Bir Başka Atılım, Yarı Aziz'e Ulaşıldı!

47 9 0
                                    


Zhang Xuan derin bir nefesten sonra kendi kendine mırıldandı.

"Unut gitsin, zamanı geldiğinde bununla başa çıkmanın bir yolunu bulmam gerekecek. Şimdilik, benim için yetiştirimi artırmak daha önemli!"

Half-Saint'e ulaşmaya sadece bir adım harcandı ve ayrıca atılımı için gereken Kızıl Ateş Böceği Meyve'e de kaydedildi. Durum böyle olduğu için onaylamanın olmaması gerekiyordu.

Durumu tekrar zirveye çıkarmak için derin bir nefes aldı ve kalan üç yüz yüksek seviyede ruh taşını gönülsüzce Ruh Toplama Oluşumu'na fırlattı.

Hu hu hu!

Yüksek seviyeli ruh oluşumları oluşumlarla temasa geçerek, bölgedeki ruhsal enerjinin yoğunluğu neredeyse elle tutulabilecek kadar hızla arttı.

Bunun üzerine Zhang Xuan bir Kızıl Ateş Böceği Meyvesi yuttu.

Vadiyenin içerdiği, toplamda birisini elde etmişti. Hu Yaoyao ve diğerleri dördünü vardı ve onu bir atılım gerçekleştirdikten sonra, daha fazlasına ihtiyaç duymuşlardı. Böylece kalan altısı depolama ortamına tabi tutulmuştur.

Kızıl Ateşböceği Meyvesi ağzına girmez, bedeninden fışkıran muazzam bir enerji dönüştüna dönüştü. Kısa bir süre içinde, onu bir atılım yapmaya başladıktan sonra belirsiz bir ivme tıslayabildi.

Ancak ivme çok güçlü değildi. Zhang Xuan, sahip olduğu mevcut ivmeyle, sıcaklıkta düşüş olma ihtimalinin yüksek olduğunu biliyordu. Bu nedenle bir Kızıl Ateş Böceği Meyvesi daha piyasaya sürüldü ve tüketildi.

Zhang Xuan nihayet tatmin olana kadar toplam dört meyveye ihtiyacı vardı. Meridyenlerinde dolaşan muazzam güç tıslayarak derin bir nefes aldı ve çevredeki ruhsal bölgeye açılmaya emdi.

Uzun uzun!

Odada keskin bir yansıma duyuldu, sanki Zhang Xuan'ın yayımı hapseden zincirler kırılmış durumdaydı. Aynı zamanda gözlerinin önünde yeni bir dünyada açılan bir kapının açık olduğu görülüyor.

Tüm parmakların aynı anda görebildiği, çevredeki ruhsal sıkılığın içine çekiyor, her şeyin ve ruhun evrimini daha yüksek bir varlığa doğru yönlendiriyordu.

Yarı Aziz... ulaşıldı!

Half-Saint'te, kişi Azizliğe ulaşmaktan hala önemli bir mesafe uzaktaydı, ancak yine de, artık bir Aşkın Ölümlü ile aynı varoluş seviyesinde kabul edilmeyecekti. Kişinin fiziksel bedeni veya ruhu olsun, her ikisi de eskisinden çok daha güçlü ve daha dayanıklı hale gelmek için niteliksel bir evrim geçirmişti, böylece kişinin yaşam süresi de önemli ölçüde uzamıştı.

Ortalama bir Aşkın Ölümlünün yaşam süresinin sınırı iki yüz iken, bir Yarı Aziz rahatlıkla beş yüz yıla kadar yaşayabilir!

Bu, bir insanın ömrünün iki katından fazla artması anlamına geliyordu!

Burada Daha Kişiselleştirilmiş Önerilere Hazır Olun
Burada Daha Kişiselleştirilmiş Önerilere Hazır Olun
Keşif Beslemesi
Pubfuture'ın reklamları
Bunun dışında Zhang Xuan'ın gücü de önemli ölçüde artmıştı. Başlangıçtaki 47.000.000 ding'den 13.000.000 ding artarak 60.000.000 ding'e çıkmıştı!

Sadece zhenqi yetiştiriciliğinden elde edebileceği güç açısından bile, o zaten bir Yeni Aziz birincil aşama yetiştiricisiyle aynı seviyedeydi!

Fiziksel bedeni ve ruhsal gelişimiyle birlikte, yakın mesafeden herhangi bir Saint alemi 1-dan uzmanını kolayca öldürebilir!

Gücündeki artışın yanı sıra, tepki hızı ve refleksleri de inanılmaz derecede gelişmişti.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin