"Elli bin yüksek seviye ruh taşı mı? Beş yüz 6. Derece Ruh Toplama Formasyonu mu? İmkansız, rüya görüyor olmalısın! Başka bir şey bul!" Okul Müdürü Mo'nun yüzü karardı.
Açıkça bizden faydalanmaya çalışıyorsunuz!
Elli bin yüksek seviye ruh taşı mı? Usta Öğretmen Akademisi'nin tamamını devirseniz bile o kadar parayı bulamazsınız!
Ayrıca Usta Öğretmen Akademimiz sizden korkmuyor. Biz sizinle ancak topyekun bir savaşın getireceği ölüm ve acıları göz önünde bulundurarak müzakere ediyoruz. Eğer iş o noktaya gelirse, tüm gücümüzü seferber edersek Bulut Buğusu Sırtı'inizi kesinlikle devirebiliriz.
"Başka bir şey mi buldunuz? Korkarım istediğim tek şey bunlar. Kabul edin ya da etmeyin, karar sizin elinizde. Ama elbette teklifi reddederseniz savaş hemen yeniden başlar. Ben Hava ruhu canavarlarımızı henüz harekete geçirmedik. Bunu yaptığımızda, hâlâ uçamayan öğrencilerinizin onları durdurabileceğini düşünüyor musunuz? Hongyuan Şehrine ulaştıklarında ölü sayısı sadece bir düzine olmayacak. ya da öyle. Bu gerçekleştiğinde karargahınıza ve halka nasıl hesap vereceğinizi kesinlikle görmek isterim!" Altın Ayı Kaplan Canavarı soğuk bir şekilde alay etti.
Usta öğretmenler bölgenin huzur ve güvenliğinin sağlanması sorumluluğuyla görevlendirildi. Eğer hava ruhu canavarları gerçekten Hongyuan Şehri'ni istila edip halkı katlederse, Usta Öğretmen Akademisi'nin güvenilirliği kesinlikle yok olur.
Aynı zamanda Usta Öğretmen Köşkü'nün kapasitesine olan güven de sarsılacaktı.
"Beni tehdit mi ediyorsun?" Okul Müdürü Mo gözlerinde soğuk bir parıltıyla sordu.
Usta Öğretmen Akademisi'nin bir grup aziz canavar tarafından tehdit edilmesi ne şaka!
Usta öğretmenlerin onuru lekelenemezdi.
Bunlar sadece boş sözler değildi. Eğer birisi bunu yapmaya cesaret ederse, Usta Öğretmen Köşkü onları dünyadan silmekte tereddüt etmeyecektir.
O zamanlar ruh kahinleri çok güçlü bir gruptu ama hâlâ tarihin kayıtlarında kaybolmuşlardı.
Zehir ustaları aynı zamanda kendilerinden daha güçlü rakipleri yenme konusundaki korkunç yetenekleriyle de biliniyorlardı, ancak yine de Zehir Salonlarını açıkça inşa etmeye cesaret edemiyorlardı.
Ne olursa olsun Okul Müdürü Mo bu tehdidin geçmesine izin veremezdi. Ancak tam onlara saldırmak üzereyken aniden Müdür Zhang'ın sesini zihninde duydu. "Havadaki ruh canavarlarının yerini ortaya çıkarmanın bir yolunu bulun ve beni bir göz atmam için gönderin!"
Okul Müdürü Mo şaşkına döndü.
Müdür Zhang neden bunu sordu? Üstelik neden havadaki ruh canavarlarına bir göz atmak istesin ki?
Ancak karşı tarafın talep ettiğine göre, kendisinin de bunu yapmasının faktörleri olmalı. Böylece, bölgede derin bir kaş çatmayla Okul Müdürü Mo, Altın Ayı Kaplan Canavarına geri döndü ve alaycı bir şekilde alay etti, "Peki ya Bulut Sisli Tepe'de hava ruhu canavarları varsa? Usta Öğretmen Akademimizde uçma yeteneğine sahip yetenekli gelişimimiz var, Güçlerinizi durduramayacağımızı size düşündüren ne? Bizi tehdit etmek isteyeceksiniz bile en azından bizi korkutacak bir şey bulun!"
"Hah, çok yetenekli büyümemci uçma yeteneğine sahip mi? Boyut bunu katlıyor, Bulut Buğulu Tepemizde üç bin hava ruhu canavarı var ve bunların her biri inanılmaz hızlarda uçma yeteneğine sahip. Usta Öğretmen Akademisi'nde çok sayıda Aziz alemi uzmanı olabilir. ama her birini durdurmanın imkanı Yok. Birkaç yüz kişiyi savunmanızı aştığı sürece yıkıcı bir yıkıma yol açabilirler. Bunun yerine küçük kasabalardan birini hızlı bir şekilde temizleyebilecek kadar Aziz bölgenize inanmıyorum! Altın Ayı Kaplan Canavarı soğukta bir şekilde alay etti, ses tonu tehdidi doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...