Zhang Xuan'ın Araçları (2)

129 27 0
                                    

Hava ruhu canavarlarının bulunduğu alan mağaraya çok yakın değildi. Kara Ruh Panteri son hızla ilerlerken bile ayakta durmaları tam beş dakika sürdü.

Ayaklarının altında çapı yaklaşık üç li1 olan devasa bir vadi vardı.

Zhang Xuan, İçgörü Gözünü etkinleştirerek vadiye baktı.

Sporcu Altın Ayı Kaplan Canavarının söylediği gibi, gerçekten üç bin kişi vardı ve biri en azından Aşkın Ölümlü 7-dan'a ulaşmıştı.

Eğer bu kadar büyük bir hava ruhu canavarı grubu Hongyuan Şehrine doğru bir saldırı başlarsa, herhangi bir savunma gücünün saldırılarını mükemmel bir şekilde durdurması gerçekten zor olurdu.

Bir saldırı durumunda, sonunda onu başarıyla temizlemiş olsalar bile, Hongyuan Şehri muhtemelen yıkıcı bir hasara maruz kalacaktı.

Hiçbirinin kaçmayı başaramayacağından emin olmak için bir düzen kurmam gerekiyor! Zhang Xuan düşündüm.

Bölgede çok fazla hava ruhu canavarı vardı. İçlerinden herhangi biri, herhangi bir oyuncunun performansında farklılık gösterirse ve Altın Ayı Kaplan Canavarı'na durumu bildirmek için kaçarsa, Okul Müdürü Mo çok tehlikeli bir durum düşerdi.

Derin bir nefes alan Zhang Xuan, dizilişini nasıl ayarlaması dağılımını analiz etmek için çevresini taramaya başladı. Bu arazi arazisi, 6. Derece Göz Alıcı Helios Hayali Oluşumu için uygun görünüyor! tamam öyle olsun o zaman...

Henüz formasyon ustalığı sınavına girmemiş olmasına rağmen diziliş anlayışı zaten 6 yıldızlı zirve formasyon ustalığıyla aynı seviyedeydi. Mevcut yetenekle araziye bakarken uygun diziliş hızla değişiyordu.

Bileğini hareket ettirerek bir grup diziliş bayrağını çıkardı.

Daha sonra güçlü bir şekilde yere bastı ve havadaki ruh canavarlarının ortasına atladı.

Kükreme!

insanların bir insanın olduğunu gören hava ruhu canavarları şaşkınlıkla kükredi. Ancak, davetsiz misafirleri öldürmek için bir saldırı başlatmak üzereyken, iki Kara Ruh Panteri de yerden fırladılar ve kükrediler: "Bu, krallarımızla müzakere etmek için buraya gelen adam, Zhang shi. O burada. Hava ruhu canavar ordusunun kampımıza bir göz atmanın yanı sıra buralarda. bir düzen oluşturmak için paniğe gerek yok yok!"

Kara Ruh Panterleri canavar dilinde konuşuyordu, dolayısıyla hava ruhu canavarları onların ne dediğini anlayabiliyordu.

Konuşanlar krallarının hizmetkarları olduğu, havadaki ruh canavarlarının hiçbir itirazı yoktu; dağıldılar ve daha önce yaşananlar işe geri döndüler.

Rahat bir nefes alan Zhang Xuan, zhenqi'sini sürdü ve elindeki bayraklar çevreye dağılmaya başladı.

Hu!

Görkemli Helios Hayali Oluşumu canlanırken, vadiye kalın bir sis yerleşmeye başladı ve tüm hava ruhu canavarlarını onun içinde gizledi.

Genç adamın bir düzen kuracağını bilen hava ruhu canavarları paniğe kapılmadılar ve onun yerine sessizce bitirmesini beklediler.

"Başlama zamanı!"

Zhang Xuan kıkırdayarak klonunu çıkardı ve ikisi de sisin içine daldı.

Kükreme! Kükreme! Kükreme!

Bir anda havadaki ruh canavarlarının çığlıkları vadiyi doldurdu.

Bu hava ruhu canavarlarının en güçlüsü bile yalnızca Chrysalis aleminin zirvesindeydi, bu yüzden Zhang Xuan ve onun klonuyla hiçbir şekilde eşleşemezlerdi. Hal böyle olunca Bizans Helios Canavarı'nı ve Altın Köken Kazanı'nı ortaya çıkarmaya bile gerek yoktu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin