Köken Çekirdeklerinin Dereceleri

45 10 0
                                    

Zhang Xuan, göz esnekliği kapayıncaya kadar anahtar kelime değişimini anlamıştı.

Önünde Kong Shi'nin Azizliğe yükselmeden önce yaşadığı deneyimler ayrıntılı olarak anlatılıyor ve içeriği, Aziz Yükseliş Platformu'nun yüzeyinde bırakılan yazılara oldukça farklıdu; sadece tasvirler daha canlıydı ve okuyucuyu kelimeler aracılığıyla tasvir edilen durumların içine ortaya koyuyor.

Çok mu karmaşık? Zhang Xuan'ın topraklarında bir kaş çatma belirdi.

Aziz Yükseliş Şifre Çözücüsünün, sadece talimatları düşünüp tam olarak takip ederek ustalaşabileceği ve gücü önemli ölçüde artırabileceği basit bir yetiştirme teknolojisini geliştirmişti. Ancak o kadar basit değildi.

Göklerin bile kabul ettiği bir Aziz, yalnızca daha yoğun bir zhenqi'ye ve daha büyük bir güce sahip. Kişinin ruhu da ortalama bir ürünün sınırlarının ötesinde genişletilmektedir.

Esasında, insanın ruhunu terbiyesi, zihnini terbiyesi olarak sürdürmek.

Ancak güçlü bir ruhla insan dünyaya geniş bir bakış açısıyla bakabilir, daha ileriyi görebilir ve iletebilir.

insanların zihni ve dosyalarının karmaşıklığının birleştirilmesi bağlıydı. Eğer kişinin bir dünyadaki kontrolü bir zihinsel olarak ulaşabilirse, kişi dantianı doğal olarak daha fazla zhenqi'nin kontrolünün oluşmasına izin verecek şekilde genişlerdi.

Genç adamın elindeki kitabı dikkatle incelemesini izlerken, Mu shi'nin kuklası kendinden konuştu.

"Chrysalis aleminde, Embriyonik Çekirdek alemi ve Altın Çekirdek alemi olarak bilinir, bir yetiştirici yetiştirdiği şeyleri toplayacak ve bunları bir Köken Çekirdeği'ne, yani Altın Çekirdek'e dönüştürülecektir. olanakları tanımayacak.

"Siz zaten bu âleme eriştiğinize göre, bu konuda derin bir anlayışa da sahip olmanızın aralarındaki yerlerde."

Zhang Xuan başını salladı.

Özünde, Krizalit alemi, bir yetiştiricinin dağıtımdeki zhenqi'yi bir çekirdeğe yoğunlaştırdığı, onu sıvıdan katıya dönüştürdüğü ve böylece yetiştiricinin dağıtımde daha fazla zhenqi depolamasına olanak sağlama aşamasıydı.

Köken Özü dahil edildikten sonra Azizlik istikrarına doğru daha da ilerlemek için bedenlerini birleştirebileceklerdi.

Zhang Xuan, eksiksiz bir Cennetin Yolu İlahi Sanatı derlemek için yeterli Chrysalis alem yetiştirme tekniği kılavuzu toplamamış olsa da, dantianında bir zhenqi girdabı oluşmuştu ve tüm vücudu boyunca zhenqi'yi ona doğru topluyordu. Biraz çabayla, bir Köken Çekirdeği oluşturmayı başarması sadece zaman meselesiydi.

"Eğer kişi normal bir şekilde kendini geliştirecek olsaydı, vücudundaki zhenqi'yi hızla bir Köken Özü geliştirmek için toplayabilmeliydi. Ancak, ortaya çıkan Köken Özü yalnızca Üçüncü Derece Köken Özü olarak bilinen en düşük kademe olurdu!" diye açıkladı Mu shi'nin kuklası.

"Üçüncü Derece Köken Çekirdeği mi? Köken Çekirdeklerinin farklı dereceleri mi var?" Zhang Xuan şaşkına dönmüştü.

Usta Öğretmen Akademisi'nde birçok meslekle ilgili sayısız kitap toplamıştı ama daha önce buna benzer bir şey okumamıştı.

"Var, sadece çok az insan bunun farkında," diye cevapladı Mu shi'nin kuklası. "Bu notlandırma sistemi Kong shi'nin bir öğrencisi tarafından önerildi ve bunu tüm yetiştiricilere duyurmayı amaçladı. Ancak Kong shi bunu yapmasını yasakladı ve yıllar geçtikçe daha az insan bu notlandırma sisteminin bilgisini korudu."

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin