"Usta Öğretmen Akademisi, Bulut Sisli Sırtı ile müzakere edip, ikincisinden bir daha asla bir canavar sürüsüne neden olmayacağına dair söz almadı mı? Bu nasıl oldu?"
"Bu kadar çok ruh canavarına ve kutsal canavara karşı aynı anda nasıl savaşabiliriz?"
"Mahvolduk!"
"Bu muhtemelen Usta Öğretmen Akademisi'nin kuruluşundan bu yana karşılaştığı en büyük krizdir. Bu, Müdür Mo Liuzhen'in dört bin yıl önce karşılaştığı savaştan bile daha kötü!"
Kalabalığın seslerinin geri dönmesi biraz zaman aldı.
Etraflarında bu kadar çok aziz canavarı ve ruh canavarı varken, Usta Öğretmen Akademisi sonunda zafer kazansa bile, yine de yıkıcı bir hasara uğrayacaktı!
Yüz binlerce öğrencisinin, bu çilenin sonunda üçte birinin bile hayatta kalması büyük bir lütuf olurdu.
Eğer gerçekten böyle bir şey olsaydı, bu olay kesinlikle tarihe geçerdi!
Daha bir an önce, Cloudmist Ridge'den gelen canavar sürülerinin sorununun bir kez ve herkes için çözüldüğü kendilerine güvenle söylenmişti, ancak böyle bir durum hemen ardından başlarına geldi. Zhang Xuan denen adam bir sonraki müdür olarak başarıyla göreve başlasa bile, herhangi bir güç veya otoriteye sahip olmayan bir kukladan başka bir şey olmayacaktı ve belki de dünyanın alay konusu bile olabilirdi!
"köşk ustalarının meydan okumalarından, Zhang shi'nin bir miktar yeteneğe sahip olduğu görülebilir. Ancak böyle bir durumla karşı karşıya kaldığında yapabileceği hiçbir şey yoktur. Göreve başlama gününde böyle bir olayla karşılaşmasının talihsizliğini suçlayabilir!" İmparatorlardan biri ağıt yakarak iç çekti.
"Gerçekten de. Durumla ne kadar iyi başa çıkarsa çıksın ve kayıpları en aza indirse de, artık önemli değil. Kendi göreve başlama töreni sırasında bu kadar çok aziz canavarı ve ruh canavarıyla çevrili olmak... Ne yaparsa yapsın, Usta Öğretmen Akademisi'nin en beceriksiz müdürü olarak tarihe geçmeye mahkum!" Zhu Yi de başını iki yana salladı ve gözlerinde sempatiyle Zhang Xuan'a bir bakış attı.
Genç müdürün önceki performansı gerçekten de hayranlığını ve onayını kazanmıştı, ancak kaderin onunla oynaması üzücüydü. Diğer taraf ne kadar yetenekli bir dahi olsa da, bu kadar çok aziz canavarı ve ruh canavarı karşısında yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Zhu Yi, Zhang Xuan'ın kaderi için ağıt yakarken, çevredeki kargaşanın aniden dindiğini fark etti. Etrafındakilerin nefes alışları hızlandı, sanki çok büyük bir şey yaklaşıyordu.
Zhu Yi kaşlarını çatarak yanında oturan Yu Shenqing'e sordu, "Sorun ne?"
"Kendin bak!" Hongyuan İmparatorluğu'nun imparatoru solgun bir yüzle titrek parmağını göğe doğru kaldırdı.
"Neye bak?"
Karşı tarafın cevabı karşısında şaşkına dönen Zhu Yi başını kaldırdı ve gözlerine yansıyan görüntü, göz bebeklerinin şoktan daralmasına neden oldu. Vücudu kaskatı kesildi ve kısık bir sesle şaşkınlıkla haykırdı, "Www-bu ne?"
Böyle bir durumda olan tek kişi o değildi. Bir anda kalabalık sessizleşti; eğitim alanları ürkütücü bir sessizliğe gömüldü. Her birinin yüzü sanki bir hayalet görmüş gibi şoktan çarpılmıştı.
Zhao Bingxu da bakmak için başını kaldırdı ve bir noktada, havadaki aziz canavarlarının ve ruh canavarlarının, onlarca kilometre boyunca sınırsız gökyüzünü dolduran devasa kelimeler oluşturmak üzere konumlandıklarını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...