Bulut Sisleri Sırtı'ndaki sayısız hazine ve cevherin arasında en değerlisi Bulut Sisleri Çiçeği'ydi.
Sadece Bulut Sis Sırtı'nda yetişen nadir bir metaydı ve Hongyuan kraliyet ailesinin bile pek fazla malı yoktu. Otuz büyük sandık dolusu yüksek kaliteli Bulut Sis Çiçeği... Hiç şüphe yok ki, bunların satışından elde edilebilecek kar astronomik rakamlardan az olmayacaktır.
Doğrusu, bu eşyaları Müdür Zhang'ın yerine satma haklarını elde etmek, iki klanın işleri için de oldukça faydalıydı. Öncelikle, Shen Klanı ile Liu Klanı arasında yeni müdürle yakın bir ilişki izlenimi verecekti ve bu da onların prestijlerini daha da artıracaktı. İkinci olarak, bu değerli eşyalar daha fazla insanın isimlerini öğrenmesine yardımcı olarak pazarlarını daha da genişletmelerine olanak tanıyabilirdi.
Eşyaların satışından tek bir ruh taşı bile alamasalar bile, onlar için yine de kazançlı bir anlaşmaydı.
Elbette Zhang Xuan da bu faydaların farkındaydı.
Başını sallayarak yumruğunu sıktı ve "O zaman sana güveneceğim" dedi.
Malların satışına ilişkin detayları teyit etmek için bir süre sohbet eden dörtlü, daha sonra ayağa kalkarak vedalaştı.
Birkaç kişi ayrıldıktan kısa bir süre sonra Okul Müdürü Mo odaya girdi.
"Müdür Zhang, düzenlemeleri yeni bitirdim. 6 yıldızlı usta öğretmen sınavına girmek istiyorsanız, sınavı başarıyla geçmek için sadece bir Verilmiş Krallık seçip on yıl içinde onu bir imparatorluğa dönüştürmeniz gerekiyor!'
"On yıl içinde mi?" Bu sözleri duyan Zhang Xuan gülümseyerek başını salladı.
6 yıldızlı usta öğretmenlik sınavına bu kadar zaman harcamayı planlamıyordu.
"Verilen Krallık konusunda... Xuanyuan Verilmiş Krallığı'nı seçeceğim!" dedi Zhang Xuan.
Şimdiye kadar gittiği tek yer Xuanyuan Conmitted Kingdom'dı. O zamanlar, ülkeyi yöneten kraliyet ailesini ortadan kaldırmış ve Mo Yu'yu yeni imparatoriçe olarak atamıştı. O zamandan bu yana yarım yıl geçmişti ve orada işlerin nasıl gittiğini merak ediyordu. Oraya gidip bir göz atmak için iyi bir fırsattı.
"Tamam!" Okul Müdürü Mo başını salladı. "Şimdi merkeze bir mesaj göndereceğim ve Xuanyuan Krallığı'na bir temsilci göndermelerini isteyeceğim!"
Zhang Xuan karşılık olarak başını salladı.
Cultivation Compendium'daki kitapları okuduktan sonra, İmparatorluk İnşası testini iyice anlamıştı.
Usta Öğretmen Akademisi, 6 yıldızlı usta öğretmen sınavlarını denetleme ve sınavı geçenlere 6 yıldızlı usta öğretmen amblemini verme hakkına sahipken, Empire Building gibi büyük bir sınavı göz ardı etme yetkisine sahip değildi. Bu aynı zamanda Okul Müdürü Mo'nun merkezle iletişime geçip bir temsilci göndermeleri için başvurmasının da nedeniydi.
Temsilci, sınava girecek kişi teste başlamadan önce mevcut rütbesini doğrulamak ve test için gerekçe olarak kullanılmaya uygunluğunu belirlemek için önce Verilmiş Krallığı değerlendirirdi. Sınava girecek kişi gerekli kriterleri karşıladığını hissettiğinde, merkez sonuçları doğrulamak için başka bir temsilci gönderirdi.
Bu, hile yapma olasılığını ortadan kaldırmaya yaradı.
"Genel olarak, temsilcinin Xuanyuan Krallığı'na varması ve bölgeyi denetlemesi yaklaşık on gün sürecektir," dedi Okul Müdürü Mo bir an hesap yaptıktan sonra. "Müdür Zhang'ın on gün içinde yola çıkmasının uygun olacağını düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...