Yu Shenqing kısa bir süre sonra gittikten sonra tavan, zhenqi'nin kaybolduğunu ve oda tamamen çöktüğünü onayladı. Enkaz bölgesel rastgele uçuştu ve havada bir toz bulutu yükseldi.
Genç yetenekler hızla salondan fırladı. Enkazlara ve "Yanlış anlaşılma!" diye bağırırken koşmakla meşgul olan imparatora baktıklarında ellerini tamamen şaşkınlıkla dönmüş halde buldular.
"Majestelerine... ne oldu?" Liu Quan şaşkınlıkla mırıldandı.
Sadece birkaç dakika önce karşı bölgenin otoriter bir şekilde kraliyet sarayını terk etmesini ve bir daha geri dönmemesini emretmişti, ancak göz katlanabilir kapayıncaya kadar aynı tarafı kovalamaya başlamıştı ve bunun sadece bir yanlış anlaşılmadığını iddia ediyordu...
Birisi ondan daha hızlı bir potansiyele sahip olabilir mi?
"Nasıl bilebilirim?" Shen Jun'da olaylar tuhaf gidişat karşısında şaşkınlıkla dönmüştü.
Yu Shenqing'in Zhang Xuan'a saldırdığını gördüğünde karşı tarafa da azarlamak için dışarıdan kalkmıştı. Ancak Yu Shenqing'in yapısının değişmesiyle, olayın şakaya dönüşmesi gerçekleşti. Garip bir durumun bozulması için kalması mı yoksa gitmesi mi gerektiği konusunda hiçbir fikri yoktu.
"Peki... yine de o adama bir ders verecek mi?" Liu Quan sorduyla sordu.
İmparator bile karşı tarafı kovalamış, bunun bir yanlış anlaşılma olduğunu yayınlamıştı... Karşı nokta bir ders vermeleri gerçekten iyi miydi?
"Elbette! Ancak onun ihtimaline karşı, bu işi bizim için yapacak yurt dışından birkaç kişi buluruz. Konuyu bize kadar takip edemedikleri sürece, işe yaramayacak!" Shen Jun gözlerinde bir seslenmeyle söyledi.
Yu Shenqing, Zhang Xuan'a karşı düşmanlığını sürdürmüş olsaydı, ikincisini kendisi için bir tehdit olarak görmezdi.
Sonuçta, Hongyuan İmparatorluğunun bir prensesi olarak Yu Fei-er'in evliliği hayatta kalmıştı tarafından belirleniyordu. Babasının bundan karşı çıktığı sürece, ikisi ne kadar yakın olursa olsun Zhang Xuan ile bir araya gelmenin hiçbir yolu yoktu.
Ancak Yu Shenqing'in tavrını değiştirdi ve Zhang Xuan'ın peşine düştü, ücretlere göre Zhang Xuan'la tatmin arayışındaydı. O bir omuzlarındaki ağırlığının arttığını hissediyor.
Durumun böyle olması, önce Yu Fei-er ile evlenme düşüncelerini Zhang Xuan'dan silip atması gerekiyordu.
...
İkili, Zhang Xuan'la nasıl başa çıkmaları tartışılırken Yu Shenqing sarayın sarayına girişine ulaşmıştı. Orada sadece Yu Fei-er ve Luo Qiqi'nin yakınlarda bağlı olduğu görüldü ve Zhang Xuan hiçbir yerde görünmüyordu.
Yu Shenqing ileri atılarak "Zhang shi nerede?" diye sordu.
Hongyuan İmparatorluğu'nun imparatoru olabilirdi ama Usta Öğretmen Akademisi'nin müdürü olarak Zhang Xuan ondan çok daha büyük bir nüfuza sahipti.
Eğer Zhang Xuan'ı gerçekten gücendirecekse, diğer tarafın yapması gereken tek şey, Usta Öğretmen Akademisinin artık kraliyet ailesini korumayacağını ve Yu Klanının döneminin yarım aydan kısa bir süre içinde sona ereceğini ilan etmekti.
Yu Klanının Hongyuan İmparatorluğu üzerindeki kontrolünü bu kadar uzun süre elinde tutabilmesinin ana nedeni, gücünden değil, Usta Öğretmen Akademisine olan saygısından kaynaklanıyordu. Usta Öğretmen Akademisi'nin dikkatli bakışları altında, küstahça bir darbe başlatmaya cesaret edebilecek kimse yoktu!
Üstüne üstlük, Usta Öğretmen Akademisi'nin varlığı Hongyuan İmparatorluğu'nun ulusal gücünü artırırken, aynı zamanda Hongyuan İmparatorluğu'nun ona bağımlı olmasını da sağlamıştı. Kraliyet sarayında Ethereal Treading aleminde veya daha üstünde bir gelişim seviyesine sahip yüz yetkiliden doksan dokuzu bir şekilde Usta Öğretmen Akademisine borçlu olacaktı. Usta Öğretmen Akademisi ile kraliyet ailesi arasında bir anlaşmazlık yaşanırsa çoğu kişi ilkinin tarafını tutmayı tercih eder!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...