Krizalit Diyar Zirvesi

57 9 0
                                    

Usta Öğretmen Akademisi'ndeki her kütüphanenin kendine özgü bir türü vardı. Örneğin, Hayvan Terbiyecisi Okulu'ndaki kütüphanede hayvan terbiyesi ile ilgili kitaplar olurdu ve Hekim Okulu'nun kütüphanesindeki kitaplar Tıp Yolu ile ilgili olurdu.

Yetiştirme Kitabı'nda yetiştirme ve savaş teknikleri kılavuzlarının yanı sıra Hongyuan İmparatorluğu ve çevresindeki uluslara ilişkin tarih, coğrafya, kültür ve diğer genel bilgiler saklanıyordu.

Birinci kattaki kitaplar öğrencilerin göz atması için açık olsa da, koleksiyonu hala son derece etkileyiciydi. Consonant Spirit aleminden Chrysalis alemine kadar uzanan milyonlarca yetiştirme tekniği kılavuzu odadaki birçok uzun rafı dolduruyordu.

Usta Öğretmen Akademisi'nin kurulmasından bu yana on bin yıl geçmişti ve nesiller boyunca birçok seçkin usta öğretmen yetişmişti. Bu adamlar, sonraki nesillerin bunları analiz edebilmesi ve belki de aşabilmesi için kendi içgörülerini ve uygulama deneyimlerini kaydetmişlerdi. Hatta bazıları kendi tekniklerini yaratmış ve bunları dünyanın dört bir yanına yaymışlardı.

Bu, her yetiştirme alemi için çok çeşitli kitapların ortaya çıkmasına neden oldu.

Zhang Xuan, sadece şöyle bir bakışla, Consonant Spirit aleminin kitaplarda yetiştirilmesinin yaklaşık on bin farklı yolunu bulabilirdi. Her biri kendi eksiksiz sistemini ve mirasını oluşturdu.

Başka bir öğrenci için, bu kadar çok seçenekle karşı karşıya kaldıklarında, kendilerini bilgiyle aşırı yüklememek için seçimlerini belirli bir sınıfa daraltmaları gerekirdi. Aksi takdirde, neyin doğru neyin yanlış olduğu konusundaki yargıları körelebilir ve bu da gelişimlerinin çılgına dönmesine yol açabilirdi.

Ancak Zhang Xuan'ın böyle bir endişesi yoktu. Yetiştirme tekniği kılavuzlarından tek bir talebi varsa, o da nicelik olurdu. Ne kadar çok olursa, onun için o kadar iyi olurdu.

Zhang Xuan'ın, Consonant Spirit alemi yetiştirme tekniği kılavuzlarının tamamını Cennet Yolu Kütüphanesi'ne toplaması yaklaşık iki saatini aldı.

Derleyin! Zhang Xuan istedi.

Gözlerinin önünde yeni bir kitap belirdi ve o da bunu rahatça açtı. Başka bir Consonant Spirit alemi Heaven's Path Divine Art'tı. İçinde ayrıntılı olarak anlatılan yetiştirme tekniği daha önce derlediği diğerinden biraz farklı olsa da, her iki yetiştirme tekniği de sonunda aynı sonuca ulaştı.

Daha sonra Zhang Xuan, Cosmos Köprüsü aleminin yetiştirme tekniği kılavuzlarına geçti ve hepsini toplaması da iki saatini aldı.

Bunlarla birlikte, yeni bir Cosmos Bridge alemi Heaven's Path Divine Art oluşturdu. Daha önce derlediğinden çok daha ayrıntılıydı, bu da onu önemli ölçüde daha basit ve daha kolay yetiştirilebilir hale getiriyordu. Ancak genel olarak, her iki yetiştirme tekniği de esasen aynıydı.

Aynı yetiştirme aleminin Cennetin Yolu İlahi Sanatları arasında pek bir fark yok gibi görünüyor! Zhang Xuan diğer kitapları toplamaya devam ederken bunu fark etti.

Acelesi olmadığı için, bilgisini pekiştirmek adına bütün kitapları toplaması onun için iyi olacaktı.

On saat sonra, Zhang Xuan nihayet birinci kattaki tüm yetiştirme ve savaş tekniği kılavuzlarını toplamayı bitirmişti.

Bu kitaplar onun yetiştirilmesini ilerletmese de, bilgi tabanını genişletmesine ve ona çeşitli yetiştirilme okulları hakkında bir anlayış kazandırmasına olanak sağladı.

Bu bakımdan muhtemelen akademideki tüm usta hocaların toplamından daha bilgiliydi.

Sadece bu değil, aynı zamanda yeni bir Cennetin Yolu Kılıç Sanatı, Cennetin Yolu Mızrak Sanatı, Cennetin Yolu Kılıç Sanatı ve benzeri şeyler oluşturmayı da başarmıştı. Bunları uyguladığı sürece Silah Niyetini daha da yüksek seviyelere taşıyabilecekti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin