Bu Bir Babanın Sevgisi

213 51 0
                                    

Sis Bulut Bayırının derinliklerinde.

Bam bam bam!

Bir figür geriye doğru savrularak sert şekilde tepenin yüzüne çakıldı. Yüzü bir kağıt kadar soluktu ve ağzından kan sızıyordu.

Bir elini kaybetmişti ve kemiklerinin çoğu girdiği şiddetli dövüşlerde kırılmıştı. Kesik nefesler alırken, sanki canının son kırıntısına tutunuyordu.

Karşılaştığı düşman devasa, maymun benzeri bir aziz canavardı. Zifir siyah bir vücuda ve devasa yumruklara sahipti ve boyutuna uyan bir güç taşıyordu.

"Hala Sis Bulut Çiçeğini alamadım, henüz ölemem!"

Dişlerini sıkarak, kendini tepenin yüzünden çıkarttı ve ileriye odaklanmış gözleriyle anında ileri atıldı.

"Lanet olsun!" Bu herifin hala inat ettiğini gören maymun ağır bir şekilde homurdanıp, bir kez daha adama saldırdı.

Maymun aziz canavar seviyesine ulaştığından, çoktan insan lisanını konuşabiliyordu.

Bu insanla bir saat önce karşılaşmıştı ve karşı tarafın Aziz alemi 1-dan orta kademedeki gelişimi düşünüldüğünde, bir yumruğuyla karşı tarafı kolaylıkla kaçırabileceğini düşünmüştü.

Kim karşı tarafın yaralarını tamamen göz ardı ederek, transa girmiş gibi, kararlı bir şekilde devam edeceğini düşünebilirdi?

İnsanı kovalarken ona çoktan yirmi yumruk isabet ettirmişti.

Yumruklarının inanılmaz gücüyle, Aziz aleminin zirvesindeki bir canavar bile çoktan yenilmiş olurdu. Ancak karşı tarafa kaç kere vurursa vursun, adamı durduramıyordu.

Hong long!

Hızlı bir sıçramayla, maymun o insanı yere çaktı ve vücudundaki sayısız kemiği daha da parçaladı.

Pu pu pu!

İnsan öyle bir güçle kan kustu ki, sanki iç organlarını dışarı tükürmüştü. Maymun insanı bu darbesiyle sonunda yendiğini düşünmüştü, ancak karşı taraf birden yerden sıçrayıp, güçlükle ilerlemeye devam etti.

"Bu herif neyin peşinde böyle?" Maymun, insanın bu inadını anlayamıyordu.

Tüm yaşam formları, gerek insan gerekse canavarlar, hayata karşı doğal bir saygı beslerlerdi. Doğal hayatta kalma içgüdüleriyle hareket ederlerdi ve hayata tutunmak için ellerinden gelen her şeyi yaparlardı. Ancak bu herif hayatını umursamadan kararlı bir şekilde ilerlemeye devam ediyordu.

"Kısa süre sonra... Sis Bulut Çiçeğinin yetiştiği bölgeye ulaşacağım..." Kadim Maymunu umursamayan Wei Changfeng, kara gözlerinde parıldayan bir umut ışığıyla çevreye bakındı.

Dağa gizlice girip, bir sap Sis Bulut Çiçeği toplayarak sessizce gidebileceğini düşünüyordu, ancak kim Yeşilimsi Ses Canavarları tarafından bu kadar kısa sürede fark edileceğini ve daha güçlü canavarları kendisine çekecek kadar şanssız olacağını düşünebilirdi.

Dürüst olmak gerekirse, Wei Changfeng Ruh Dükkanının patronu olarak Aziz 1-dan'ın zirvesindeki Kadim Maymundan bile kaçmasına yardım edecek pek çok eşsiz esere sahipti. Ancak... eğer bunu yapacak olursa, You Xu'nun belirlediği iki günlük süre içinde başarılı olabilmesi imkansızdı.

Kızının hayatını kurtarmak için On Yapraklı Çiçeği, Sis Bulut Çiçeğiyle takas etmesi gerekiyordu. Bu amaç için, yolun sonu ölüm olsa bile tereddüt etmeden devam ederdi!

Bom!

Bir kez daha darbe alan Wei Changfeng yuvarlanarak yere yığıldı. Her bir darbede, Wei Changfeng gücünün ve bilincinin vücudundan ayrıldığını hissediyordu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin