Bir öğrenci grubunun kurulması kolay bir iş değildi. Organizasyonun yapısı, grubun kuralları ve üyelerin kayıt altına alınması gibi her çeşit idari görev söz konusuydu. Her şeyi tamamladıklarında, şafak çoktan yaklaşıyordu.
Grup çaylaklar tarafından kurulduğundan, Xuanxuan Grubunun üyelik ücreti yoktu. Ancak, tüm üyelerin uyması gereken katı bir örgütsel yapısı vardı. Bu, grubun işlerini yürütecek yeterli kaynak toplayabilmesi için gerekliydi.
Tabi ki, bu tür önemli kararlar bir gecede alınamazlardı ve hala tartışılıyorlardı.
Zhang Xuan böyle konularla uğraşamayacağından, işi Ruohuan gongzi, Luo Xuan ve diğerlerine bırakarak doğruca Seçkin Kısımındaki konutuna döndü.
Ancak, daha dinlenemeden önce, kapısının çalındığını duydu. Seçkin Kısımdan sorumlu kıdemlilerden biri kapıdaydı.
"Usta Zhang, bir ziyaretçin var!"
Zhang Xuan kıdemlinin arkasına bir bakış atınca, öne çıkarak selamlayan şişkoyu gördü, "Genç efendi!"
"Teşekkür ederim, kıdemlim!" Gelenin Sun Qiang olduğunu gören Zhang Xuan, Sun Qiang'i içeri çekmeden önce kıdemliye teşekkür etti.
"Ne oldu?"
Sun Qiang ve diğerlerini konakta ziyaret edeli daha birkaç gün olmuştu. Sun Qiang aniden ona geldiğine göre, kötü bir şeyler mi olmuştu?
"Mesele Wei Changfeng. Ruh Dükkanında düzenlemeler yaptıktan sonra genç efendiyi bulmak için konağa geldi." Sun Qiang karşılık verdi.
"Beni mi arıyor? Ona senin talimatlarına uymasını söylemedim mi? Emirlerime karşı mı geliyor?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.
Ruh Dükkanında yaşananlardan sonra Wei Changfeng onun hizmetine girmişti. Ancak, Usta Hoca Akademisine dönmek zorunda olduğundan, Wei Changfeng'e Sun Qiang'in talimatlarına uymasını emretmişti. Yoksa Sun Qiang'ı dinlemeyi reddediyor olabilir miydi?
"Durum bu değil. O... genç efendiyle görüşmek için ısrar etti. Başka seçeneğim kalmadığından, buraya gelmek zorunda kaldım." Sun Qiang karşılık verdi.
Usta Hoca Akademisine girebilmek kolay değildi. O bile Zhang Xuan'in konutuna ulaşamadan önce biraz uğraşmak zorunda kalmıştı.
"Benimle görüşmek için ısrar mı etti?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.
"Evet. Ona sorunun ne olduğunu sordum ancak tek kelime bile etmedi. Yalnızca sizinle konuşacağını söyledi, bu nedenle gelmekten başka çarem kalmadı." Sun Qiang acı bir gülümsemeyle karşılık verdi.
"Bu... Tamam o halde, onunla buluşacağım."
Wei Changfeng gibi Aziz aleminde bir üstadın, ufak bir mesele için bu kadar ileri gitmesine imkan yoktu. Böyle bir istekte bulunduğuna göre, acil bir durum olmalıydı. Bu nedenle Zhang Xuan, Sun Qiang'la birlikte akademiden hızla çıktı.
Kısa süre sonra Sun Qiang ve diğerlerinin şu anda yaşadıkları konağa ulaştılar.
"Genç Efendi!" Wei Changfeng, Zhang Xuan'in figürünü görür görmez karşılamaya koştu.
Ayrıldıklarından beri yalnızca birkaç gün olmuştu, ancak Wei Changfeng birkaç yaş yaşlanmış gibi görünüyordu. Gözleri kanlanmıştı ve bir tür telaş yaşamış gibi görünüyordu.
"Bu... neler oldu?" Zhang Xuan şüpheyle sordu.
Aziz aleminde bir üstat olarak, Wei Changfeng kolaylıkla bin sene yaşayabilirdi. Yaşam gücünü harcayacak bir şey yapmadığı sürece, bu kadar çabuk yaşlanması imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...