Zhang Xuan, Mu Shi'nin kendisine bu kadar güveneceğini beklemiyordu.
Birinci Sınıf Origin Core harika bir şeydi, ama bunu başarması birkaç yılını alacaksa, buna değmeyeceği açıktı.
Birincisi, 30'a ulaşmadan önce 9 yıldızlı bir usta öğretmen olmazsa, Doğuştan Fetal Zehir harekete geçecek ve son nefesini verecekti. Eğer öyleyse, daha yüksek dereceli bir Köken Özü yetiştirmenin anlamı ne olurdu?
Bu nedenle, Mu shi'nin Birinci Derece Köken Çekirdeği'ne ne kadar büyük bir saygısı olsa da, ona karşı pek ilgisi yoktu. Bunu elde edebilmesi en iyisi olurdu, ama elde edemezse de sorun değildi.
"Elbette. Senin gibi bir yetenekle kesinlikle iyi bir şansın var. Ama tabii ki başarılı olmak için biraz şansa ve yeteneğe de ihtiyacın olacak." Mu shi'nin kuklası karşılık olarak başını salladı.
Usta Öğretmen Kıtası'nın tarihinde sayısız olağanüstü dahi vardı, ancak bunlardan hiçbiri Kong Shi'den beri Birinci Sınıf Köken Özünü başarıyla geliştirememişti.
Yetenek önemliydi ama şans ve zeka da hayati önem taşıyordu.
"Şans bizim kontrolümüzün dışındadır, ancak birinin zekasına bir göz atmanın bir yolu vardır. Aziz Yükseliş Şifresini öğrenebilir ve üç gün içinde çökmeden yedi zhenqi ipliğini bir araya getirebilirseniz, gelecekte Gelişmiş İkinci Derece Köken Özü'nün ötesine geçmeniz için çok iyi bir şans vardır. Bunu başaramazsanız, bu yolu seçmemenizi tavsiye etmem gerekecek."
"Yedi zhenqi ipliği..." diye mırıldandı Zhang Xuan, daha önce Aziz Yükseliş Şifresi'nde okuduğu şeyleri hatırlayarak.
Gerçekte, Üçüncü Derece Köken Özü yetiştirmek, bir Chrysalis alem yetiştiricisinin yeteneğinin sınırı olarak düşünülebilirdi. Bunun ötesinde bir şey yetiştirmenin neredeyse imkansız olduğunu bir kenara bırakırsak, bir yetiştirici bunu başarsa bile, gücü kullanamamalarından dolayı Köken Özlerinin yine de çökmesi muhtemeldi.
Bu sorun göz önüne alındığında, Saint Ascension Decipher, bir yetiştiricinin Köken Özünü sadece Chrysalis aleminden Yarı Aziz ve Yeni Doğan Aziz'e kadar besleyebileceği pencereyi zorla genişleten bir şekilde çalıştı. Başka bir deyişle, yetiştirici Aziz alemine geçiş yapmadığı sürece, Köken Özüne zhenqi toplamaya ve onu güçlendirmeye devam edebilirdi.
Kong Shi'nin, Azizlik mertebesine ulaştığında göklerin bile varlığını kabul etmesini sağlayacak kadar güçlü bir temel oluşturmasının sebebi muhtemelen buydu.
Genellikle, bir Köken Çekirdeği yetiştirmek, kişinin zhenqi'sini küresel bir şekle sokmayı ve onu azar azar geliştirmeyi, onu Sahte Çekirdekten Zamansal Çekirdeğe, sonra Bedensel Çekirdeğe ve en sonunda Altın Çekirdek'e dönüştürmeyi içerir!
Mu Shi'nin kuklasının bahsettiği zhenqi'nin yedi ipliği, Sahte Öz'ün yapımında kullanılan yapıya atıfta bulunuyordu.
Aziz Yükseliş Şifresinin özü, kişinin zhenqi'sini iplikler halinde toplayıp, onları benzersiz bir yapıda bir araya getirerek bir Köken Özü inşa etmekti.
Bir benzetme yapmak gerekirse, normal bir Origin Core yetiştirmek, kayaları üst üste koyarak bir ev inşa etmeye benzer. Bu şekilde bir ev inşa etmek daha kolay ve daha rahattı, ancak istikrarsız ve estetiksiz olurdu. Saint Ascension Decipher'ın yaptığı, nihai ürünün kalitesini yükseltmek için eve bir plan vermekti.
Saint Ascension Deşifresinde, bir araya getirilen yedi zhenqi ipliğine düğüm denirdi. Önceki benzetmeyi kullanarak, bu düğümler evin tuğlaları olarak düşünülebilirdi. Kişi istikrarlı düğümler inşa edebildiğinde, onları biriktirmeye ve yapıyı inşa etmeye başlayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...