Muharebenin Yavruları

36 13 0
                                    

"Önemli bir şey değil mi?"

"Sizinle aynı dövüş yeteneğine sahip en az otuz bin üye daha var mı?"

Dövüş ustaları birbirlerine bakıyorlardı ve her biri diğerinin yaşadığı ruhsal çöküntüyü gözlerinden görebiliyordu.

Kendilerinin kendi yetiştirme alemlerinde dövüş becerisinin zirvesi olduklarını düşünerek, gözetmenler olarak gururla gelmişlerdi. Ancak, değerlendirmeleri gereken yetenekle tanışmadan önce, yol kenarında oynayan birkaç öğrenci tarafından yenildiler!

Gerçek, bir balyoz gibi onların üstüne böyle ağır bir şekilde mi çökmek zorunda?

Daha da önemlisi, tüm akademi boyunca sadece bir veya iki tane böyle uzman olsaydı bu bir şey olurdu. Ancak, diğer tarafa göre, bu Xuanxuan Fraksiyonu veya benzeri bir şey, böyle bir güce sahip otuz bin kişiye sahipti.

O an Liao Song, zihninin tamamen boşaldığını hissetti, o sözlerin anlamını kavrayamadı.

Savaş Ustası Salonu'nun Bin Adam Komutanı olmasına rağmen, Büyükanne Liu'nun Grand View Gardens 1'i ziyaret ettiğini hissetti. Bildiğini sandığı her şeyden, hatta hayatın kendisinden bile şüphe etmekten kendini alamadı!

"Ne, bana inanmıyor musun?" Herkesin yüzündeki şaşkın ifadeyi gören Ruohuan aniden hafifçe kıkırdadı ve arkasını işaret etti. "Xuanxuan Fraksiyonumuzun üyeleri orada toplanmış olabilir. Neden seni bir bakmaya götürmüyorum?"

"Toplandınız mı?"

"Un. Beni takip edin!" Ruohuan gongzi başını sallayarak gruba kendisini takip etmeleri için işaret etti.

Liao Song ve diğerleri aceleyle onun peşinden gitmeden önce birbirlerine baktılar.

Çok geçmeden, önlerinde devasa bir meydanda toplanmış büyük bir insan grubu gördüler. Gruplar halinde toplanmışlardı, görünüşe göre bir şeyler tartışıyorlardı. Zaman zaman birkaç kişi birbirleriyle atışıyordu.

"Bu temel yumruk sanatı mı, Büyük Nehir Taşkını? Bu, güçten ciddi şekilde yoksun, son derece zayıf bir savaş tekniği değil mi? Ondan bu kadar çok güç çekmeyi nasıl başardılar?"

"Bu, Düşmüş Gale Kılıç Sanatı, bir Ruh orta seviye savaş tekniği! Bir zamanlar bu tekniği geliştirmeye çalıştım, ancak hareketin aşırı karmaşıklığı ve bununla elde edilebilecek sınırlı yetenek nedeniyle sonunda vazgeçtim. Neden ellerindeki bir Ruh yüksek seviye savaş tekniğine benzer bir yeteneğe sahip gibi görünüyor?"

"Şu yumruk sanatı ve hareket sanatı basit olabilir, ancak bunlar savaşın özüyle uyumludur ve bu yüzden buna karşı korunmak son derece zordur. Bir rakip bana karşı bir savaşta böylesine güçlü bir hareket kullanırsa ben bile buna karşı koymakta zorlanırım!"

"Bu hareket ne? Durun bakalım, bunlar sadece birbirine zincirlenmiş birkaç temel manevra değil mi? Tıpkı bunun gibi, Spirit'in yüksek seviyeli bir savaş tekniğine benzer bir güç elde etmek gerçekten mümkün mü?"

...

Çeşitli dövüş öğrencilerinin saldırı ve savunmalarını gören dövüş hocalarının yanakları kontrolsüzce seğirmeye başladı.

Daha önce burada bulunan öğrencilerden hiçbiriyle dövüşmemişlerdi ama sağduyulu gözleriyle, gerçek bir savaşta o Ruohuan kişisiyle aynı seviyede dövüş becerisine sahip olacaklarını söyleyebiliyorlardı.

Yani, eğer onların grubu burada toplanmış otuz bin öğrencinin arasına atılsa, onlar sadece öne çıkmakla kalmayacak, hatta grubun en alt sıralarında yer alacaklardı!

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin