Bizans Helios Canavarı Seviye Atlıyor (3)

181 52 0
                                    

Birkaç okulu kullanılamaz hale getirmiş olmasına rağmen, akademinin saygıdeğer kıdemlilerinin onu gözetlemesi biraz, hayır, fazlasıyla abartılı değil miydi?

"Aziz 2-dan'a yükselip, Ruhsal Algımı uyandırdığımda konuşmalarını duydum ve öyle görünüyor ki... şu velet, Lu Feng, senin yargılanman için bir Kıdemli Toplantısı düzenlemeyi planlıyor. Fazla bir şey söylemediklerinden detaylardan emin değilim, ancak sanırım birkaç gün boyunca dikkatli davranmalısın." Bizans Helios Canavarı konuştu.

"Lu Feng benim yargılanmamı mı istiyor?" Zhang Xuan şaşırdı.

Eczacılık Okulunda yaptıklarından sonra, Lu Feng On Büyük Usta Hocayı toplamış ve usta hoca lisansını iptal ettirmek için bir talepte bulunmuştu, ancak bu plan sonunda başarısız olmuştu.

Şeytani Çalgıcı Okuluna gittiğinde, Okul Müdürü Jiang bu meseleyi çoktan ona anlatmıştı. Yoksa o herif yine bir şeylerin peşinde olabilir miydi?

Ancak ilk seferinde başarılı olamadığına göre, ikinci sefer için endişelenecek bir durum olmamalıydı...

"Görünüşe göre, sanırım sana karşı kullanacak önemli bir delil bulmuş olabilirler." Bizans Helios Canavarı konuştu.

"Duyduğum kadarıyla, yalnızca Köşk Efendisi Mo'yu davet etmekle kalmayıp, aziz seviye bir eser olan 'Altın Orijin Kazanı'nı bile çağırmışlar!"

Malikaneyi gözetleyen kıdemliler de meseleyle ilgili fazla şey bilmiyorlardı. Bu nedenle Bizans Helios Canavarı konuşmalarını gizlice dinlese de, hikayenin yalnızca parçalarını öğrenebilmişti.

"Altın Orijin Kazanı mı?"

"O Usta Hoca Akademisinin koruyucu aziz eseridir. Genelde müdürün kontrolünde olur ve Aziz alemi 3-dan üstatları bile yok edebilecek bir güce sahiptir!"

Bizans Helios Canavarı kaşlarını çattı. "Ancak efendim öldükten sonra, Altın Orijin Kazanı derin bir uykuya daldı ve o zamandan beri kimse onu kontrol edemedi. Bir Dünya Dışı Şeytani Kabile istilası yaşanmadığı sürece... bu durum bozulamazdı!"

Bu sözleri duyan Zhang Xuan'in kaşları çatıldı.

Eğer Bizans Helios Canavarının söyledikleri doğruysa, bu gerçekten de çok büyük bir meseleydi!

Ancak... kendisini gözetleyen kıdemlilerin Dünya Dışı Şeytani Kabile istilasıyla ne ilgileri vardı? Yoksa... Dünya Dışı İblis kuklalar ve Acımasız'la ilgili bilgiler sızmış mıydı?

Eğer durum buysa, gerçekten başı büyük dertteydi.

Bir usta hocanın Dünya Dışı Şeytani Kabilenin en üst rütbelilerinden birini astı olarak almayı başarabilmesinin saçmalığı bir yana, elinde bunca Dünya Dışı İblis kukla olması bile açıklanamayacak bir meseleydi.

Zhang Xuan derin düşüncelere dalıp, Lu Feng'in neyin peşinde olduğunu anlamaya çalıştığı sırada, Zheng Yang birden odaya koştu.

"Hocam..."

Zhang Xuan ona dönerek sordu, "Sorun nedir?"

"Hocam, Eczacılık Okulundan Müdür Yardımcısı Zhou ve Müdür Yardımcısı Wei buradalar ve sizi önemli bir meseleyi konuşmak için akademiye davet etmeye geldiklerini söylediler." Zheng Yang konuştu.

"Davet mi?" Zhang Xuan'in kaşları daha da çatıldı. "Tavırları nasıldı?"

"Tavırları mı? Sanırım, dostane ve kibar denebilir... Şu anda misafir salonunda bekliyorlar!" Zheng Yang karşılık verdi.

Gerçekte, kendisi de bu konuda bir gariplik olduğunu sezmişti, hocasının Eczacılık Okulunda neden olduğu karmaşadan sonra iki taraf arasındaki ilişki ateş ve su gibi olmalıydı, aynı anda var olabilmeleri imkansızdı. Karşı tarafın birden malikanelerine ziyarete gelmesi ve onları Usta Hoca Akademisine davet etmesi... Bu durumda gerçekten bir gariplik vardı.

Tavırları dostane ve kibar mıydı? Ancak, buna rağmen beni gözetlemek için adam mı gönderdiler? Görünüşe göre bana karşı kullanabilecekleri bir şey bulmuşlar ve bunu öğrenirsem kaçabileceğimden korkuyorlar...

Zhang Xuan'in gözlerinden keskin bir parıltı geçti.

Onu gözlemek için kıdemliler gönderip, akademinin kozunu hazırladıktan sonra, kendisini kibarca akademiye davet etmek için müdür yardımcılarını göndermişlerdi... Uyumsuz davranışları sakin görünen yüzeyin altında hain bir akıntı olduğunu işaret ediyordu.

Üstelik, daha önce Lu Feng'le tanışmıştı ve karşı tarafın kininden kolayca vazgeçecek biri olmadığına emindi.

Kesinlikle bir gariplik vardı!

Zhang Xuan bir an düşündükten sonra konuştu, "Bizans Helios, şimdilik Sonsuz Karınca Kovanına girmeni istiyorum. Daha sonra ortaya çıkman gerekebilir!"

"Peki!" Bizans Helios Canavarı Sonsuz Karınca Kovanına girmeden önce başıyla onayladı.

Karınca yuvası şu anda çoktan on metreden genişti, bu nedenle istediği gibi hareket edebileceği yeterli alan olmasa da, en azından sıkışık değildi.

Zhang Xuan bu işi hallettikten sonra tam müdür yardımcılarıyla buluşmaya gidecekken aniden durdu. Sun Qiang ve Zheng Yang'a misafir salonuna gitmelerini işaret etti ve etrafta kimsenin olmadığına emin olduktan sonra klonunu çıkartıp, depolama yüzüğünü ona verdi.

Acımasız ve yeni elde ettiği Usta Kong'un el yazması depolama yüzüğünün içindeydi.

Dünya Dışı Şeytani Kabile söz konusu olduğunda, usta hocalar genellikle 'pişman olmaktansa emin olalım' mantığıyla hareket ederlerdi. Eğer kendisini köşeye sıkışmış bulursa diye, işi garantiye almak en iyisiydi.

Klonu ve kendisi aynı ruhu paylaşıyorlardı, yani klonu depolama yüzüğünün içinde olmadığı sürece, aralarında mesafe olsa da iletişim kurabilirlerdi.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin