Zhao Feiwu ile Bir Kez Daha Buluşmak

44 7 0
                                    

Zhang Xuan bir bildirimde bulunduktan sonra hiçbir şey söylemeden daha iyi bir karar verdi.

Bir usta öğretmen için, bilgi aktarma becerisinin yanı sıra, itibarı da son derece önemliydi. Önceki derslerde hatırı sayılır bir prestij elde ettiği için, bunu mahvetmesi için hiçbir neden yoktu. Sonuçta, Sayısız Krallık İttifakı için, ismi vatandaşlarını birleştirmek için bir ve çatışmayı önlemek için güçlü bir sembol figür olarak hizmet edebilirdi.

Elbette Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olarak böyle bir şeye sahip olması onun için de faydalı olacak ve 6 yıldızlı usta öğretmenlik sınavında ona yardımcı olacaktır.

Karşısındaki kişi Zhang shi'nin heykeline en ufak bir saygı göstermeyi reddettiğini, hatta onunla alay eder gibi yerinden çıkan bir ifade tavır aldığını gören genç adam öfkeyle bir emir verdi. "Bu adam Zhang shi'ye saygısızlık cesaret etmeye cesaret etti; onun yabancı bir gücünün casusu olduğundan şüpheleniyorum. Beyler! Onu yakalayın ve iyice sorgulayın!"

"Evet!" Arkasından gelen muhafızlar hızla öne atılıp Zhang Xuan ve diğerlerini kuşattılar.

"Saygısızlık yapmıyordum..." açıklamasının işe yarama ihtimalinin düşük olduğunu fark eden Zhang Xuan başını iki yana salladı. Genç adama doğru yürüdü, başını okşadı ve gülümseyerek sordu, "Ablan Zhao Feiwu nerede? Gelip benimle buluşmasını söyle..."

O adamın kafasında bir sorun mu vardı yoksa o kadar mı yavaştı? Myriad Kingdom Alliance'ın Sekizinci Prensi onun yakalanmasını emretmişti bile, ancak diğer tarafta en ufak bir korku belirtisi göstermemekle kalmadı, diğer tarafta başını okşamak için öne bile yürüdü. Kız kardeşini doğrudan adıyla çağırıp onunla buluşmasını emretmekten bahsetmemekten bile... Affedilemez!

"Cüretkar! İttifak başkanına sadece ismiyle hitap etmeye nasıl cüret edersin? Daha ne kadar ne kadarstah olabilirsin..." Öfkeyle kreyen genç adam artık kendini kü tutamadı ve yumruğunu doğrudan Zhang Xuan'a doğru savurdu.

Öte yandan Zhang Xuan hiç kaçmaya uğraşmadı. Bunun yerine, diğer tarafın daha hafif itti ve diğer tarafın yumruğu, kol uzunluğuki farklı nedeniyle ona ulaşamadı, dolayısıyla prens ne yapsın güçsüz kaldı.

"Geri kalanınız ne bekliyorsunuz? Onu yakalayın!" Saldırının bu kadar aşağılayıcı bir şekilde durdurulduğunu gören genç adam o kadar öfkelendi ki aklını kaçırabilirdi. Hemen gardiyanlara öfkeyle bir emir verdi.

Muhafızlar ancak emri duyduktan sonra sersemlemiş hallerinden sıçrayarak uyandılar. Hemen yardım etmek için ileri atılmaya çalıştılar, ancak dehşetlerine, sanki bir tür bataklığa düşmüşler gibi, vücutlarını hiç hareket ettiremediklerini fark ettiler.

Bunun arkasındakiler Hu Yaoyao ve diğerleriydi.

Onların ustalığıyla, Zongshi 1. alemine bile ulaşmamış bir grup muhafızla gizlice başa çıkmak çocuk oyuncağıydı.

"Oh? Zhao Feiwu ittifakın başı mı oldu?" Şaşıran Zhang Xuan, yumruklarını öne doğru savurmakla meşgul olan ama ona vuramayan genç adama bakarken kıkırdayarak sordu.

Hatırladığı kadarıyla Zhao Feiwu bilgili ve keskin zekâlı bir kadındı, ancak doğuştan gelen rahatsızlığı nedeniyle kendini geliştiremiyordu.

Zhang Xuan, ayrılmadan önce kendini geliştirememe sorununu çözmüş olsa da, Myriad Kingdom Alliance'ın en yüksek lideri olmak için gereken güce ulaşmaktan hâlâ çok uzak olmalıydı!

Şunu bilmek gerekir ki, Myriad Kingdom İttifakı'nda, bir Aşkın Ölümlünün gücü olmadan, ittifakın başına geçmek bir yana, en üst düzey yetkililerden biri olmak bile imkânsızdı!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin