Eski Müdürün Ölümünün Arkasındaki Neden

51 11 0
                                    

Odasına dönen Zhang Xuan sonunda vücudunda bitkinlik hissetti.

Ateşböceği Meyvesi arayışından dönmesinin üzerinden iki gün geçmişti ve tek bir an bile dinlenmemişti. Üstüne üstlük, Bulut Sis Sırtı'nın birçok ruh canavarı ve aziz canavarının efendisi olmak, ruhunu da aşırı zorlamasına neden olmuştu.

Eğer devasa ruhu olmasaydı, asla tutunamazdı. Yine de, gerginlik bedenini terk eder etmez, zihnine çarpan şiddetli bir baş ağrısı hissetti.

Vicious geçici bir komaya girmeden önce, bilincini çıkarmak için Maviboynuz Ejderha Canavarı'nın ruhuyla oynamama yardım etti. Bunu yaralı ruhumu iyileştirmek için kullanabilirim. Derin bir nefes veren Zhang Xuan, kendi ruhunu da çekmeden önce Maviboynuz Ejderha Canavarı'nın ruhunu çıkardı.

Cennetin Yolu Ruh Sanatını sürerek, gözlerinin önünde ruhu yemeye başladı.

Çııııııııı!

Maviboynuz Ejderha Canavarının saf ruhu, Zhang Xuan'ın ruhuna sıcak bir enerji dalgası şeklinde fışkırdı, onu daha da iyileştirdi ve yumuşattı.

Çok uzun sürmeden Zhang Xuan'ın ruhu tamamen iyileşti. Üstelik biraz daha büyümüş ve güçlenmişti.

Maviboynuz Ejderhası 'in ruhu bir parça eksik olduğu için, tamamlanmış olduğu söylenemezdi. Yine de, hala Saint alemi 5-dan'a ulaşmış bir ruhtu, bu yüzden enerjisinin saflığı açısından, yüksek seviyeli bir ruh taşı bile onunla boy ölçüşemezdi.

Gerçekten Krizalit alemi Cennetin Yolu Ruh Sanat'ın tamamına henüz sahip olmamam büyük bir yazık... yoksa ruh gelişimimi daha da ileri götürebilirdim!

Maviboynuz Ejderha Canavarı'nın ruhunun bir kısmını tükettikten ve ruhunun ağzına kadar dolduğunu hissettikten sonra, Zhang Xuan sadece başını sallayıp onu geri koyabildi.

Şu anda sadece Aşkın Ölümlü 8-dan Cennetin Yolu Ruhu Art'a sahipti, bu yüzden onun gelişimini daha fazla ilerletmesinin bir yolu yoktu.

Elbette, ruhunun niteliği yerine niceliğini artırmak için ruhu emmeyi seçebilirdi, ancak bunu yaparsa, Arınma Gölü'nde başına gelen garip durumun bir kez daha yaşanması mümkündü. Ruhu ve bedeni bir kez daha uyumsuz hale gelirse, dövüş becerisi artmakla kalmaz, bunun yerine azalabilirdi.

Yazık ki Bulut Sisi Sırt'in aziz canavarlar tarafından domine edilmesi üzücü, bu yüzden burada insan yetiştirme teknikleri yok. Aksi takdirde, kitap toplamayı, eksiksiz bir Cennetin İlahi Yol Sanatı derlemeyi ve bu gece Yarı Aziz'e bir atılım yapmayı deneyebilirdim...

Altın Ayı Kaplanı Canavarı'nın depolama halkasında her türlü hazine vardı, ancak eksik olan tek bir şey vardı: yetiştirme teknikleri kılavuzları.

Ruh canavarları ve aziz canavarları insanlardan çok farklı bir şekilde yetiştiriliyordu, bu yüzden insanların yetiştirme teknikleri Altın Ayı Kaplan Canavarı için işe yaramıyordu, bu yüzden geride hiçbir şey bırakmadı.

Aksi takdirde, gün doğmasına daha biraz zaman olduğu göz önüne alındığında, Yarı Aziz diyarına girmeyi deneyebilirdi.

Zhang Xuan derin bir iç çekerek, Unut gitsin diye düşündü. Birkaç saat içinde açılış töreni olacak ve müdür olduğumda akademideki tüm kitaplara serbestçe erişebileceğim. O zamana kadar, eksik olan tüm yetiştirme tekniği kılavuzlarını kolayca bir araya getirebilir ve karşılık gelen Cennetin Yolu İlahi Sanatını oluşturabilirim...

Daha önce olsaydı, Zhang Xuan herhangi bir yetiştirme tekniği bulabilmek için etrafta aramaya başlardı. Ancak, yarın akademideki tüm kitaplara erişebileceğini düşünürsek, artık bu zahmete girmesine gerek yoktu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin