Yenilmez Zheng Yang (2)
Çevirmen: StarveCleric Editör: Millman97
"Ne?"
"Zhi Chen yenildi mi?"
"Aynı yetiştirme aleminden bir yetiştiriciye karşı tek bir darbede mi yenildi?"
"Ayrıca, diğer taraf hiçbir savaş tekniği kullanmadı. Sadece fiziksel ve zhenqi gücüydü."
Kendi arkadaşlarının tek darbede yenildiklerini gören dövüş ustaları, bir an önce karşılarındaki genci küçümseyerek yumruklarını sıkıp yüzlerinde asık bir ifadeyle karşılık verdiler.
Diğer taraf genç yaşına rağmen inanılmaz bir yüksekliğe ulaşmış olsa da, onun sadece hap tüketerek gelişimini ilerleten zengin bir klanın çocuğu olabileceğini düşünmüşlerdi. Genel olarak konuşursak, bu tür bireylerin dövüş yetenekleri vasat olma eğilimindeydi.
Bu nedenle, diğer tarafı bir tehdit olarak görmemişlerdi. Ancak, güç sınıfında rakipsiz olan arkadaşlarının tek bir mızrak darbesiyle yenilip şimdi yerde ağır yaralı yattığını görünce, şoktan donup kalmaktan kendilerini alamadılar.
Onlar, nereye giderlerse gitsinler, rakipsiz varlıklar değil miydi, savaş ustaları?
Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi tarafından özel olarak seçilen adaylar tarafından geride bırakılmaları bir şeydi, ama sokakta rastladıkları rastgele bir gencin bile onları kolayca yenmesi bir şeydi...
Daha da önemlisi, gün içinde karşılaştıkları adayların aksine, diğer parti kusurlarını istismar etmek için herhangi bir olağanüstü savaş tekniği veya sıra dışı bir savaş duygusu kullanmamıştı. Bunun yerine, yoldaşlarını sadece saf zhenqi ve fiziksel güçle yenmişti!
Başka bir deyişle, güçlerini, zhenqilerini ve reflekslerini geliştirmek için cehennem gibi bir eğitimden geçen onlar, karşı taraf tarafından alt ediliyorlardı!
"Kahretsin!"
Ağır yaralı Zhi Chen kendini yere doğru itti ve ayağa kalktı. Karşısındaki genç adama dişlerini sıkarak düşmanca baktı.
Bir dövüş ustası olarak gündüz eleme tatbikatında aşağılanması bir şeydi, ama akşam vakti henüz yirmili yaşlarına bile gelmemiş bir genç tarafından aşağılanması... Bu tahammül edilemez, katlanılamaz ve katlanılamaz bir şeydi!
Öfkeyle kükreyen Zhi Chen, arkadaşlarının itirazlarını görmezden geldi ve kılıcıyla ileri atıldı. Zhenqi'sini sınırlarına kadar zorlayarak, keskin kılıç qi'siyle şiddetli bir fırtına uyguladı.
Çok uzun çok uzun!
Bir anda hava paramparça oldu.
Zhi Chen sadece Ethereal Treading aleminde olmasına rağmen, neredeyse hiçbir Chrysalis aleminin karşı koyamayacağı bir gücü ortaya çıkarma yeteneğine sahipti.
"Hıh!" Düşmanının öfkeye kapıldığını gören Zheng Yang, sadece buruk bir şekilde gülümsedi.
Zheng Yang bu duruşuyla bir mızrak gibi dikleşti, kararlı bir şekilde ayağa kalktı ve soğuk bir homurtuyla mızrağını bir kez daha fırlattı.
Mızrağın ucunun parlak parıltısı, hücum eden bir sel ejderhası gibi öfkeyle ileri fırladı. Göz açıp kapayıncaya kadar, rakibin tam önünde belirdi ve ona tepki vermesi için hiç zaman tanımadı.
"Bu... İmkansız!"
Zhi Chen'in vücudu, mızrağın gözlerinin önünde belirdiğini görünce korkudan kaskatı kesildi. O noktada, onun kaçması için çok geçti. Mızrağın ucuyla vurulunca göğsünde keskin bir acı hissetti. Bir sonraki anda, havaya uçarak gönderildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...