Bizans Helios Canavarı Seviye Atlıyor (2)

171 49 0
                                    


Ayrıca, eğer karşı taraf gerçekten bir Dünya Dışı İblisse, onu yakalamak için güçlerini gönderdiklerinde yanlış bir şeyler olduğunu fark edip kaçabilirdi. Bu da bir felakete yol açabilirdi.

"Tamam o halde. Başka itirazım yok!" Jiang Qingqin biraz rahatladı.

"Lu Feng, konuşulanları duydun. İfadesinin Dong Xin'in sözleriyle karşılaştırılması için Zhang Xuan'i davet edecek birini gönder. Umarım kendisini iyi açıklayabilir, aksi halde... Onu bizzat yok ederim!" Usta Mu konuştu.

"Pekala!"

Başıyla onaylayan Lu Feng Kıdemli Salonundan çıktı ve Zhang Xuan'i davet etmek için adamlarını gönderdikten sonra koltuğuna geri dönüp sabırla bekledi.

...

Orada büyük bir kargaşa sürerken, Zhang Xuan Yüce Morkanat Canavarıyla birlikte malikanesine varmış ve yere inmişti.

Ana salona girdiği anda Bizans Helios Canavarı ve Sun Qiang tarafından karşılandı.

"Efendi!"

Bizans Helios Canavarı şu anda bir ejderhayı anımsatan bir yaşam gücü ve kudretle dolu bir aura yayıyordu. Son birkaç günde, öncekine kıyasla çok daha güçlenmişti ve gözlerinde bilge ve soğukkanlı bir parıltı vardı.

"Seviye mi atladın?" Zhang Xuan'in gözleri aydınlandı.

Aziz 2-dan Ruhsal Algı alemi. Birinin bu aleme ulaşarak yaşadığı güç artışı Nasent Azizlikten Azizliğe ulaşan biri kadar abartılı olmasa da, dövüş gücüne muazzam bir etkisi vardı.

Bunun nedeni Ruhsal Algının uyanmasından kaynaklanırdı. Biri Ruhsal Algı sayesinde çevresini eskisinden çok daha fazla bir netlikle görebilirdi. En ufak bir hareket bile onun dikkatinden kaçamazdı. Bu fiziksel gözle kıyaslanabilecek bir şey değildi.

Aziz 2-dan'ın Azizlerin sahip olduğu pek çok gizli sanatı kavramak için gerekli ilk adım olduğunu söyleyenler bile vardı ve biri ancak Başlangıç Gözünü açtıktan sonra gerçek bir aziz sayılabilirdi.

Bizans Helios Canavarı başıyla onayladı. "Aynen öyle!"

Zaten seviye atlamaktan çok uzak sayılmazdı ve kendisiyle pek çok ortak özellik taşıyan Kadim Maymun'un iç çekirdeğini özümsedikten sonra, dar boğazını aşmasını sağlayacak uyaranı bulup, Aziz 2-dan'a ulaşmıştı.

"Güzel!" Zhang Xuan bileğini çevirerek devasa bir matara uzattı. "Bu Toprak Damarı Ruh Özü; gelişimini dengelemekte sana faydalı olacaktır!"

Pek çok aziz canavarın Sis Bulut Bayırındaki Toprak Damarı Ruh Özünü sıkı bir şekilde koruması boşuna değildi. Aziz canavarlar üzerinde olağanüstü etkileri vardı.

"Teşekkür ederim, efendi!"

Kapağı açan Bizans Helios Canavarı mataranın içindeki yoğun ruhsal enerjiyi anında hissetti ve heyecanla titredi.

İç güdüleri sayesinde matarada bulunan ruh özünün onlarca yüksek seviye ruh taşı değerinde olduğunu anında söyleyebilirdi.

Böyle değerli bir şeyi bu kadar kolay bir şekilde kendisine vermesi Zhang Xuan'in ona duyduğu derin güveni gösteriyordu.

Zhang Xuan, Sun Qiang'a dönerek sordu, "Hm, ben yokken bir şey oldu mu?"

"Fazla bir şey değil, yalnızca..." Bu noktada Sun Qiang kaşlarını çattı. "Hu Yaoyao birkaç gün önce malikanemizin gözetim altında olduğunu söyleyen bir mesaj gönderdi..."

"Gözetim altında mı?" Zhang Xuan kaşlarını çattı.

Hu Yaoyao, Büyüleyici İblis Grubunun lideriydi ve kalabalık bir üstat grubuna liderlik ediyordu. Bu mesajı gönderdiğine göre haber büyük olasılıkla doğruydu.

"Bunu yapanların kim olduklarını öğrendin mi?"

"Birkaç kez durumu araştırmaya çalıştım, ancak karşı taraf çok güçlüydü. Her seferinde benden kaçmayı başardılar..." Sun Qiang'ın yüzü utançla kızardı.

Gelişimi henüz Ahenkli Ruh alemine bile ulaşmamıştı. 2. sınıf bir imparatorlukta oldukça güçlü sayılabilirdi, ancak Hongyuan Şehri gibi 1. sınıf bir imparatorluğun başkentinde fazlasıyla gerideydi.

"Efendi, bu meseleden haberdarım. Malikaneyi izleyenler Usta Hoca Akademisinin kıdemlileri!" Bizans Helios Canavarı konuştu.

Ruhsal Algı alemine ulaştıktan sonra, çevrede olanları kolayca algılayabiliyordu.

Sun Qiang malikanenin çevresinde dolaşanları yakalayamamış olabilirdi, ancak Bizans Helios Canavarının dikkatinden kaçabilmelerine imkan yoktu.

"Usta Hoca Akademisinin kıdemlileri mi? Neden beni izliyorlar?" Zhang Xuan şaşırmıştı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin