Aziz Yükseliş Anahtar Çözücü

42 10 0
                                    

"Giysi mi değiştireyim?" Mu shi'nin kuklası şaşkına dönmüştü.

Kıyafetlerini değiştirmenin beni yenebilmenle ne alakası var?

"Şu anda giydiğim kıyafetler Usta Öğretmen Akademisi tarafından özel olarak hazırlandı ve son derece değerliler. Bunlarla birlikte hareketlerimin kısıtlanması kaçınılmaz. Ancak usta öğretmen cübbemi tekrar giydikten sonra tüm gücümle seninle savaşabileceğim!" diye açıkladı Zhang Xuan.

Bu sözleri duyan Mu shi'nin kuklası kaşlarını çatarak sordu: "Giydiğin cübbe güçlü bir eser değil mi?"

Zhang Xuan, Demirci Okulu ve Göksel Tasarımcı Okulu'nun açılış töreni için özel olarak yaptırdığı cübbeyi hâlâ giyiyordu. Sadece ona tam oturması için dikilmiş değildi, aynı zamanda inanılmaz bir savunmaya sahip bir Ruh zirvesi eseriydi. Akademi, onu tamamlamak için yüklü bir miktar ödemişti.

Mu shi'ninki kadar keskin gözleriyle, cübbenin ilk görüşte olağanüstü olduğunu söyleyebilirdi. Bir domuz bile o zırhla kahraman olabilirdi ve yine de, önündeki genç adam bunun onun dövüş becerisini düşürdüğünü söyledi?

Bu tamamen saçmalık değil miydi?

"Gerçekten de güçlü bir eser, ancak mütevazı fikrime göre rahat kıyafetlerin en iyi savaş kıyafeti olduğunu düşünüyorum," Zhang Xuan gülümseyerek cevap verdi. "Affedersiniz, ancak Mu shi'den bir anlığına dönmesini istemem gerekecek. Çıplak vücudumu başkalarına göstermekten pek hoşlanmıyorum..."

"... Tamam o zaman!" Mu shi'nin kuklası başını iki yana sallayarak Zhang Xuan'ın peşinden gitmeye ve arkasını dönmeye karar verdi.

Aslında, bir yetiştiricinin savaş hazırlığı için kıyafet değiştirmesi tamamen duyulmamış bir şey değildi, ancak bu genellikle sadece terpsichorean'lar için geçerliydi. Terpsichorean'lar, rakiplerini daha iyi etkileyebilmek için karizmalarını artırmak amacıyla göz alıcı kıyafetler kullanırlardı.

Karşısındaki genç adam... bir terpsikoryan olabilir mi?

Ama öyle olsa bile, boşunaydı!

Terpsichorean sanatları ruha karşı çalışıyordu, ama bir kukla olarak ruha sahip değildi.

Ayrıca... terpsichores genellikle güzel hanımlardı. Bir erkeğin baştan çıkarıcı cazibesini ona doğru kullanması... Mu shi'nin kuklası aniden bağırsaklarında mide bulantısı hissetti.

Kukla olmasına rağmen tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.

Tam o anda, soğuk ve biraz kibirli bir sesin konuştuğunu duydu. "Bitirdim."

Mu shi'nin kuklası arkasını döndüğünde karşısındaki genç adamın daha önce dikkat çeken kıyafetlerini oldukça sıradan görünümlü bir cübbeyle değiştirdiğini gördü.

"Bu... Gerçekten sıradan bir usta öğretmen cübbesiyle benimle dövüşmeyi mi düşünüyorsun?" Mu shi'nin kuklası şaşkınlıktan kendini alamadı.

Karşı taraf kıyafetlerini Yarı Aziz cübbesi veya benzeri bir şeyle değiştirmiş olsaydı bunu anlayabilirdi; sonuçta kıyafetler birinin dövüş yeteneğini de etkileyebilirdi... Ama tamamen sıradan olan usta öğretmen cübbesine geri dönmek...

Sanki biri Spirit zirve kılıcını mükemmel sıradan bir bıçağa çevirmiş gibiydi! Nasıl bakılırsa bakılsın, diğer taraf sadece kendini engellemiyor muydu?

Gerçekten beni yenmeye çalıştığından ve dayak yememeye çalıştığından emin misin?

"Gerçekten!" Zhang Xuan ellerini arkasında tutarak diğer tarafa gururla bakarken başını salladı. "Bu sıradan cübbe seni alt etmem için yeterli!"

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin