Gerçek ve Sahte Altın Yaprak Kralı (2)

31 9 0
                                    

"Ruh canavarı veya aziz canavarı yok mu?" Zhang Xuan neredeyse kan fışkıracaktı.

Bu tuhaf olaylar dizisi için geçerli bir hikaye uydurması onun için kolay değildi ve diğerlerini gerçek olanın kendisi olduğuna ikna etmek için buna güveniyordu. Bu sözleri duyduğunda, neredeyse anında gözyaşlarına boğulacaktı.

Öteki Dünya Şeytani Kabilesi'nin ruh canavarı veya aziz canavarı yok mu?

Ne oluyor bu işe?

Bugün şansım ne durumda?

"Önemli değil!" Kalbi patlayacak kadar boğulmuş hissetmesine rağmen, bunların hiçbirinin yüzüne yansımasına izin vermedi. Ellerini umursamazca sallayarak açıkladı, "Evcilleştirilmiş canavar dediğimde, küçüklüğünden beri büyüttüğüm bir gençten bahsediyorum. Ona her zaman yakın bir evcil hayvanım gibi davrandım ve yıllar boyunca onu yetiştirmek için çok çaba ve kaynak harcadım. Sadece bu, onun böylesine nankör olacağını, beni taklit edeceğini ve benim adıma vahşet işleyeceğini kim bilebilirdi? Bu sefer gerçekten ayağıma tekme attım!"

"Saçma sapan konuşuyorsun!" diye kükredi Altınyaprak Kralı öfkeyle.

Evcil hayvan olan sensin; tüm ailen evcil hayvan!

Uzun uzun!

Altın Yaprak Kralı elini kaldırırken öfkeyle kükredi. Tüm ufuk çizgisini kaplayan muazzam bir güç avucundan fışkırdı ve doğrudan Zhang Xuan'a doğru yöneldi.

Bu sefer gerçekten sinirlenmişti.

Sahtekarı, karşı tarafla yüzleşerek korkutabileceğini sanıyordu ama kim bilebilirdi ki... o adam heyecanla gevezelik edecek, hatta karşı tarafın gözdesi haline gelecekti.

Gerçekten de bu adam kadar utanmaz birini ilk kez görüyordu!

Karşısındaki kişinin önünde başkasını bu kadar cüretkarca taklit etmek... bu onun için gerçekten göz açıcı bir deneyimdi!

Sss la!

O güçlü darbe uzayı bile yerle bir etti, onu sanki ince bir kumaş parçasıymış gibi büküp büktü.

"Ne kadar güçlü..."

"Biz bittik..."

Bu saldırıyı gören Zhang Xuan'ın arkasındaki birçok 6 yıldızlı usta öğretmen korkudan bembeyaz kesildi.

Usta Öğretmen Kıtası'nın saygın 6 yıldızlı usta öğretmenleri olarak, en azından Öteki Dünya Şeytanları ile aynı seviyede olduklarını düşünerek yeteneklerine güveniyorlardı. Ancak, Altın Yaprak Kralı'nın uyguladığı güce tanık olduktan sonra, ruhlarına nüfuz eden derin, içgüdüsel bir korku hissetmekten kendilerini alamadılar.

Aralarında o kadar büyük bir güç farkı vardı ki, karşılaştırma yapmaya imkân yoktu.

Eğer darbe onlara isabet ederse, kesinlikle anında öleceklerdi. Tanrılar bile onları hayata geri döndüremezdi.

"Hah, köpekler birbirini mi ısırıyor? Güzel!"

"O adamı öldürün!"

İki usta öğretmen soğukça homurdandı.

Ancak saldırı onlara yönelik değildi ve Öteki Dünya Şeytanlarının iç çekişmelerle güçlerini azaltmasından fazlasıyla memnundular. Birbirlerini parçalamaları en iyisi olurdu.

"Bana karşı bir hamle yapmaya nasıl cüret edersin!" Altınyaprak Kralı'nın tereddüt etmeden ona saldırmasını beklemeyen Zhang Xuan'ın kaşları havaya kalktı. Kaçmaya zahmet etmeden parmağını kaldırdı ve gökyüzüne dokundu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin