Zhang Xuan, verdiği derslerin bir insanın gücünü hızla artırma yeteneğine sahip olduğunun farkındaydı.
Ancak bu aynı zamanda her yetiştiricinin sahip olduğu yeteneğe de bağlıydı. Savaşta vasat yeteneklere sahip olanlar da vardı ve Zhang Xuan'ın dersinin onlar üzerindeki etkisi en iyi ihtimalle asgari düzeyde olurdu.
Ayrıca, yüz adayın zhenqi'sini ve fiziksel gücünü hızla yükseltmek için, yetiştirmelerini desteklemek için beş yüz yüksek seviyeli ruh taşı koymuştu. Öte yandan, tüm Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nde yüz bin öğrenci vardı. 500.000 yüksek seviyeli ruh taşını dağıtmasının bir yolu yoktu ve hepsi için yeterince büyük bir Ruh Toplama Formasyonu kurmayı da göze alamazdı.
Dolayısıyla akademinin tamamının muharebe ustası haline gelmesinin uygulanabilir olmadığı açıkça ortadaydı.
Ayrıca, Savaş Ustası Salonu'nda da sınırlı sayıda yer vardı. Birinin onların saflarına katılıp katılamaması ona değil, çok uzakta olmayan belli bir orta yaşlı adamın çağrısına bağlıydı.
Bu noktada Zhang Xuan, konuyla ilgili fikrini almak için Zhuo Qingfeng'e döndü, ancak ikincisinin yüzünün kontrol edilemez bir şekilde seğirdiğini ve gözlerine yansıyan öfkeyi gördü.
Dürüst olmak gerekirse, bu noktada Zhuo Qingfeng aklını kaybetmenin eşiğindeymiş gibi hissediyordu.
Eğer Müdür Zhang gerçekten bunu yaptıysa, tüm Savaş Ustası Salonu'nun Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'nin bir şubesi haline gelmesi muhtemelen uzun sürmezdi.
"Öhö öhö." Öfkesini bastıran Zhuo Qingfeng, zoraki bir soğukkanlılıkla cevap verdi, "Müdür Zhang, Savaş Ustası Salonumuzun mümkün olduğunca çok yetenek alması gerçekten harika olurdu. Ancak, bir usta öğretmenin sorumlulukları çok daha büyük ve asildir. Hongyuan'ın öğrencilerinin çoğu savaş ustası olursa, insanlık için büyük bir kayıp olur."
Doğal olarak, Combat Master Hall güçlerini güçlendirmek için mümkün olduğunca çok yetenek almaya çalıştı. Ancak, çok fazla insan ve kaynaklar zayıf olacaktı ve bu iyi bir şey değildi.
Bu tıpkı her milletin halkının çıkarlarını korumak için bir orduya ihtiyaç duyması gibiydi ve doğal olarak daha büyük bir ordu daha küçük bir orduya tercih edilirdi. Ancak, millet çok fazla asker toplarsa, bu durum başka amaçlara ayrılabilecek mali durumlarında bir lekeye yol açardı ve milletin diğer yönlerden kaybetmesine neden olurdu.
Dolayısıyla denge gerekiyordu.
Bu aynı zamanda her turda Combat Master Seçimi'ne sınırlı sayıda yer ayrılmasının sebebiydi.
Eğer bütün usta öğretmenler dövüş ustası olsalardı, halk arasında gelişmeyi teşvik etmek için yetiştiricilere bilgi aktaracak olan başka kim olurdu?
Herkes zamanını dövüş sanatını öğrenmeye ayırsaydı, bütün dünya kaosa sürüklenmez miydi?
"Elbette." Zhang Xuan onaylayarak başını salladı.
Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ni ele geçirdikten hemen sonra tüm öğrencilerini Dövüş Ustası Salonu'na kaybederse... bu gerçekten iyi olmazdı.
Bir anlık tereddütten sonra Zhang Xuan konuştu. "Tamam, daha sonra Xuanxuan Fraksiyonunun resmi üyeleri arasında bir konferans vereceğim, ancak bundan sonra hiç kimse dövüş ustası değerlendirmesine giremez!"
Mevcut yeteneğiyle, halka açık bir ders aracılığıyla tüm öğrenci topluluğunda önemli bir büyüme yaratması zor olurdu. Ancak, sadece Xuanxuan Fraksiyonu olsaydı, bu yine de mümkün olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...