Hemen yumruklarını kavuşturarak konuştu, "Usta Mu, Kıdemli Altın Orijin Kazanı ve okul müdürleri, bir teorim var, ancak konuşmam uygun mu emin değilim!"
"Rahat konuş!" Usta Mu başıyla onayladı.
"Zhang Xuan'in adamlarına Kıdemli Bizans Helios'u dövmelerini emrettiğini gördüğüme eminim, ancak şu anda, Kıdemli Bizans Helios onun adına konuşuyor... Bu durumda büyük bir gariplik olduğunu hissediyorum. Bu nedenle düşünüyorum da, yoksa Kıdemli Bizans Helios tehdit ediliyor olabilir mi? Belki bize söyleyemediği bir şey vardır, ya da belki, onu dövdürmenin amacı Kıdemli Bizans Helios'u teslim olmaya zorlamaktır!" Dong Xin konuştu.
Ne gördüğünü biliyordu ve o sırada Zhang Xuan ve Kıdemli Bizans Helios arasında gerilim ve düşmanlık olduğuna emindi. Ancak tüm bunlar bir anda kaybolmuştu ve karşı taraf Zhang Xuan'i efendisi olarak kabul etmişti. Bir başkası olsa, onlar da buna inanamazlardı.
Birinin tavrının böyle çabucak değişmesi için tek bir olasılık vardı - şantaj yapılıyordu!
"Yani bu sözleri söylemeye zorlandığını mı söylüyorsun?" Usta Mu kaşlarını çattı.
Okul müdürleri de bu sözleri duyunca derin düşüncelere daldılar.
Gerçekten de benzer bir durum daha önce yaşanmıştı.
Zhang Xuan kılık değiştirmiş bir Dünya Dışı İblis olsa bile, bir usta hoca olarak epeyce zaman geçirmişti, bu nedenle gerçekleri çarpıtarak onları bile ikna edebilmesi şaşırtıcı olmazdı.
"Aynen öyle. Herkes Kıdemli Bizans Helios'un eski müdüre ne kadar sadık olduğunu bilir. Bu zamana kadar eski müdürün hayatta mı yoksa ölü mü olduğunu bile öğrenemedik, ve Kıdemli Bizans Helios'un bu belirsiz koşullarda bir başka adamı efendisi olarak kabul etmesi... Buna inanmakta zorlanıyorum!" Dong Xin'in sözlerini duyan Lu Feng'in gözleri ışıldadı ve hemen hikayeyi desteklemek için ileri atıldı.
Eski müdürün kadim topraklara yapılan bir keşif gezisinde kaybolduğu bir gerçekti, ancak cesedi bulunana kadar ölü ya da diri olduğunu kesin olarak söylemek zordu.
Bizans Helios Canavarının eski müdüre olan sadakati düşünüldüğünde, eski efendisinin hala hayatta olma ihtimali varken bir başkasını kabul ettiğine göre, ortada gerçekten de şüpheli bir durum vardı.
Chen Chengxun ayağa kalkarak konuştu, "Yoksa Zhang Xuan eski müdürle ilgili bazı bilgilere sahip olabilir mi, belki de bununla Kıdemli Bizans Helios'u kendisini efendisi olarak kabul edip, onun adına konuşması için tehdit etmiş olabilir? Ya da belki... gerçekten Dünya Dışı Şeytani Kabilenin kraliyetindense, bizim bilmediğimiz özel yetenekleri olabilir!"
Lu Feng'le aynı gemideydi, Yüz ya da bat, kaderleri çoktan birbirine bağlanmıştı.
Bu sözleri duyan Usta Mu'nun, meseleyi yeniden değerlendirmekten başka seçeneği yoktu.
Eğer eski dostu hala hayattaysa ve Zhang Xuan bildiklerini kullanarak Bizans Helios Canavarına istediklerini yaptırıyorsa, karşı tarafın sadakati düşünüldüğünde, Zhang Xuan'in adına konuşma ihtimali yüksekti.
"Kıdemli Bizans Helios'un zorlanıp, zorlanmadığını onaylayana kadar, ifadesini dikkate almamamız gerektiğini düşünüyorum!" Lu Feng konuştu.
"Sen... küstah!"
Birinin bu saçma teoriyi kullanarak sözlerini şüpheli duruma getirmesini beklemeyen Bizans Helios Canavarının yüzü kızardı ve öfkeyle kükredi, "Söylediğim kelimelerin her biri doğrudan kalbimden geliyor, nasıl güvenilmez olabilir?"
"Kıdemli Bizans Helios, lütfen sakin ol! Dünya Dışı İblisler kalbi aldatmada uzmandırlar, bu yöntemlere maruz kalmadığından emin olana kadar, sözlerinin doğruluğuna inanmamız zor. Bu konuda anlayışlı olmanı istemek durumundayız!" Lu Feng konuştu.
Ruh Kahinleri yok edilmeden önce Dünya Dışı İblislerin tarafını tutmuşlardı. Dünya Dışı İblisler onlardan ruh manipülasyonuyla ilgili bazı teknikler öğrenmişlerdi.
Dong Xin'in ifadesi güvenilmez olsa ve Zhang Xuan, Bizans Helios Canavarına gerçekten yardım etmiş olsa bile, Bizans Helios Canavarı kadar sadık birinin efendisinin hala yaşıyor olabilme ihtimalini göz ardı ederek, yalnızca on beş gündür tanıdığı bir adamı efendisi olarak kabul ettiğine inanmak zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...