Yok Oluş

39 10 0
                                    

Peng!

Yeşil Yaprak Kralı yere çakıldı ve sırtı yerde on iki metre uzunluğunda derin bir yarık açtı.

Ardından ağzından kan şiddetle fışkırdı. Yüzü, sanki kanı ve canlılığı tükenmiş gibi bir kağıt parçası kadar solgundu.

O ve Altın Yaprak Kralı, birbirlerine eşit güçte olan yetiştiricilerdi. İkincisi ona aniden tüm gücüyle vurmuştu ve enerjisini son anda kanalize ederek hayatta kalmayı başarmış olsa da, tüm organları parçalanmış ve onu neredeyse ölüme yakın bir durumda bırakmıştı.

Bu durumda çok uzun süre hayatta kalamayacağı anlaşılıyordu.

Yeşil Yaprak Kralı çenelerini sıkıca kenetledi ve çılgınca bağırdı, "Neden?"

O ve Altın Yaprak Kralı, ikisi de Öteki Dünya Şeytan Krallarıydı. İkisinin de birbirleriyle pek fazla etkileşimi olmasa da, yine de Öteki Dünya Şeytan Kabilesi için aynı önemli görevi üstlenen yoldaşlardı. Yine de, bir düşmanla karşı karşıya geldiğinde, ikincisi aslında düşman yerine ona saldırmıştı. Neden?

Bunu bir türlü anlayamıyordu. Tam o anda, bir ses aniden bağırdı, "Neden? Çünkü o kılık değiştirmiş usta öğretmen! Greenleaf King, onu öldür! Aksi takdirde, ikimiz de burada hayatlarımızı kaybedebiliriz!"

Arkasını döndüğünde, Greenleaf King hemen arkasında duran başka bir Altın yaprak Kral gördü. Ardından, ikinci Altın Yaprak Kralı öne atılarak ilk Altın Yaprak Kralı'e bir parmak darbesiyle vahşice saldırdı.

Uzun uzun!

Saf ve yoğun bir öldürme isteği ilk Altınyaprak Kralı'nı ezdi.

Öte yandan, ilk Goldenleaf King'in yüzü tamamen kızarmıştı. Ağzını birkaç kez açtı, bir şeyler söylemek istiyor gibiydi ama sesi bir türlü çıkmıyordu.

"O, kılık değiştirmiş usta öğretmen mi?"

"Gerçekten! O adam ikimize de rahatça saldırabilmek için kendini benim kılığına soktu! Yardım edin, tek başıma ona karşı koyamam!" diye kükredi ikinci Altınyaprak Kralı, ilk Altınyaprak Kralı'nın misillemesi altında geri itilirken.

Açıklamayı dinleyip iki Altınyaprak Kralına bakan Yeşilyaprak Kralı'nın durumdan hâlâ habersiz olması nasıl mümkün olabilirdi?

Tüm usta öğretmenleri kurtaran Zhang Xuan denen adam bir kez daha aynı oyunu ona karşı oynuyordu! Aynı oyuna iki kez düşecek kadar aptal mıydı?

"Demek öyleymiş! Lanet olsun..."

Öfkeyle kükreyen Yeşil Yaprak Kralı, vücudundaki kanı tutuşturdu ve bir anda, solmuş canlılığı aniden geri geldi. Gücünü geri kazanarak, daha önce onu ağır yaralayan ilk Altın Yaprak Kralı'na saldırdı.

Öteki Dünya Şeytani Kabilesi'nin Kan Ateşleme Sanatı! Bir kez aktive edildiğinde, kişi hatasız bir şekilde ölür. Ancak ondan önceki kısa zaman diliminde, kişi kendi sınırlarının çok ötesinde bir güç elde eder.

Yeşil Yaprak Kralı'nın bu hareketi kullandığını gören ilk Altın Yaprak Kralı hemen panikledi. Gözlerinde korku ve dehşet belirince hızla başını salladı.

Ancak, diğer tarafın inanılmaz derecede saf öldürme niyeti, onun bedenini tamamen bastırmıştı ve bu da onun bir an için konuşamamasına neden olmuştu.

"Pişmanlık için çok geç. Bilmenizi isterim ki, ölümden korkmayan tek kişiler usta öğretmenler değildir. Nihai hedefimiz için, biz, Öteki Dünya Şeytanları, elimizden gelen her şeyi vermeye hazırız!" Gözlerinde kararlı bir parıltıyla, Yeşil Yaprak Kralı'nın yumruğu, göklerden gelen bir kuyrukluyıldız gibi, çılgınca bir kükremeyle ilk Altın Yaprak Kralı'nın üzerine indi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin