Birlikte oldukları bunca yıldan sonra, hepsi birbirlerinin sahip oldukları tekniklerden haberdardı, yani bir düello bile genellikle berabere sonuçlanırdı. Ancak, Lu Feng Yarı Ruhsal Algı alemine ulaştığına göre hepsinden bir adım öne geçmiş ve Usta Hoca Akademisinin bir numaralı üstadı olmuştu!
"Yeter! Hepiniz akademinin usta hocalarısınız; birbirinizle dövüşmeniz için bir sebep yok!" Usta Mu öfkeyle bağırdı.
Elini şöyle bir sallayınca zhenqisi odayı kapladı. Kendi özel tekniğini kullanarak odanın içinde gerek sözlü gerekse Yeşim İletişim Nişanı yoluyla yapılabilecek tüm iletişimi kesmişti.
"Pekala, çoktan bir bariyer kurdum. Ne söylemek istiyorsan konuş!" Usta Mu duygusuz bir şekilde konuştu.
"Usta Mu'ya bildiririm, hala izniniz gereken bir başka konu var..."
Odadaki şok olmuş yüzlere bakan Usta Feng ayağa kalkıp otoriter bir şekilde konuştu, "Daha çok koruma için, akademimizin koruyucu aziz eseri, Altın Orijin Kazanını davet etmek istiyorum!"
"Altın Orijin Kazanı mı?"
"Usta Hoca Köşkünün akademimize bahşettiği koruyucu aziz eseri mi?"
"O gerçek bir aziz seviye eserdir! Yalnızca bir kazan olabilir, ancak kendi bilincine ve ruhuna sahiptir. taşıdığı güçle Aziz 2-dan, hatta 3-dan uzmanları kolaylıkla öldürebilir! Lu Feng neden onu Kıdemli Toplantımıza davet etmek istiyor?"
"Karargah Altın Orijin Kazanını bize bahşettiğinde, acil durumlar haricinde onu kullanmamızı söylemişti... Gerçekten de önemli bir şey bulmuş olabilir mi?"
...
Altın Orijin Kazanı Usta Hoca Akademisinin nihai kozuydu. Dünya Dışı Şeytani Kabilenin istilasıyla yüzleşmedikleri sürece, onu kullanmamaları gerekiyordu. Neden onu şu anda... kıdemli toplantısına davet edeceklerdi ki?
Kıdemlilerin yüzleri ciddileşti.
"Altın Orijin Kazanı davet etmenin ne anlama geldiğini biliyor musun?" Usta Mu kısık gözlerle sordu.
"Biliyorum, ancak bahsedeceğim konunun büyük etkileri olacak ve o adam inanılmaz yeteneklere sahip. Herhangi bir aksilik yaşanmasını önlemek istiyorsak, öncesinde yeterli hazırlık yapmamız şart. Aksi halde... korkarım ki hepimiz bir araya gelsek bile ona rakip olamayız!" Lu Feng kendinden emin bir şekilde yanıt verdi.
Dong Xin'in söylediklerine göre Zhang Xuan'in yirmi Aziz 1-dan Dünya Dışı İblis hizmetkarı vardı ve Kıdemli Bizans Helios'u bile güçsüz bırakacak güçte bir öldürme arzusu yayabiliyordu. Eğer kimliğini ifşa edecek olurlarsa, karşı taraf köşeye sıkıştığında saldırıya geçebilirdi ve ona rakip olup, olamayacakları şüpheliydi!
Eğer saldırısını en kısa sürede bastıramazlarsa, Usta Hoca Akademisi ağır kayıplar verebilirdi.
"Bu..." Kalabalık şaşkın ifadelerle birbirine baktı.
En büyük kozlarını bile ortaya çıkartmayı gerektirecek ne olmuş olabilirdi?
"Anladığın sürece sorun yok. Usta Hoca Akademisinin büyük tehlikede olduğuna inandığına göre, Altın Orijin Kazanını buraya davet edelim!" Usta Mu başıyla onayladı.
Akademiye karargah tarafından bir sonraki müdürü seçmek için gönderilmiş olsa da, sonuçta yine de bir yabancıydı. Akademinin meselelerine fazla bulaşmak istemiyordu. Kendi iç meselelerini kendi içlerinde çözmeleri en iyisiydi.
"Teşekkür ederim, Usta Mu!"
Usta Mu'nun onayını alan Lu Feng odanın bir köşesine yürümeden önce yumruklarını kavuşturdu. Ayasını duvara bastırarak konuştu, "Ben, Lu Feng, Usta Hoca Akademisinin vekil müdürüyüm. Kıdemli Altın Orijin Kazanını toplantımıza davet etmek istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...