin tam girişinde durdu ve sonrasında... dalgınlaştı..." Bu noktada genç adamın yüzünde tuhaf bir ifade belirmişti.
"Dalgınlaştı mı?" Lu Feng ve diğer müdür yardımcıları duydukları karşısında şaşkına döndüler.
Kütüphanelerinin önünde uyuklamak için mi bizzat Eczacılık Okuluna kadar gelmişti?
"Bu doğru. Orada hareketsizce durdu ve tek bir kelime bile etmeden gözlerini kütüphaneye dikti." Genç adam karşılık verdi.
Okul Müdürü Lu ve dört müdür yardımcısını boş boş göz kırptılar.
O herifin Eczacılık Okuluna gelerek neyin peşinde olduğunu merak ediyorlardı, ancak kim uyuklayacağını düşünebilirdi... Bu da nesiydi?
"Hala orada mı?" Lu Feng sordu.
"Ayrıldığımda hala oradaydı. O zamandan beri bir saat geçti!" Genç adam karşılık verdi.
Zhang Xuan'in hala orada olduğunu duyan Lu Feng bir an için hayrete düştü. Neresinden bakılırsa bakılsın bu durumda yanlış bir şeyler vardı, bu nedenle ayağa kalktı.
"O herif Demircilik Okulunda Rekorlar Geçidinin ve Doktorluk Okulunda Doktorlar Kulesinin çökmesine neden oldu... Burada da iyi bir şey peşinde olduğunu düşünmüyorum. Bir kontrol etmek için beni takip edin!"
Zhang Xuan'le yalnızca bir kez karşılaşmış olsa da, sahnede kendisini köşeye sıkıştırırken ne kadar inatçı olduğunu hala hatırlıyordu.
Dahası, Zhang Xuan onu Eczacılık Okuluna meydan okumakla tehdit etmişti. Bir sebepten ötürü son derece rahatsız hissediyordu ve kalbi bir türlü rahatlayamıyordu. Zihnini rahatlatabilmesinin tek yolu bizzat gidip kontrol etmekti.
"Emredersiniz!""
Usta Zhang'in geçmişte yaptığı şeyleri hatırlayan dört müdür yardımcısının da ağızları seğirdi ve aceleyle ayağa kalktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...