Çabuk öfkelenen Wei Ranxue'nin yüzü karardı ve öfkeyle bağırdı, "Aldatıldı mı? Kimden söz ediyorsun? Lafı dolandırmayı bırakıp hemen sadede gelmeni istemek zorundayım!"
Okul Müdürü Mo soğuk bir tavırla dudak büktü. "O haklı! Biz, On Büyük Usta Hoca, birbirimizi en az birkaç asırdır tanıyoruz, böyle bir şey söylediğine göre... benim önemli bilgileri yabancılara sızdıracağımı mı iddia ediyorsun? Yoksa Okul Müdürü Zhao ya da Okul Müdürü Wei'yi mi suçluyorsun? Ya da belki, burada güvenilir tek kişinin kendin olduğunu mu düşünüyorsun?"
Karşı tarafın kendilerini işaret ettiği ortadaydı, bu durumda öfkelenmemeleri nasıl mümkün olabilirdi?
"Sakin olun, sanki sizi suçluyormuşum gibi davranıyorsunuz. Endişelenecek bir şeyiniz olduğunu düşünmüyorum... tabi ki Dünya Dışı Şeytani Kabileyle samimi bir ilişkiniz yoksa!" Lu Feng soğuk bir tavırla sırıttı.
"Ne dedin sen?" Öfkesini daha fazla kontrol edemeyen Wei Ranxue avucunu sertçe masaya vurarak ayağa kalktı. Aziz aleminde bir üstadın güçlü aurası ortaya çıkarken kükredi, "Cesaretin varsa bunu tekrar söylersin!"
"Lu Feng, sözlerine dikkat et. Hepimiz Usta Hoca Akademisinin okul müdürleri ve Hongyuan İmparatorluğunun saygıdeğer On Büyük Usta Hocasının üyeleriyiz. Kimin Dünya Dışı Şeytani Kabileyle yakın ilişkiler içinde olduğunu söylüyorsun?" Zhao Bingxu tehditkar bir şekilde kısılmış gözlerle konuştu.
"Hepiniz kısa süre içinde kimden söz ettiğimi öğreneceksiniz. Yalnızca, umarım daha sonra yüzlerinizi kaldıramayacak kadar utanmazsınız!" Lu Feng karşılık olarak dudak büktü.
"Beklemeye gerek yok, epeydir senin 'Yüce Belirsiz Aya'nı denemek istiyordum. Hamleni yap!"
Wei Ranxue bir kükremeyle ellerini kaldırdı Aziz alemi 1-dan'ın zirvesinde bir üstat olarak tüm gücünü ortaya serdi.
Terpsikhoryan sanatlarında uzmanlaşmış olsa da, dövüş gücü hafife alınacak bir şey değildi. Saldırısı adama ulaşmadan önce, tekniğin saf gücü çevredeki havayı her an patlayacak kadar sıkıştırmıştı.
"Okul Müdürü Wei'nin dövüş gücü eskisinden çok daha fazla!"
Wei Ranxue'nin yaydığı inanılmaz aurayı hisseden herkes hayrete düştü.
Son birkaç asırdır birlikte olduklarından, birbirlerinin ne kadar güçlü olduklarına dair net bir fikirleri vardı. Kim birkaç günlük yoklukta Wei Ranxue'nin hem gelişiminde hem de terpsikhoryan sanatlarında seviye atlayacağını düşünebilirdi?
Kadının her bir hareketi birini daha derin bir transa çekiyor gibiydi.
"Okul Müdürü Wei benim Yüce Belirsiz Ayamı denemek istediğine göre, ricasını reddetmek kabalık olur!" Soğuk bir tavırla dudak büken Lu Feng ayasını kaldırdı ve havada devasa bir aya figürü belirdi.
Yüce Belirsiz Aya, Ruh zirve seviye savaş tekniği, Lu Feng'in en güçlü tekniği!
"Gel!" Wei Ranxue ayasını kaldırdı ve ellerinden saf bir zhenqi dalgası fırladı.
Oda çok büyük değildi, ancak Aziz aleminde olduklarından, güçleri üzerine inanılmaz bir kontrol seviyesine ulaşmışlardı ve saldırılarından çevreye yayılan güç en aza indirgenmişti. Bu nedenle, odadaki diğer insanlara zarar vermek ya da odayı yok etmek konusunda endişelenmelerine gerek yoktu.
"Hıh!" Wei Ranxue'nin saldırısıyla yüzleşen Lu Feng soğuk bir tavırla dudak büktü.
Ayağa kalkmaya bile tenezzül etmeden, sağ elini ileri doğru savurdu ve havada beliren aya izi Wei Ranxue'nin saldırısını karşılamak için ileri uçtu.
Bom!
Aya izi ve zhenqi dalgası karşılaştıkları anda Wei Ranxue'nin yüzü soldu ve birkaç adım gerilemek zorunda kaldı. Yaşananlar karşısında gözleri şokla büyümüştü.
"Yarı... Ruhsal Algı alemi mi?"
Aziz 2-dan Ruhsal Algı aleminde, bir üstat Başlangıç Gözünü açabilir ve Ruhsal Algısını uyandırabilirdi. Biri Ruhsal Algı sayesinde daha uzakları daha net şekilde algılayabilirdi, bu da dövüşün akışına karar vermek için en ufak detayları bile fark etmesini sağlar, böylece dövüş gücünü fazlasıyla artırırdı.
Lu Feng tam olarak bu aleme ulaşmış olmasa da, artık fazla uzakta olmadığı söylenebilirdi.
"Şimdi anlaşıldı..." Zhao Bingxu ve diğerlerinin gözleri hayretle kısıldı.
Bu Lu Feng'in neden o kibirli sözleri etmeye cesaret ettiğini ve onları kızdırmaktan çekinmemesini açıklıyordu. Gelişiminde seviye atlamıştı!
"Görünüşe göre o kadar da kör değilmişsin!" Vücudundan karşı konulamaz bir aura yayılırken Lu Feng soğuk bir tavırla homurdandı. "Başka kim Yüce Belirsiz Ayamı denemek istiyor?"
"..." Kalabalık sessizleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...