Bu konunun ciddiyetini bilen Zhang Xuan, 6 yıldızlı bir usta öğretmen ve Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi müdürü olarak, bu noktada geri adım atamayacağını biliyordu. Bu nedenle, bunu hemen kabul etti.
O zamanlar, Kong shi gençken üç kez Yeraltı Galerisi'ne girmişti. Zhang Xuan, Usta Öğretmen Kıtası'nı ve diğer dünyadaki savaş alanını birbirine bağlayan geçidin nasıl olduğunu da merak ediyordu.
"O zaman Müdür Zhang'ı rahatsız edeceğim." Mu shi yumruğunu sıktı ve saygıyla eğildi.
"Bunu yapmam doğru!" Zhang Xuan'ın kopmuş ruhu başını salladı ve ardından şu anda dışarıda yetiştirme yapan ana bedeniyle hızla iletişim kurdu. Çok geçmeden odada bir siluet belirdi.
Zhang Xuan'ın asıl gövdesiydi.
Mu shi'nin söylediği gibi, Müdürün Mührünü kullanarak uzaya girmeyi başardı.
Kesilmiş ruhuyla iletişime geçtikten sonra, neler olduğunu hemen anlayabildi ve gözlerini hemen Mu shi'ye çevirdi.
"Bana formasyonu aç, aşağı inip bir bakacağım!"
"Müdür Zhang, dikkatli olun. Altta neler olup bittiğini öğrendiğiniz sürece yeterli olacaktır. Bunu başaramasanız bile, hiç sorun değil. Bu soruna bir çözüm bulmak için konuyu yavaşça ve etraflıca tartışabiliriz. Ne olursa olsun, pervasızca davranmayın. İçeride büyük bir tehlike gizleniyor," diye tavsiyede bulundu Mu shi'nin iradesi.
Mührü araştırmak önemliydi, ancak Mu shi'nin iradesi, karşısındaki adamın bir Göksel Üstat Öğretmen olduğunu, bir gün insanlığın kaderini çok iyi üstlenebilecek bir adam olduğunu biliyordu. İnsanlık onu kaybetmeyi göze alamazdı.
"Merak etme. Ben korkak bir insanım, bu yüzden tehlikeden uzak duracağım," diye kıkırdayarak cevapladı Zhang Xuan.
Bu imkânlarla rakibini yenemese bile rahatlıkla kaçabilirdi.
"Bu iyi." Sözünü alan Mu shi'nin iradesi rahat bir nefes aldı ve ardından pozisyonuna geri döndü. Önündeki alanı kavrayarak, Zhang Xuan'ın geçebileceği kadar büyük bir delik oluşturmayı başardı.
On bin yıldan fazla bir süredir bu oluşumu inceleyen biri için, uçurumdan yayılan öldürme niyetini savuştururken geçici olarak bir delik açmak çocuk oyuncağıydı.
"Veda."
Zhang Xuan hiç tereddüt etmeden öne çıktı ve oluşumdaki delikten uçuruma atladı.
Hu! Vücudu bir anda yok oldu.
"Tehlikede olacak mı?" Zhang Xuan ortadan kaybolduktan hemen sonra, Mu shi'nin önünde başka bir müdürün iradesinin silüeti belirdi.
"Endişelenmeyin. O zamanlar, Kong shi de sadece Half-Saint'teyken Yeraltı Galerisi'ne girdi ve güvenli bir şekilde geri döndü. Aynı zamanda bir Göksel Üstat Öğretmen olarak, Zhang shi bu krizi kesinlikle çözebilecektir!" diye güvence verdi Mu shi.
"Umarım durum böyledir." Diğer müdür başını salladı, ama yüzünde endişeli bir ifade vardı.
Yeraltı Galerisi'ne giren ve asla geri dönmeyen birçok Saint alemi 1-dan zirve uzmanı vardı. Diğer tarafın sadece bir Yarı Aziz olduğu düşünüldüğünde, gerçekten güvenli bir şekilde geri dönebilir miydi?
Biraz endişelenmeden edemedi.
Diğer parti müdürünün ifadesini fark eden Mu shi çaresizce başını salladı. "Bu konu hakkında endişelenmenin bir faydası yok. Ayrıca sınırlarımıza hızla yaklaştığımızı da biliyorsun. Son iki yıldır kendimizi önemli ölçüde tükettik ve irademiz çoktan dağılmanın eşiğinde. Bu sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmezsek, korkarım ki... kendimize geri dönüşü olmayan bir felaket getirebiliriz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...