Dört İlke

46 8 0
                                    

"Sınavı geçti mi?"

"Sadece iki kısa ayda, bir Bahşedilmiş Krallığı, Sıralanmamış bir İmparatorluğa dönüştürmeyi başardı mı?"

"Doğru hatırlıyorsam, akademimizin şu anki rekortmeni olan Müdür Mo Liuzhen bile tam üç yılını aldı, değil mi?"

"İki ay... bu gerçekten çok hızlı!"

Okul müdürleri şoke edici gerçek karşısında şaşkınlığa uğramaktan kendilerini alamadılar.

Müdürlerinin Empire Building sınavını geçeceğinden hiç şüpheleri yoktu, ama bunun bu kadar hızlı olacağını düşünmemişlerdi!

İki ay içinde bunu aşmak için herhalde Usta Öğretmen Köşkü rekorunu kırmıştı!

Okul Müdürü Mo başını salladı. "Gerçekten de, bu gerçekten çok hızlı! Şu anda Müdür Zhang geri dönüyor olmalı..."

"Bu iyi. Bu şekilde giderse, Savaş Ustası Seçimi'ne girebilir," dedi Zhao Bingxu.

"Aslında."

Savaş Ustası Seçimi gündeme gelir gelmez, odada hemen asık suratlar belirdi.

Dört Büyük Usta Öğretmen Akademisi, her yüz yılda bir Savaş Ustası Seçimi için bir araya gelirdi ve yüzeyde pek bir şey gibi görünmese de, aslında karanlıkta güçlü rekabetler ve rekabetler vardı. Müdür zamanında geri dönebilirse, bu en iyisi olurdu.

Xu Changqing, "Geçtiğimiz iki ay içerisinde Dövüş Sanatları Okulumuz, her sınıftan en iyi yirmi kişiyi belirleyerek Dövüş Ustası Seçmeleri'ne katılmayı başardı" dedi.

Savaş Ustası Seçimi için tek gereklilik üstün güçtü. Hongyuan Master Öğretmen Akademisi öğrencileri son iki aydır bir seçim egzersizinde birbirleriyle mücadele ediyorlardı ve sonunda, akademiyi temsil edecek ve Combat Master Seçimi'ndeki yerler için diğer üç akademiyle yarışacak her sınıftan en güçlü yirmi öğrenci belirlenmişti.

Sonuçların açıklandığını duyan Zhao Bingxu, "Öğrencilerimizin gücü nasıl?" diye sormadan önce bir an tereddüt etti.

"Önceki Savaş Ustası Seçimlerine bakılırsa, öğrencilerimiz hala biraz zayıf. Korkarım ki pek çoğu seçilmeyecek." Xu Changqing derin bir iç çekti.

Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi her zaman Dört Büyük Akademinin en altında yer almıştı. Kuruluşundan bu yana geçen on bin yılda, sadece 327 kişi dövüş ustası olmayı başarmıştı. Bu, her seferinde Dövüş Ustası Seçimi'nde ortalama olarak sadece üç ila dört kişinin seçildiği anlamına geliyordu.

Durumun pek de iyimser olmadığını duyan Zhao Bingxu başını iki yana salladı ve şöyle dedi: "Seçime daha birkaç gün var. Öğrencileri bir araya toplayalım ve seçimden önce son bir kez daha zorlamaya çalışalım. Belki daha fazlasını içeri alabiliriz."

"Şimdi yapabileceğimiz tek şey bu." Diğerleri de onaylarcasına başlarını salladılar.

Son dakika eğitiminin etkileri genellikle en iyi ihtimalle asgari düzeydeydi, ancak bu noktada yapabilecekleri başka bir şey yoktu.

Diğer Usta Öğretmen Akademileri, adaylarına ipuçları sunmak için 7 yıldızlı usta öğretmenlere sahipti ve Usta Öğretmen Pavyonu'ndan aldıkları kaynaklar da çok daha fazlaydı. Bu nedenle, en iyi dahilerin çoğu, şansları olsaydı diğer üç akademiye kaydolmayı tercih ederdi ve Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ni sadece kalanlarla bırakırdı. Diğerleriyle eşleşmemeleri kaçınılmazdı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin