"Yaşlı Zhao, bu Zhang shi. Bitki bilimi konusunda derin bir anlayışa sahip, bu nedenle onu Bodhi Aziz Ağacına tedaviye de davet etti!" Yu Shenqing hızla tanıştı.
Bu yaşlılar, buraya davet etmek için büyük çaba harcayan bitki özellikleriydi. Bunların parçaları Bodhi Aziz Ağacı korunmuştu.
"Bodhi Aziz Ağacı'na mı davranacaksınız? Onun gibi genç bir velet mi? Majesteleri, sanırım başka bir dolandırıcının işleri bizim için bir kez daha zorlaştırmasın diye dikkatli hareket ediliyor!" Yaşlı Zhao, Zhang Xuan'a bir göz attı ve temizliğisizlikle kaşlarını çattı.
Yu Shenqing beceriksizce "Yaşlı Zhao, Zhang shi öncekilerden farklı. O büyük yeteneklere sahip bir adam" dedi.
"Farklı mı? Majesteleri, her zamanki aynı kelimeleri söylüyorsunuz ama ortada!"
Yaşlı Zhao kollarını sıvadı ve hararetli bir şekilde konuştu. "Bize güvenmiyorsanız hemen ortadan kaybolursunuz. Önceki çabalarımızı boşa çıkarmak için dışarıdan gelenler birbirinin ardına davet edilmek gerçekten gerek yok yok!"
"Gerçekten. Majesteleri, eğer bize güvenmiyorsanız hemen şimdi ortadan kalkarız!"
Diğer büyükler de Zhang Xuan'ın gelişinden açıkça ayırt edilmeden aynı fikirde civıldadılar.
Yu Shenqing aceleyle onları yatıştırmaya çalıştı. "Elbette hepinize güveniyorum! Aksi takdirde Yu Klanımızın en önemli Bodhi Aziz Ağacını size emanet etmez."
Yaşlı Zhao sinirlendi. "Majesteleri, eğer bize katılırsanız, bu tür şüpheli kişilerin işlemlerine müdahale etmeye davetinizi rica etmek zorunda kalırız. Bodhi Aziz Ağacı'nın durumu zaten çok karmaşık ve biz bu kadar kalmaya devam edemezsiniz. Bir dahaki sefere davet ettiniz ve işi bir kez daha mahveden biri onu Başarılı bir şekilde kurtuluş için bollukların gelmesi, ancak başarılı olup olmayacağımız kadere bağlıdır."
Yıllar geçtikçe, Yu Shenqing birçok bitkibilimciyi Bodhi Aziz Ağacı'nın gösterdiği şansa davet etmişti ve bir miktar eseri başarılı olabileceklerini ve kendilerine ait bir isim yapabileceklerini umarak boş sözler veren pek çok kişi vardı. Ancak sadece trajik bir şekilde başarısızlığa uğramadılar, Bodhi Aziz Ağacı'nın karşılığında daha da kötüleştiler. Durumunu stabil hale getirmek için günlerce yorulmadan çalışmak zorunda kalanlar da bu büyüklerdi.
Yu Shenqing yeni birini yapmayı başardığında aşırı derecedeki hüsrana ziyaretlerinin nedeni tam olarak işaretlendi.
Yu Shenqing, henüz yirmili yaşlarının başında olan genç bir delikanlıyı bitki bilimi konusunda derin bir anlayışa sahip biri olarak tanıtıldığında böyle bir duygu daha da kötüleşti... Buna inanacaklardı!
Her ne kadar bitki bilimci resmi olarak bir meslek olarak tanınmasa da, kendi özelliklerine ait. Hekimlik gibi içinde derin bilgeliği barındıran bir meslek ve öğrenilen bilgilerin pratikle de pekiştirilmesi gerekiyordu.
Henüz yirmili yaşlarının başında olan genç bir delikanlı, doğduğu günden itibaren çalışmaya başlasa bile ne kadar öğrenmiş olabilir ki?
"Bu..." Yu Shenqing'in parçaları vardı.
Eğer konu dövme veya demircilik alanında olsaydı, Zhang shi'nin yeteneği hakkında hiçbir şüphesi kalmaz. Ama bitki bilimi... gerçekten kesin olarak söyleyemezdi.
Yu Shenqing hala bir ikilem içindeyken, kimin yanında olmasın emin değilken, yanındaki genç adamların hepsini görmezden geldi ve doğruca Bodhi Aziz Ağacına doğru yürüdü.
Ağacın daha fazla zarar görmemesi için bir oluşum oluşmuştu ama genç adam sanki yokmuş gibi yanından geçmeden gitti. Çok miktarda ağacın önünde; daha sonra elini kaldırdı ve avucunu kalın gövdesinin üzerine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...